op 18/08/2017 omstreeks 20u20 , heb ik de helpdesk klantendienst 080022800 gebeld, om een oplossing voor mijn probleem, ik heb reeds verschillende malen klantendienst gebeld en ook naar de Proximus shop gegaan om dit te melden.
mijn probleem is namelijk als ik my proximus account aanklik , en ga naar mijn meldingen, komen er verschillende adressen tevoorschijn, die mij niet toebehoren. het zelfde probleem in , mijn facturen, mijn overzicht , instellingen, kies voor email , onderaan komt er ook een emailadres tevoorschijn dat niet gebruikt wordt. en het zelfde voor webmail ,Beheer mijn e-mail accounts,
ook het zelfde probleem. ik heb getracht om ze te verwijderen, niets lukt.
hopende dat de medewerker dat ik aan de lijn had mij verder zou, helpen, niets van, hij was zeer kort van stof en zeker niet klantvriendelijk, vriendelijkheid is een van de eigenschappen als men op de klantendienst werkt, en klanten te helpen ,ik ga volgende week nogmaals proberen via de shop, daar zijn ze toch klantvriendelijker.
Onvriendelijke medewerker van technische helpdesk: betreft mail gegevens in account in verschillende velden die niet juist zijn .
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.