Service beneden alle peil..
op 17 juli werd een aanvraag ingediend voor de installatie van adsl..ttz, een overname van een bestaand abonnement. dit bleek onmogelijk zonder de opzegging van de vorige contractant, en na dat die gebeurde was de komst van een "lasser" plots vereist. Meerdere oproepen en meerdere mails en telefonische dubbelchecks later werd de afspraak op 25/09 niet nagekomen(men had al eens een nieuwe afspraak ingegeven op een verkeerd adres bij de klantendienst intussen ook en opnieuw moesten we bellen). Geen technieker gezien. Waarom de lijn operationeel was en nu niet simpelweg opnieuw kan geactiveerd worden is en blijft een raadsel bij alle gecontacteerden binnen Proximus. De lijn heeft gewerkt bij onze intrek hier tot de opzegging door de vorige klant, Ann Lambert.
Nu reeds drie dagen oproepen naar klantendienst/planningsdienst/ storingsdienst.. 10h gesprekken.. maar op 28/09 nog steeds geen Proximus interventie. al 7x ging men terugbellen ... nog geen oproep gekregen en zeker ge