Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben op zoek naar de heer Swijsen Stefan bij Proximus die mij verleden jaar goed heeft geholpen en waar ik geen contact meer krijg op tel 011292713
Eind december hebben we de overstap gemaakt van Telenet naar Proximus Tuttimus. Ondertussen zijn we 11 mei en slaagt men er bij Proximus niet in om deze overstap af te ronden. Herhaaldelijke telefoontjes naar klantendienst, technische dienst, smoesjes van medewerkers en een belofte dat ik binnen de 14 !!!!!!!! dagen gecontacteerd zal worden ivm mijn klacht of probleem. Ondertussen blijven de facturen van Telenet binnenkomen ondanks het feit dat de overgang reeds in januari aangevraagd en bij herhaling doorgegeven werd. Overzicht van het geklungel van Proximus: - Na 5 maanden slaagt men er nog steeds niet in om ons vast telefoonnummer over te zetten. En dat blijkt de bron van het probleem te zijn. Maar het enige wat men ons kan zeggen "Het zit vast in het systeem...". Daar hebben wij nu echt een boodschap aan zie.... - Ik kan nog steeds geen gebruik maken van de volledige functies van MyProximus. Dus geen 'op alle schermen', geen 'ook via de tablet', geen 'kijk overal en
Roaming weg , maar ze hebben er iets opgevonden , en willen ons vertellen dat we meer krijgen voor minder geld !!!!
ik probeer nu al 4 dagen op rij een verandering in mijn pack te verkrijgen, meer bepaald ivm gsm abbonementen. Dit blijkt na herhaaldelijk contact met proximus klantendienst dus echt niet te lukken. Ze zeggen telkens dat het aangepast wordt maar dit gebeurd dus niet!! weet iemand raad??
als ik sleutel invoer onjuist komt er steeds voor Norton eens afgezegd en nu terug gestart maar ik blijf de zelfde sleutel behouden en deze werkt niet
Volgens mijn account heb ik sport TV; toch krijg ik die posten (vb 601) niet op mijn TV.... Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Op 05/07/2017 het proximus centrum in Brugge bezocht om een nieuwe iPhone aan te schaffen. Gedetailleerde bestelbon werd opgemaakt. De Proximus medewerkster gaf aan dat het 1 à 2 weken kon duren voor het apparaat beschikbaar was. Men zou mij telefonisch contacteren. Na een maand nog niks. Opnieuw het Proximus centrum opgezocht. Een andere medewerkster liet mij weten dat haar collega niet had mogen aangeven dat het toestel er binnen de twee weken zou zijn... Dat kon langer op zich laten wachten, afhankelijk van "hoeveel ze er naar Brugge stuurden "... Naar het einde van augustus toe begon dat toch enigzins op de heupen te werken. Brussel gebeld. Daar moest ik vernemen dat de bewuste bestelbon helemaal niet "bestond" . Met verstomming geslagen toen maar een nieuwe poging gedaan met de medewerkster van dienst. Dossiernummer aangemaakt voor de bestelling van dezelfde iphone 7+ met aangepast contract... Nu meer dan twee weken later nog altijd geen nieuws . Ik denk dat het tijd wordt d
ik ben ingelogd in mijn my proximus maar daar kan ik niets meer doen. als ik op account druk krijg ik een lege pagina. bij webmail krijg ik deze pagina is niet meer beschikbaar. ook bij bizzclub krijg ik hetzelgde niet meer beschikbaar. ik kan van hieruit dus geen mails meer lezen en ook mijn bizzclub punten niet meer opvragen. ook de factuurpagina kan ik niet verder openen, net of ik moet iedere keer opnieuw inloggen. hoe komt dit en wat moet ik hiervoor doen?
