Skip to main content
Beantwoord

Kopie van mijn factuur

• August 14, 2017
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

kan ik eigenlijk een kopie van men factuur op iemand anders zijn mail adres kunne krijgen aangezien ik geen mail adres heb en dit nog nooit gedaan heb

Beste antwoord door HeidiE

Dag Anne1, door de vakantieperiode is het drukker dan voorzien, ik heb net pas je berichten ontvangen. Het duplicaat is verzonden, dit zal binnen enkele uren in je mailbox zitten. Grt, HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 16, 2017
Dag anne1, in principe kan dit, als je daarvoor toestemming geeft. Bezorg je ons klantgegevens + mailadres n privébericht? Groetjes, HeidiE

• Auteur
  • Apprentice
  • August 16, 2017
en hoe kan ik u een prive bericht sturen heidiE ik wil gerust mijn mail adres opgeven zodat ik het aan hem kan bezorgen het gaat om geert verlinden zijn gsm nr is 0479950339

Martin
  • August 16, 2017
een privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via :
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

• Auteur
  • Apprentice
  • August 17, 2017
ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op men vraag?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 17, 2017
Dag Anne1, door de vakantieperiode is het drukker dan voorzien, ik heb net pas je berichten ontvangen. Het duplicaat is verzonden, dit zal binnen enkele uren in je mailbox zitten. Grt, HeidiE

• Auteur
  • Apprentice
  • August 17, 2017
hebt u naar het juiste mail adres gestuurd?

• Auteur
  • Apprentice
  • August 18, 2017
waarom heb ik nog steeds kopie niet en word er niet op mijn antwoord gereageerd!!!!!!!!!!!!