Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Reeds verscheidene maanden probeer ik met het puntensaldo van onze accounts de punten op te nemen in bons. Via de app gaat het niet , alsook niet via My Proximus. Er komt steeds technisch probleem op als mij gevraagd wordt om mijn contact gegevens aan te passen (= mijn emailadres). Hierdoor heb ik reeds veel punten en geschenken gemist daar deze reeds vervallen zijn ondertussen !
Als ik via de laptop proximustv gebruik is de lijst van opnames verschillend van deze op de decoder. Via de decoder kan ik veel meer opgenomen programma's bekijken. Is dit normaal? Sommige programma's die ik via de decoder bekeken en verwijderd heb, komen op de laptop welnog altijd voor in de lijst. Ik kan die programma's daar herbekijken, maar niet verwijderen. Hoe verwijder ik een programma uit de lijst met opnames op de laptop. Een aantal programma's zie ik op de laptop wel staan in de lijst, maar ik kan ze niet bekijken. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Ik merk nu als ik in CC of direct e-mails stuur naar mijn eigen andere accounts dat die niet aankomen of zichtbaar zijn op de PC waarop ik ze verstuur. Ik heb nu gezien dat ze wel op de Smartphone en op de Web-Mail te zien zijn. Hoe kan ik dat aanpassen zodat het terug is als vroeger ?? Mvg Robert
hoe kan je de kleur veranderen op het opstartscherm van myproximus? deze is nu PAARS
Beste "forummers"....Een vraag: ik wil, als vanouds, onze dvd programmeren om een tv-programma op te nemen. Bij telenet ging dit vroeger vlotjes. Nu blijk ik alleen programma's die op DAT eigenste moment uitgezonden worden, te kunnen opnemen. Ik kan maw niet meer programmeren op een bepaald uur op een bepaalde zender.... Hoe fix ik de aansluitingen zo, dat dat TOCH kan? Thanks voor reacties! SV4
mijn vrouw heeft geen internet in het buitenland op haar gsm. roaming staat aan en alle mobiele gegevens ook wie kan mij helpen
Ik heb WhatsApp als favoriete app ingesteld. Communicatie via die app telt volgens mij niet mee in je DATA-verbruik binnen de EU (Bizz Mobile M). Handig om bv. foto's op te sturen. Maar... WhatsApp kan men ook via de PC gebruiken (https://web.whatsapp.com/) Veronderstel dat op de PC via de browser( vb. Firefox) en URL https://web.whatsapp.com/ WhatApp gebruikt wordt (dus niet via de WhatsApp APP op de GSM). Als de PC de DATA-verbinding maakt doordat de GSM als hotspot dient. Is deze trafiek dan ook "gratis" en inbegrepen in het abonnement? Men is dan wel in Firefox bezig, doch doet wel communcatie naar https://web.whatsapp.com/
beste, deze week 14/8/2017 heb ik me de samsung a5 gekocht in een proximus center te Genk rooterstraat. Thuis heb ik de website van proximus bekeken en bij de afbeeldingen staat welk degelijk de ludspreker. ik heb geprobeert via samsung zoals met de geheugnkaart mis dus Dan ben ik terug naar u center gegaan daar werd ik afgewimpeld .Dan ben ik zo vrij geweest als klant van test aankoop dit voor te leggen en vandaar dit schrijven ik ben zo vrij te vragen van me binnen de 10 kalenderdagen hier een antwoord te geven via jozef.leurs@gmail.com
Momenteel hebben wij het volgende in onze living staan: Proximus V4 decoder hdmi TV En ook nog een losse oude radio Maar we zijn aan het overwegen om een soundbar aan te schaffen en de oude radio weg te doen. Het zou er dan zo uit zien: Proximus V4 decoder hdmi Soundbar hdmi TV Kan dit? En voor ons een belangrijke vraag: kunnen we dan radio afspelen via de decoder met geluid via de soundbar zonder dat we hiervoor de tv moeten aanzetten? Bv. door de decoder en de soundbar aan te zetten en via de afstandbediening van de decoder op audio te drukken. Of is dit niet echt een goed plan? Onpraktisch? Eventuele alternatieven? We zouden een minimaal aan toestellen en luidsprekers willen hebben, maar toch ook op een makkelijke manier naar de radio kunnen luisteren met een redelijke geluidskwaliteit.
Beste, Op 11/08 hebben we enkele punten van de premiumclub ingeruild voor 5 filmcredits. De site zegt dat de transactie rond is en de punten zijn afgetrokken, maar de credits verschijnen niet op de decoder. Wat kunnen we hieraan doen? In het verleden werkte ze wel zoals het moet. Alvast bedankt,
op 18/08/2017 omstreeks 20u20 , heb ik de helpdesk klantendienst 080022800 gebeld, om een oplossing voor mijn probleem, ik heb reeds verschillende malen klantendienst gebeld en ook naar de Proximus shop gegaan om dit te melden. mijn probleem is namelijk als ik my proximus account aanklik , en ga naar mijn meldingen, komen er verschillende adressen tevoorschijn, die mij niet toebehoren. het zelfde probleem in , mijn facturen, mijn overzicht , instellingen, kies voor email , onderaan komt er ook een emailadres tevoorschijn dat niet gebruikt wordt. en het zelfde voor webmail ,Beheer mijn e-mail accounts, ook het zelfde probleem. ik heb getracht om ze te verwijderen, niets lukt. hopende dat de medewerker dat ik aan de lijn had mij verder zou, helpen, niets van, hij was zeer kort van stof en zeker niet klantvriendelijk, vriendelijkheid is een van de eigenschappen als men op de klantendienst werkt, en klanten te helpen ,ik ga volgende week nogmaals proberen via de shop, daar zijn ze
Hallo, Ik heb momenteel het abonnement Mobilius S met 1.5GB DataPhone. Is het mogelijk om dit abonnement met een pack te combineren zoals de pack TV + Internet + Mobile? Als ja, is dit gratis of zijn er extra kosten? Mvg, Andre
Als ik in Spanje met een abonnement Mobilus M via what's app bel of een bericht stuur moet je dan extra bij betalen of zit dit in het abonnement inbegrepen?
