Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
In een keynote die bol stond van de symboliek heeft Apple-topman Tim Cook dinsdagavond drie nieuwe iPhones onthuld. Het absolute paradepaardje is de iPhone X, waarvan de naam verwijst naar de tiende verjaardag van de iconische smartphone. Verder lanceerde het bedrijf zoals verwacht de iPhone 8 en iPhone 8 Plus, evenals een vernieuwde Apple Watch. Lees het hele artikel hier
Hallo Als ik film wil huren of bekijken via filim serie pas zie ik rechts onder ( je beschikt over 4 kado filims ) staan. Wat wil dat zeggen ? Met vriendelijke groeten Oskarbo
Sedert de zenders van Nederland in HD zijn bijgekomen heb ik gemerkt dat men nodig vond om een resem van andere zenders door elkaar te gooien. B.v. waar ik WTV op 6 had was die verdwenen naar 289 of zoiets, de zenders ZDF en DasErste idem dito en nog een resem van andere zenders waren ook op een andere preset geplaatst . Ik heb deze via het Menu zendervolgorde teruggeplaatst zoals ik het wil en bevestigd achteraf. Dit is overigens een tijdrovend karweitje. Tot mijn grote ergernis stond de dag erop alles weer door elkaar. Hebben jullie er enig idee van hoe dit bij de klanten overkomt, meerbepaald de ouderen onder ons of mensen die helemaal niet technisch onderlegd zijn. Ik wil hierbij aandringen daarmee op te houden en evt nieuwe zenders beschikbaar te stellen op vrije posities ergens achterin.
ik geraak met mijn smartphone niet op cloud , krijg steeds de melding : er is iets misgegaan wacht enkele minuten en probeer opnieuw code 2055 ? wa&t moet /kan ik doen ?
Odanks de orderbevestiging R4WEBSHOP000369278 nog steeds geen TV decoder ontvangen . De beloofde levertijd van 2-3 werkdagen is ondertussen al ver overschreden . Vraag al gesteld via proximus facebook maar geen antwoord , telenet is hier wel zeer correct in . Beetje boos nu .
reeds meerdere malen erover gebeld tientalle testen gedaan steeds dossier opgestart een technische fout kreeg ik te horen het rare is als ik gebeld word in het buitenland dan gaat het normaal maar eens in belgie 5x bellen en verbinding verbroken dit is alleen maar als ik opgebeld word ik kan normaal bellen de opbeller krijgt dan soms te horen dat mijn nummer niet is toegestaan
Relaxed live kijken naar je favoriete programma’s, waar je ook zit. Geef toe, da’s wel zeer handig! Met de tablet in je tuin, of op de smartphone terwijl je wacht op de volgende trein of bus. En nu kan dat zelfs nog simpeler. Want onze vernieuwde tv-speler is nu te gebruiken via drie extra internetbrowsers. Lees het hele artikel hier
Reeds 10 jaar heb ik mijn zelfde mobiel tel. geregistreerd bij Proximus. .nu blijkt dat Orange mijn nr aan een nieuwe Orange klant heeft toegekend . We zitten beiden dus op hetzelfde nr. een onhoudbare situatie . Duidelijk is wel dat Orange in de fout is gegaan. Maar wat blijkt als ik deze klacht meldt bij mijn provider Proximus : Ze adviseren mij contact op te nemen met Orange !!!!! Betaal ik hiervoor mijn Tutimus abonement? Hoe komt dit ooit in orde ? en wanneer ?
Ik stel de vraag ivm. de problemen met Destiny 2 (cabbage error) Als ik naar de instellingen wil gaan van mijn Bbox3 en ik klik User aan,accepteert hij het wachtwoord niet. Wat is de oplossing?
Om mijn bankkaart te kunnen activeren moet ik een 4-cijferig nummer intoetsen; maar ik krijg steeds de melding dat ik daarvoor niet bevoegd ben; hoe kan dit? Het is namelijk voor mijn dochter, en zij heeft een pay and go kaart. Please help ons!
Goedenavond Heb niet alle regels en topics bekeken 😂 😂 Zijn er hier nog nieuwe klanten die onlangs Tuttimus werden met Netflix? Is die installatie vlot verlopen? Hier lijkt het niet zo vlot te gaan... Pack staat in "Myproximus" nog steeds zonder Tv-bundel maar bij klantendienst beweren ze dat alles in orde is. Daarstraks in de Proximus-winkel nog eens alles laten nakijken en daar vertelde men mij dat het niet aangevinkt was, maar vanaf nu wel. Als u straks thuiskomt is het in orde! Thuisgekomen: niet in orde, uiteindelijk nogmaals technische dienst aan de lijn en die vertelde dan dat Netflix toch 3 à 4 dagen kan duren om te activeren? Iemand ervaring mee? Dank je wel voor de feedback Fab
Ik kreeg onlangs een factuur die 3 maal zo hoog was als anders. Daarom wou ik graag eens de details bekijken. Via myproximus ging ik naar mijn factuur en zo naar de details. Ik downloadde het bestand (excel), er stonden maar enkele woorden op ... Geen details te vinden dus. Iemand hier een oplossing voor?