Heb iPhone 6s en wil nu eens gebruik maken van de goedkopere buitenlandse tarieven. Zitten in Portugal Al mijn meereizende vrienden kunnen op het web via mobiel netwerk. Wat ik ook doe, ik niet, en ik krijg steeds deze melding. Daarenboven zit iedereen op 4G terwijl op mijn toestel steeds 3G komt terwijl dat ik in België 4G heb waar het beschikbaar is! Wat kan ik doen of zit het probleem bij Proximus? Dank voor hulp Dirk
Hallo, vorige maand heb ik mijn vaste telefoonlijn opgezegd. Het resultaat was dat ik voor die maand nog 17,50 euro moest bijbetalen. Na grondige bestudering van de factuur bleek dat niet alleen de vaste lijn was geannuleerd, maar ook de bijdrage van mijn werkgever voor internet (49€). Internet heeft echter niets met een vaste lijn te maken, dus ik bel de 22800 en geef dit door. De mevrouw beaamde dat dit fout was en zou dat doorgeven. Nu krijg ik een factuur voor september zonder vaste lijn en ook zonder de werkgeversbijdrage. Moet ik nu weer een half uur of langer aan de telefoon hangen? Waarom is er geen ander klantencontact (ik vind het toch niet) mogelijk?
4sept ontvang ik een brief waarop ze mijn klacht zullen onderzoeken -teveel aangerekende sms en telefoon- paar dagen later krijg ik telefoon dat mijn klacht terecht is en dat ik ipv 155euro nog 88 , nog iets moet betalen toen ik deze vanavond wil betalen staat er plots 242euro te betalen terug gebeld er wordt terug een corectie gedaan voor aug 44.31 te betalen en voor sept 112,28eur te betalen ok staat er eerste moment niet bij stil maar toen euh sept!!!!! We zijn nog maar halfweg nu betaal ik toch weer teveel graag zou ik een volledig nazicht willen want er is hier toch iets dat niet klopt hoor Vriendelijke groeten
Onze PLC wifi extender heeft een netwerk op zichzelf maar ik weet de code niet. Ik heb al de code van onze wifi 2.4 getest maar die werkt niet. groeten Lowie
Hoi wij hebben GISTEREN nog een factory reset gedaan, en nu werken de opnames niet meer. Dit is de 2e keer deze week dat wij opnames missen. Gisteren dowloadde de decoder zogezegd nieuwe software, ik hoopte dat de miserie van de zomer voorbij zou zijn, maar duidelijk niet. Dit is toch duidelijk een defect product, jullie v4 decoder? Sinds de update van voor de zomer doet die het gewoon niet meer. Ik wil graag een andere decoder krijgen - de v4 is duidelijk kapot. Als dit nog altijd niet begrepen wordt, gaan we gewoon eens kijken bij Telenet. Ik loop al heel de zomer te klagen en er komt geen reactie of begrip van Proximus.
Ik was gisterenochtend netflix aan het kijken toen plots mijn verbinding wegviel. Al paar keer modem opnieuw opgestart en alle kabels er eend uit gehaald en opnieuw ingeplugd maar nog steeds geen@ of dsl lampje dat brans. Ergens een storing bij proximus? Mvg Gert
Beste, Ik heb klantnummer 610627185. Op mijn factuur 6742154965 staat opeens dat ik 3 decorders moet betalen. Ik had 1 bijgevraagd en gekregen op 14/8. Op mijn vorig factuur stond maar 1 decorder. En voor mij is 1 + 1 = 2. Dus kan het niet zijn dat ik nog voor een derde moet betalen. Kan u dit rechtzetten aub? Alvast bedankt
Ik heb al verschillende topics gezien over dit en wil ook melden dat ik dit probleem heb wanneer ik destiny 2 wil spelen. Ik krijg voortdurend de errorcode "cabbage" en heb een bbox 3 van proximus. Wat kan ik hier aan doen?
beste ik zie ook maar 10GB op mijn Proximus account, daar ik in mijn abonnement 1Tb zou moeten hebben. Wat loopt er verkeerd ?
