Skip to main content
Beantwoord

HD TV

  • September 25, 2017
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Alle HD zenders weg na stroomonderbreking. Modem en Decoder herstart, geen resultaat.
Krijg steeds melding "Te weinig bandbreedte om Hd te bekijken"

Beste antwoord door KimB

Dag Jean,

Ik zie dat je lijn op een repair profiel staat, hiervoor zal een technieker moeten langskomen. Je kan bellen naar 080022800 om een afspraak te maken. Of je kan een privé bericht sturen naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) met enkele datums wanneer er iemand thuis is en een contactnummer voor de technieker.

Groeten,

Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 25, 2017
Door proximus eens laten checken op hoeveel je lijnsnelheid staat.
Als je een bbox modem hebt van sagemcom kan je deze zelf controleren met het sagemtool
sagem tool kun je hier downloaden : Sagemtool 0.12.5

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • September 25, 2017
Dag Jean,

Ik zie dat je lijn op een repair profiel staat, hiervoor zal een technieker moeten langskomen. Je kan bellen naar 080022800 om een afspraak te maken. Of je kan een privé bericht sturen naar het Proximus team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) met enkele datums wanneer er iemand thuis is en een contactnummer voor de technieker.

Groeten,

Kim