Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klant Tuttimus met TV-bundel Netflix

  • September 20, 2017
  • 1 reactie
  • 268 Bekeken

Goedenavond

Heb niet alle regels en topics bekeken 😂 😂
Zijn er hier nog nieuwe klanten die onlangs Tuttimus werden met Netflix?
Is die installatie vlot verlopen? Hier lijkt het niet zo vlot te gaan...
Pack staat in "Myproximus" nog steeds zonder Tv-bundel maar bij klantendienst beweren ze dat alles in orde is. Daarstraks in de Proximus-winkel nog eens alles laten nakijken en daar vertelde men mij dat het niet aangevinkt was, maar vanaf nu wel. Als u straks thuiskomt is het in orde! Thuisgekomen: niet in orde, uiteindelijk nogmaals technische dienst aan de lijn en die vertelde dan dat Netflix toch 3 à 4 dagen kan duren om te activeren? Iemand ervaring mee?

Dank je wel voor de feedback
Fab

Beste antwoord door AntonellaD



Dag Fab,

Netflix dien je via de blauwe knop op de afstandsbediening te activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_globa...Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • September 26, 2017


Dag Fab,

Netflix dien je via de blauwe knop op de afstandsbediening te activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_globa...Groetjes,

Antonella