Skip to main content
Vraag

Q2 HD

  • October 20, 2019
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

Sinds vrijdag het kanaal : "Q2HD"  zendt de versie in SD. Kan iemand bij proximus dat oplossen ? Dank u. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • October 20, 2019

Op het forum komt tijdens het weekend niemand van Proximus zelf hier langs, maar je kunt wel tijdens het weekend bellen op het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 21, 2019

Paul,

 

We hebben dit deze morgen vroeg doorgestuurd naar ons engineering team. Zij zullen dit nakijken. Want na testen hier bleek het hier hetzelfde probleem te zijn.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 22, 2019

Dank u aan de mensen die het probleem hebben opgelost.


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 16, 2019

Hetzelfde probleem met Njam HD. De SD versie staat op de HD kanaal. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 17, 2019

Update van mijn eigen bericht nu is het beurt van Vtm HD. De SD versie staat op de HD Kanaal. Wat gebeurt er bij Proximus ????

 


Martin
  • November 17, 2019

mss toch eens de decoder heropstarten (stroom even onderbreken) of zelfs beter eens resetten > klik hier


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 18, 2019

Paul,

 

Ik heb dit even getest en hier staan de zenders niet meer gewijzigd op dit moment.

Bij welke zenders ondervind je het probleem nu momenteel nog?

Enkel nog VTM?