Ik heb mn betaling gedaan. Probeerde t via telefoon te bevestigen dat lukte niet waardoor ik werd doorgeschakeld met een medewerker. Eerste persoon zegt dat t geld niet binnen is. 2 persoon gaat kijken houdt me 30 min aan d lijn verbinding wordt verbroken en ze bellen niet eens terug. Volgende dag afgesloten. Weer bellen. Kopieën opgestuurd geen bevestiging terug gekregen dat t binnen is maar het is voldaan. Maar ik moet de rekening wat de dag ervoor is aangemaakt ook betalen. Nu 3 dagen later nog steeds afgesloten en ook de andere betaling kunnen ze niet vinden. Niet te vergeten dat ik ook nog een abonnement zomaar bij heb gekregen hoe weten ze niet. Mijn overweging een andere provider. Weet iemand een goeie voor me?
Dinsdag gebeld naar de technische dienst voor de vervanging slechtwerkende decoder vermits dit in een Proximus center niet meer kan. TD vroeg nog eens na te gaan en ze gingen mij s' anderendaags terug opbellen hetgeen gebeurd is. De decoder nog steeds slechtwerkend dus werd beslist hem te vervangen. Afgesproken werd dit te doen via een kiala punt. de nieuwe decoder zou er s'anderendaags (gisteren donderdag 14) zeker zijn, een sms zou ik ontvangen als de zending aangekomen was in het kiala punt. In de e-mail met de documenten staat ook dat de levering kan getraceerd worden via de website van UPS met als referentie mijn gsm n°. Nu zijn we al een dag later en ik heb geen sms gekregen en op de website van UPS wordt de referentie die ik van Proximus kreeg geweigerd. Ik wacht nog even af maar het ziet er naar uit dat het een week-end word met een defecte decoder en dat ik maandag de ganse procedure kan herstarten en hopen...
Ik ontving deze week een nieuwe decoder van Proximus gezien bepaalde functies op het oude toestel niet meer bleken te werken sinds de laatste update. Na installatie bleek dat de programma's die ik met mijn ouder decoder had opgenomen ook op het nieuwe toestel beschikbaar waren. Worden de programma's dan elders bewaard en opgehaald (gedownload? gestreamd?) op het moment dat je de aflevering bekijkt? Bij een vorige omruiling enkele jaren geleden waren wij in elk geval alle opgenomen programma's kwijt. Dit is op zich zeker een pluspunt, maar ik maak me hierbij de bedenking of er op deze manier internetvolume verbruikt wordt, of staat het verbruik er volledig los van? Kan iemand me vertellen hoe dit precies in elkaar zit? Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een handleiding in pdf over de Proximus webmail. Is hiervan een handleiding ter beschikking ?
net geprobeerd om een pack smartphone + abonnement te nemen ,alles ingevuld tot de vraag van welke provider je momenteel hebt ,ik bel naar de klantendienst en krijg dan doodleuk te horen dat "web only" dus betekend dat dit enkel voor niet klanten is , ik vind na reeds meer dan 15 jaar klant te zijn dat ze hun eigen klanten mooi in de kou laten staan,ik denk dat ik mijn gsm abonnement beter opzeg voor een maand en daarna terug kom ,dan krijg ik misshien ook meer promotie dan de vaste klant 🙄
Hallo, roaming werkt niet op mijn telefoon. Maar van mijn vriendin wel. Ik heb roaming wel ingeschakeld in mijn instellingen maar het werkt nog niet? Moet dit ergens anders geactiveerd worden?
Hallo, Ik ben recent over gestapt naar proximus maar jammer genoeg stoot ik al op een probleem. Als ik tv wil kijken kan ik niet meer op het internet. Heb wel een wifi singaal maar geen connectie met het internet. Mijn setup is als volgend. Bbox -> apple time capsule -> hd decoder. De apparaten verbonden via wifi met de apple time capsule hebben dus geen internet als ik de hd decoder opzet. De apple time capsule staat in bridge mode met een vast ip adres. Ik hoop hier voldoende info gegeven te hebben zodat misschien jullie mijn probleem kunnen verhelpen/oplossen.
Beste Heb net de app gedownload, mr geraak niet aangemeld. Na ingeven email/hotmail en paswoord verspringt het scherm telkens terug naar het begin... Wat doe ik?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.