Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wij zijn eigenaar van een woning die gesloopt worden en niet zal heropgebouwd worden. Zoekend op jullie site naar een email-adres waar ik dit kan melden/aanvragen kom ik van een kale reis terug, zodat ik mijn heil moet zoeken tot twitter. Daarop vraag ik naar een email-adres en er wordt mij gevraagd waarom ik dit van doen heb. Ik ben niet gelukkig dat ik dit aan de “hele wereld” moet laten weten dat ik: 1 een vraag heb2 wat voor een vraag (privé !!!, niemand hoeft te weten dat wij een woning slopen,...)Graag jullie te contacteren via mail mogelijk maken.
Ik vind de printer niet meer in de WiFi lijst terwijl eerst wel altijdaan wat kan dit liggen ? lampje WiFi brand dus signaal geeft die wel door
Voor het eerst in 10 jaar hebben we een TV toestel in huis gehaald met bijbehorend abonnement van Proximus. Via de wifi booster deze aangesloten, maar ik moet helaas constateren dat het beeld heel regelmatig hapert (vertraagt/blokjes). Ik heb alles al eens uit en aan gezet en soms lijkt dat te werken, maar dat lijkt me geen dag dagelijkse oplossing. Wat is hier het probleem? Netflix via dezelfde TV werkt compleet storringsvrij? Dank alvast voor een oplossing!
HalloWie heeft er ook last van (gehad) van Wister en haar abonnementen?Ik kreeg twee maanden op rij een abnormaal hoge factuur van Proximus. Daarom bekeek ik dus de bewuste facturen in detail, en ontdekte dat ik 4,99/week betaalde voor een abonnement bij Wister. Blijkbaar moet ik door heel even op een obscure internetlink te klikken een abonnement opgestart zijn, waar ik nadien ook helemaal geen gebruik meer van heb gemaakt.Na een telefoongesprek met Proximus, kreeg ik toen een telefoonnummer om contact op te nemen met Wister. Na dat gesprek kreeg ik een bevestigingsbericht via sms dat het abonnement was opgezegd. Maar voor een eventuele terugbetaling moest ik contact opnemen met support.be@wister.eu, wat ik ook deed.Flash forward naar vandaag. Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen van het bewuste e-mailadres. Ik krijg wel een nieuwe factuur van Proximus, waar het abonnement opnieuw werd aangerekend. Wat ik er wel bij moet vermelden is dat de aangerekende periode, toevallig, gelijkl
Beste, Onlangs nieuwe abonnement besteld. Laatste stap maar de tool om een afspraak online te maken is reeds enkele dagen defect. Jammer, maar deze applicatie is momenteel niet beschikbaar.Beste klant,Onze tool voor het maken van afspraken is momenteel niet beschikbaar. We doen er alles aan om het probleem op te lossen. Onze klantendienst is telefonisch beschikbaar op het nummer 0800 22 800. Gelieve ons te verontschuldigen voor dit ongemak. Wanneer is dit opgelost?
wat moet men doen om een afspraak met een technieker te maken?Telefonisch lukt dat niet
Beste,Bij het aanmelden in de pickx app, krijg ik de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een proximus pickx-account terwijl ik wel degelijk een televisie-abonnement heb. Kan hier eens naar gekeken worden?Mvg,Koen
In ons abonnement is de studio 100 GO pass inbegrepen. Maar als ik wil inloggen blijft het op het login scherm staan en gaat niet verder.
Ik ben sinds kort overgestapt naar Proximus. De overstap gebeurde via een Proximus store met behoud van nummer.Na de overstap heb ik nu het probleem dat ik niet bereikbaar ben voor een aantal familieleden die allemaal bij eenzelfde andere provider zitten. Als ze bellen, mobiel of met een vaste lijn, krijgen ze te horen dat het nummer waar ze naar bellen niet meer in gebruik is terwijl dat dat duidelijk wel nog zo is.Het netwerk heeft geen bijster sterk signaal waar ik woon maar elders wel, ik heb hen ook eens laten bellen als ik elders was, met betere ontvangst, maar helaas met hetzelfde resultaat.Is hier iets aan te doen? Sim-kaart in een andere gsm geeft hetzelfde resultaat, gsm uit en sim-kaart er uit halen voor een tijdje help ook niet.
Sinds vrijdag het kanaal : "Q2HD" zendt de versie in SD. Kan iemand bij proximus dat oplossen ? Dank u.
De programma’s die in de in de TV-gids van Proxumus TV staan voor National Geographic Wild (zender nr 78) zijn helemaal fout. Er klopt gewoon niets van. Dit is al een hele tijd zo (weken of zelfs maanden).
Is er een mogelijkheid om bij mijn producten een naam toe te voegen bij de GSM nummers, maakt het wat persoonlijker.
HalloSinds kort heb ik een Samsung a50. Sindsdien kan ik vaak geen sms'en meer versturen. Af en toe komen sms'en van anderen plots toe en kan ik de mijne ook verzenden. Bij mijn vorige gsm nooit problemen mee gehad.Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
beste,ik heb per ongeluk alle afleveringen van bodyof proof sezoen 2 gewist.indien dit mogelijk is zou u deze dan willen terugplaatsen.alvast bedankt met vriendelijke groetenvan thillo johnny
Wij kunnen ook geen gebruik maken van de proximus pickx app én website. Na het inloggen is er ‘geen tv-programma beschikbaar’. Nochtans ben ik de beheerder en zijn alle systeemvereisten in orde.Met vriendelijke groetenBert
Mijn gsm geeft fout 50 aan en ik kan geen sms'en meer sturen... Hoe los ik dit op?