Ik zie dat veel anderen dit probleem hebben. Mijn echtgenote ook, met krek dezelfde iphone als ik. Bij mij werkt het wel. Wat is de oplossing eigenlijk?
Heeft iemand ervaring met de mobile range extender pro en weet iemand de kosten
Samsung Galaxy S4 : ik stel een mobiele hotspot in om via een iPad de mobiele gegevens te kunnen gebruiken. Alle instellingen staan correct, en de iPad maakt verbinding. Maar: geen verbinding met internet. Ik vond een mogelijke oplossing, maar heeft iemand hier ervaring mee ? "Instellingen / Mobiele netwerken / Namen toegangspunten. Zoek nu het geselecteerde toegangspunt op, in mijn geval: .... , druk op je toegangspunt en scroll naar Type toegangspunt, bij mij stond daar default,mms, verander dit in * en verlaat nu dit scherm.." Bij mij staat default.supl. Als men deze wijziging doorvoert, komen er dan geen andere problemen ?
Mijnn gsm werd gestolen op zondag 13 aug. Kaart werd geblokkeerd. Nieuwe sim kaart gekregen bij Proximus Nieuwpoort op donderdag 17 aug en mail gekregen dat de kaart zou geactiveerd zijn ten laatste op 17 aug 2017 om 22.00 uur. Reeds 2x gebeld naar hulplijn. Nu kan ik nog altijd mijn gsm niet gebruiken. Toestel zegt dat het niet aangemeld is bij netwerk. Wij zijn nu al 17 uren na 17 aug - 22.00 uur.
Enthousiast over het wegvallen v/d meerkost op roaming in de EU, stelde ik direct mijn GSM in, nog vóór op het vliegtuig te stappen richting Noorwegen. Tijdens de vlucht - boven B of NL - zag ik dat mijn mobiele data ontvangst had. Dus vlug wat gesurfd... helaas. Ik besefte nog niet dat in de lucht (ook boven de EU) de EU tarieven niet gelden. Op een paar minuten was ik €60 armer voor een dataverbruik van amper 4,5 MB (ter grootte van één foto). Op de terugvlucht las ik op een SAS folder dat mijn operator (Proximus) me bij de connectie per SMS moest informeren over de (waanzinnige) kosten van de dataverbinding. Deze SMS heb ik nooit gekregen, de rekening wél! Zonder je toestemming - op het ogenblik zélf - zou prox dergelijke verbinding niet mogen openen. Zo'n praktijken zijn toch onwettelijk, ontoelaatbaar, gewoonweg oplichterij en afzetterij. De €60 (van de satellietverbinding) staat onder mijn lopend GSM internet verbruik vermeld als "Mob. Internet Rest van de wereld". Het gebrui
Ik heb al van vorig jaar problemen met factuur ,dan krijg ik aantal maanden geen factuur ,nu een hoge factuur gekregen en dan een akoord voor het in 3x te betalen ik betaal de 1ste schijf voor de 14de van augustus . Nu halen ze de 18devan augustus nog eens het voledige bedrag van de rekening .en vandaag weer een factuur gehad voor de volgende rekening en die word de 31 ste weer van mijn rekening gehaald ,mijn man heeft invaliditeit dus dit is wel heel zwaar voor ons ??bedankt belgacom zal maar eens goed nadenken of ik niet naar telenet ga.
Ik kreeg de afgelopen maanden meermaals SMS berichten met de vraag of ik goed geholpen was door de klantendienst van Proximus en dit voor een voor mij onbekend nummer. Meermaals belde ik hierover met de klantendienst en steeds dezelfde uitleg...Och het zal een vergissing zijn en iemand zal een verkeerd nummer hebben genoteerd en dat zal toevallig uw nummer zijn... Ik geloof dit echter niet meer 3 maal op 2 maanden dezelfde fout... In tijden van hackers en virussen zou een telecom bedrijf als proximus beter moeten weten....betreft privacy kan dit ook tellen. Ik gaf eerder aan dat ik dit een grove fout vond...zeker mijnheer dit kan gewoon niet en mag gewoon niet meer gebeuren...daarom gebeurde het nog twee keer kort na elkaar...ik heb het gehad en eis als triuwe klant een degelijke uitleg en tegemoetkoming. Graag reactie...heb me trouwens rotgezocht waar ik een klacht kon formuleren en uiteindelijk hier terecht gekomen...hopelijk wordt ik te woord gestaan en krijg ik dan wel een terecht
kan ik eigenlijk een kopie van men factuur op iemand anders zijn mail adres kunne krijgen aangezien ik geen mail adres heb en dit nog nooit gedaan heb
Voor een medion camera aan te sluiten... dat werkt wel, binnen het eigen WIFI-netwerk; Maar nu zouden we toegang willen van op afstand, En nu vraagt hij om poort 8080 open te zetten. is dat afgesloten die poort en hoe krijg ik dat opengezet?
Hallo, Mijn pack is zopas veranderd naar tuttimus maar eigenlijk heb ik dit niet nodig en zou graag omschakelen naar internet+telefoon+mobiel. Is dit mogelijk? Mvg Rita
Hoelang duurt het normaal om te antwoorden op een privé vraag? Reeds meer dan 8 dagen geleden gepost zonder enige reactie vanwege Proximus?
Ik kan me niet aanmelden op de proximus cloud
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.