Alle HD zenders weg na stroomonderbreking. Modem en Decoder herstart, geen resultaat.
Krijg steeds melding "Te weinig bandbreedte om Hd te bekijken"
Beantwoord
HD TV
Beste antwoord door KimB
Dag Jean,
Ik zie dat je lijn op een repair profiel staat, hiervoor zal een technieker moeten langskomen. Je kan bellen naar 080022800 om een afspraak te maken. Of je kan een privé bericht sturen naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) met enkele datums wanneer er iemand thuis is en een contactnummer voor de technieker.
Groeten,
Kim
Ik zie dat je lijn op een repair profiel staat, hiervoor zal een technieker moeten langskomen. Je kan bellen naar 080022800 om een afspraak te maken. Of je kan een privé bericht sturen naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) met enkele datums wanneer er iemand thuis is en een contactnummer voor de technieker.
Groeten,
Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