Omdat ik met mijn Samsun s4 steeds de melding kreeg dat deze mijn simkaart niet meer herkende, hat ik een andere simkaart gevraagd en deze laten activeren (uiteraard met hetzelfde nummer). Bleek dat het probleem niet opgelost was, dus simkaarthouder vervangen. Na tijdje terug zelfde probleem, dus nieuwe GSM gekocht. Wanneer ik mijn niewste simkaart in mijn nieuwe gsm stak, herkende deze de simkaart niet. De oude erin gestoken, en deze wordt wel herkend, maar uiteraard niet acief. Kan ik nu deze vorige simkaart terug laten activeren, of moet ik een nieuwe vragen. Blijkbaar is de recentste beschadigd. Of kan ik toch de vorige kaart terug laten activeren (want blijkbaar was deze niet stuk, maar was mijn vorige gsm stuk) Bedankt alvast.
Ik lees bij de TV-applicatie in Mijn Overzicht nu al een paar dagen (meervoud!): Proximus TV applicatie G35 34 45 45 Met de Proximus TV applicatie kunt u tv op internet kijken op tablet, smartphone en pc. Inbegrepen Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen. Hoe lang gaat dat nog duren?
hoe kan ik mijn wachtwoord van mijn e-mail account achterhalen ?
Deze week verhuizen we naar een nieuwe locatie en komt de Proximus-technieker langs voor de installatie. De oude modem, decoder, ... nemen we mee van onze vorige woning en wordt gerecupereerd. Ons oud telefoonnummer wordt ook behouden. Weet iemand of de opnames bij een verhuis gewist worden? Indien ja, zijn die dan nog consulteerbaar op de Proximustv-website?
Ik krijg al 3 maanden bij mijn factuur 15 euro administratiekosten wegens te laat betaling ZONDER ik een herinnering krijg. Is dit wel wettelijk ?! Volgens mij is er niet veel administratie als er geen brief wordt gestuurd !
Beste, Vorige maand ben ik onverwachts opgenomen geweest in het ziekenhuis. Daardoor is mijn factuur laattijdig betaald. De 1ste keer dat die te laat betaald is. Lap, meteen 15 euro aanmaningskosten. Ik vind dit wel een ernstige vorm van afzetterij. 15 euro. Zijn jullie niet beschaamd?
Sinds enige tijd is het onmogelijk Proximus TV te kijken op iMac of MacBook Air... vroeger werkte dit wel, ik heb ook nooit een bericht gekregen dat deze dienst plots uit de dienstverlening zou worden geschrapt. Een belletje richting Proximus Support leerde me dat 'door een update' dit inderdaad niet meer werkte en men niet kon vertellen wanneer dit probleem zou verholpen zijn. Is er op dit forum nog iemand die hier tegen aanliep, bij voorkeur iemand die ook een oplossing gevonden heeft?
Beste, Waar kan ik mijn Lijnnummer terugvinden voor Proximus tv ? Gr
Beste, Ik vroeg me af wanneer de prijzen van vb. De Iphone 7 aangepast zullen worden conform de officiele prijs op apple.be? Alvast bedankt.
Beste Wij wilden tv opnames bekijken. Na veel keer proberen startte het programma uiteindelijk!dan slechte beeldkwaliteit gehad. Uiteindelijk is de opname vanzelf gestopt. Dan maar een resetgedaan van de decoder, al helemaal geen goed idee want nu zijn al onze opnames weg én de slechte kwaliteitis gebleven. Betaal ik hiervoor? Ik dacht het dus niet!
Ze worden virussen, wormen, Trojaanse paarden of, in het algemeen, malware genoemd. Al jaren vallen ze onze computers aan. Nu is het de beurt aan de smartphones. Maar met deze tips van onze Bizz Expert kan u ze het hoofd bieden. Lees het hele artikel hier
ik heb zojuist een nieuwe abbonement en bevind mijzelf nu in nederland ik kan wel gebeld worden maaar kan niet terugbellen kan iemand mij aub helpen , en nee ik heb geen facturen openstaan ik krijg een melfing van oproepenblokkering ins ingeschakeld heb de instellingen gechekt en niks. kan wel bellen in belgie alleen niet van het buitenland help aub!
Alle HD zenders weg na stroomonderbreking. Modem en Decoder herstart, geen resultaat. Krijg steeds melding "Te weinig bandbreedte om Hd te bekijken"
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.