Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
we hebben onze bbox2 vervangen door bbox3 omdat de é stuk was echter nu is onze download snelheid van zo'n 35 gedaald naar 8 Mbps hoe komt dat ? kan iemand dat voor ons oplossen ?
op 17 juli werd een aanvraag ingediend voor de installatie van adsl..ttz, een overname van een bestaand abonnement. dit bleek onmogelijk zonder de opzegging van de vorige contractant, en na dat die gebeurde was de komst van een "lasser" plots vereist. Meerdere oproepen en meerdere mails en telefonische dubbelchecks later werd de afspraak op 25/09 niet nagekomen(men had al eens een nieuwe afspraak ingegeven op een verkeerd adres bij de klantendienst intussen ook en opnieuw moesten we bellen). Geen technieker gezien. Waarom de lijn operationeel was en nu niet simpelweg opnieuw kan geactiveerd worden is en blijft een raadsel bij alle gecontacteerden binnen Proximus. De lijn heeft gewerkt bij onze intrek hier tot de opzegging door de vorige klant, Ann Lambert. Nu reeds drie dagen oproepen naar klantendienst/planningsdienst/ storingsdienst.. 10h gesprekken.. maar op 28/09 nog steeds geen Proximus interventie. al 7x ging men terugbellen ... nog geen oproep gekregen en zeker geen oplossing
Hallo, Ik heb sinds gisteren een Galaxy S8 in mijn bezit, maar kan helaas geen MMS berichten versturen. Ik had hiervoor een iPhone 6 en daar werkte alles prima. Mijn iMessage staat al gedeactiveerd op deze iPhone en voor android heb ik al de stappen gevolgd op de website van proximus zelf, om dit in te stellen, dit was wel niet echt nodig want het nodige profiel stond er al en allemaal met de juiste instellingen. Verder staat mijn mobiel internet ook (altijd) aan en zelfs met wifi lukt dit niet. Any help please? 🙂
Als ik inlog op de proximus tv app komt er op dat ik geen toegang heb en proximus tv moet activeren terwijl het wel degelijk geactiveerd is.
Sinds gisteren zijn we Familus L-klant geworden. Vol hoge verwachtingen willen we zo snel mogelijk Netflix gebruiken. Echter we geraken niet verder dan de keuze van betalingsmethode; als we Proximus-factuur aanduiden, krijgen we volgende melding: 'Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode.' Op deze forum hebben we gezien dat er nog mensen dit probleem ondervonden en na enige tijd werden die mensen blijkbaar uit hun miserie verlost. Spijtig genoeg staat er niet bij vermeld hoe het probleem verholpen werd... Kan er iemand ons zsm. hiermee verder helpen aub? Alvast bedankt voor de moeite!
hallo, wens via affinity website een tuttimus aan te vragen, met een paar opties, echter, wanneer ik op korting activeren klik krijg ik een blanco website, maw er gebeurt niets... is er een probleem met de site?
Hallo, Ik ben net overgeschakeld naar Proximus en heb Familus. Ik deed net een speedtest en dit is het resultaat: Op een lijn waar ik normaal tussen de 60 (piek uren) en 90 (nacht) Mbps normaal zou moeten hebben, is dit enorm traag toch? Mijn decoder van TV stond uit bij deze test. Is er iets dat ik kan doen om mijn snelheid te verbeteren? Mvg, Andreas
Hallo. Mijn pc staat nu in de living waarbij een inet kabel van bbox2 naar mijn pc gaat. Nu wil ik mijn pc op mijn kamer zetten maar een inetkabel trekken is quasi onmogelijk. Hoe los ik dit het beste op zonder snelheid te verliezen? Tldr; ik wil op mijn kamer internetkabel. Modem staat beneden en kabel trekken onmogelijk
Het geheim? Het nieuwe beoordelingssysteem! Lees het hele artikel hier
Zelfs als het weer wat tegensteekt. Lees het hele artikel hier
Want een ongelukje is snel gebeurd, toch? Lees het hele artikel hier
Waar je ook zit met je smartphone bezig zijn, da’s de ideale afleiding. Lees het hele artikel hier
Plus je boeken in iBooks én je Apple Music-abonnement. Lees het hele artikel hier
Dit jaar bestaat de smartphone van Apple alweer 10 jaar. En om dat te vieren, stond het al een tijdje in de sterren geschreven dat Tim Cook en co gingen uitpakken met een serieuze make over, zowel vanbinnen als vanbuiten. Lees het hele artikel hier
Tussen 18 en 25 jaar? Door omstandigheden de schoolbanken al verlaten, maar toch vol goesting om alles te leren over nieuwe technologieën? Wij laten je er uitgebreid mee kennismaken én zetten je een flink stuk op weg richting de job van je dromen! Lees het hele artikel hier
Zoek jij ook een goeie smartphone, zonder dat je er massa’s geld tegenaan wilt gooien? Dat snap ik maar al te goed! Daarom ging ik voor je op zoek naar dé drie gsm’s die veel waar bieden voor hun zacht prijsje. Lees het hele artikel hier
beste,is het mogelijk om mijn factuur te mailen op mijn emailadres:dirkaubisque43@gmail.com nummer van gsm 0478654239 het is nu de 6de maal dat ik vraag.Toch niet te moeilijk hoop ik.
OPGELET: Spoiler alert voor wie seizoen 1 niet zag! Lees het hele artikel hier
De vier atypische superhelden van Marvel bundelen hun krachten tegen het kwaad. Lees het hele artikel hier
Move over, Pablo Escobar! Lees het hele artikel hier
Een nieuwe zondagavondklepper op één, vanaf 10 september. Lees het hele artikel hier
Het nieuwe seizoen op jouw scherm, vanaf 22 oktober! Lees het hele artikel hier
Wil je de beste vriendinnen nog eens uitnodigen in je mansion? Maar weet je nog niet goed wat deze keer te doen? Wel, dan is een filmavondje wel een leuk plan! Lees het hele artikel hier
Halloween is dan wel nog niet in zicht, de herfst lijkt dat wel te zijn. En dan is het plezant om van tijd eens lekker te griezelen, met een lading popcorn in de buurt. Als je al die emoties aankunt tenminste, hé. Lees het hele artikel hier
Zeg nu zelf: ideaal voor een gezellig herfstavondje voor de buis, als het buiten te guur is. En het zit gewoon mee in je all-in. Kies de klassieker van jouw goesting! Lees het hele artikel hier
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.