Skip to main content
Beantwoord

Opnames werken niet meer / kan niet meer plannen.

  • September 15, 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Hoi wij hebben GISTEREN nog een factory reset gedaan, en nu werken de opnames niet meer. Dit is de 2e keer deze week dat wij opnames missen. Gisteren dowloadde de decoder zogezegd nieuwe software, ik hoopte dat de miserie van de zomer voorbij zou zijn, maar duidelijk niet.

Dit is toch duidelijk een defect product, jullie v4 decoder? Sinds de update van voor de zomer doet die het gewoon niet meer. Ik wil graag een andere decoder krijgen - de v4 is duidelijk kapot. Als dit nog altijd niet begrepen wordt, gaan we gewoon eens kijken bij Telenet. Ik loop al heel de zomer te klagen en er komt geen reactie of begrip van Proximus.

Beste antwoord door KimB

Dag Sveef,

Hiervoor kan je best een happy house bezoek aanvragen (https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?v1=shorturl&v6=happyhouse), indien nodig zal de technieker je decoder vervangen.

Groeten,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • September 15, 2017
Dag Sveef,

Hiervoor kan je best een happy house bezoek aanvragen (https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?v1=shorturl&v6=happyhouse), indien nodig zal de technieker je decoder vervangen.

Groeten,

Kim