Hey!Ik heb al paar maanden problemen met mijn internet, soms werkt hij gewoon goed, en soms geeft het trage internetverbinding aan toestellen.Hiervoor hebben we een extra WiFi-Booster aangekocht, waardoor het probleem deels werd opgelost.De smartphones ontvingen een goed bereik en snelheid (hieronder staat speedtest van één van mijn Samsung telefoon)Mijn speedtest: 37,0 Mbps en Upload 20,1 Upload en Ping 15ms en Jitter 1msMijn speedtest van mijn computer: 1,6 Mbps en Upload 4,4 Mbps en Ping 15ms en Jitter 3msSoms verliest de Chromecast de verbinding met het WiFi-2.4 terwijl de wifi booster gewoon naast de chromecast is.De Wifi booster zorgt voor meer (2.4 bereik).Ik bevind mij in de woonkamer waar de wifi booster staat met mij laptop aangesloten aan het WiFi-2.4 en heb een redelijke trage internet verbinding.Proximus heeft op afstand de lijn gecleard waardoor we voor 10 minuten even geen internet hadden en het probleem zou opgelost moeten zijn, maar heeft uiteindelijk niet geholpen MAA
Ik heb een nieuwe bbox v3+ ontvangen en wil iets aanpassen in mijn router. Ik merk nu dat op de sticker enkel het wifipaswoord staat maar geen userpaswoord dat je moet opgeven om in de routerinstellingen te kunnen. Vreemd. Ofwel is dit een nieuwe werkwijze van proximus om mensen geen toegang meer te geven? Iemand een idee hoe ik dat kan terugvinden? Of morgen toch maar best bellen naar de klantendienst?Alvast bedankt voor de reacties
Dag iedereen!Zoals jullie allen weten (of net nog niet), bestaat er op onze Proximus website een pagina waarop jullie even kunnen nakijken of fiber al beschikbaar is op jullie adres:https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_checktool/particulieren/producten/r-orphans/fiber-tot-in-je-woning/komt-fiber-naar-je-toe.html Het Forum team
Ik ben nog niet lang proximusklant en ben al niet tevreden. Ik heb al enkele keren gemerkt dat niet alle geprogrammeerde opnames opgenomen worden. Ik programmeer direkt de ganse serie zodat de aflevering automatisch elke week opgenomen zou worden maar nu blijkt dat er soms afleveringen niet opgenomen worden. Zijn er nog mensen met dit probleem en aan wat zou dit kunnen liggen?
Sinds 14 november heb ik een slechte verbinding met de Blizzard Server, website & games (waaronder World of Warcraft). Soms gaat het, enkele seconden later niet meer. Ik heb al enkele malen mijn router gereset.Andere websites, games & downloads gaan perfect. Alleen deze connectie werkt slecht: https://worldofwarcraft.com/en-gb/ met alle applicaties & games.Bestaat er hier een oplossing voor?
besteIk ben een proximus klant met volgende abonnementen : vaste lijn +internet maxi beheerder Gsm met mobilus S beheerder probleem toe voegen van een GSM nr met Pay&go aan een bestaande MY proximus (sim kaart die deel uit maakt van een alarm systeem in een beveiligings kast doel van die Sim kaart is het zenden van een aLARM NAAR EEN GSM via een SMS of check van de status alarmik kan dus GEEN SMS uitlezen die gezonden wordt door Proximus zoals een activatie code of opladen van de pay&goik wil nu het een my proximus voor dat pay&go aanmaken/ of dat pay&go nr monitoren via een bestaande my proximus van mijn vaste lijn of Gsm nrkan ik met de PUK code van de pay&go ingeven ?Geef het gsm-nummer en de verificatiecode op. Noot: kan deze gsm of tablet geen tekstberichten ontvangen? Selecteer de Ik kan geen tekstberichten ontvangen-link en geef uw pukcode van die simkaart op. Ga door naar stap 6. Vul de activeringscode in die u zonet via sms hebt gekregen en k
Sinds enkele dagen kan ik geen verbinding maken met verschillende websites en dit zowel op de laptop als op de smartphone.De adresbalk blijft hangen op : http://192.186.1.1/login.lp?event=serverconnect.Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Mijn (gratis) website op users.skynet.be is de laatse week frekwent onbereikbaar via HTTP, t.t.z. via de browser. O.a. op dit moment 190519-09:30 is dit het geval, terwijl de website wel bereikbaar is via FTP (filezilla). Vrij vervelend, want mijn startpagina in de browsers is één van mijn webpagina's. Daarnaast stuur ik via email regelmatig een link door naar één van mijn webpagina's, bijvoorbeeld naar een pagina met een ad hoc ontworpen google map, die dan in de browser van de bestemmeling errorcode 404 = niet gevonden retourneert, of "wachttijd voor de verbinding verstreken". Het probleem stelt zich trouwens ook bij andere sites op users.skynet.be die ik, bij wijze van test, probeerde te openen.
Blijkbaar gaan de tarieven weeral omhoog. Voor oa het pack familus komt er 1,50 euro bij. Er zit wel nog een addertje onder het gras,want gesprekken met vaste lijn gaan ook 2 cent omhoog (80 > 82 cent per gesprek). Leuk gezien Proximus,dat is DUBBELE verhoging pack + gesprekken ! Dit terwijl VOIP jullie eigenlijk niets kost. 2X kassa !
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.