Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds kort zijn ze opnieuw Supergirl aan het uitzenden op de zender Caz, dat gebeurt in een soort van marathon uitzending van 4 afleveringen per keer. Wegens vakantie had ik deze serie geprogrammeerd en toen ik daarnet de eerste aflevering wou beginnen kijken, bleek dat de eerste 2 afleveringen alweer verdwenen waren. Er is nochtans genoeg vrije ruimte op de decoder (+75% vrij), het zijn afleveringen op korte termijn maar wel nog +40 dagen beschikbaar en tot mijn verbazing stond de opnameopties opnieuw op 10 afleveringen. Dit terwijl ik er zeker van ben dat dit niet zo was ingesteld toen ik de serie op zich programmeerde. Een aantal opmerkingen hierbij: - Wat is nu eigenlijk hiervan het nut? Ik mag blijkbaar geen serie laten opstapelen omdat ik even niet beschikbaar was om televisie te kijken? - Waarom worden er afleveringen verwijderd wanneer ik nog geen derde van mijn capaciteit gebruik? Ik zal zelf toch wel kunnen beslissen welke series ik wil verwijderen indien het zover komt
beste, ik zoek al even om een klacht in te dienen. niet over factuur of dergelijke maar over de manier hoe men mij belde dernet. ik heb vorige week mijn verhuis aangevraagd en hier heeft men waarschijnlijk doorgegeven 30 november. de persoon aan de telefoon toen zei me dat ik dit later kon aanpassen wanneer men belde voor de afspraak te bevestigen. ik kreeg dan telefoon voor de afspraak te bevestigen zeg dan ook dat 30 november veel te laat is en vraag voor begin november. dit was niet mogelijk omdat 30 november doorgegeven was. (de installateur zei dit dan.) hij ging het navragen en me later terugbellen. de dag erna belde hij terug en zei opnieuw dat het 30 november wordt. waarop ik hem antwoordde dat dit geen optie is aangezien ik dan 3 weken zonder tv of internet zit waarvoor ik wel betaal. hij wordt geirriteerd en zegt me dat het toch 30 november is omdat ik van een andere provider kom. ik meld hem dat ik al jaar en dag bij proximus ben (nu ongeveer 5jaar) en betwist
kan ik ergens een overzicht krijgen van mijn verbruik ( pay en go herlaadkaart) ? Grtjs stijn
ik heb mobile internet met huawei dongel Factuur van vorige maand Mobiel - 0471 91 05 07 € 60,00 Mobile Internet M Incl. mobiele Internet nat & binnen EU September --- volume based (MB) 4.428,735 0,00 CBPTAG:XYY40185072C Nationaal & EU Mobile - Internet --- volume based (MB) 1.691,351 60,00 Vind nergens een overzicht van verbruik , kan nergens instellen om niet over limiet te gaan Kan iemand mij helpen
Ik weet echt niet hoe jullie bedrijf blijft draaien! Ik wou niet van provider veranderen en bij Belgacom blijven. Long story short: eerste twee maanden van het jaar geen internet en tv door jullie incompetente diensten en nu krijg ik plots een factuur van 200 euro voor een decoder die ik NIET HEB GEKREGEN!!! Ik weet ECHT niet hoe jullie nog niet aangeklaagd zijn, echt een bende dieven! Ik zou dit zsm rechtegezet willen zien!!
Hoe deactiveer ik de Travel Passport Top optie in mijn abonnement. Ik vind nergens duidelijke aanwijzigingen op MyProximus?
Hallo, ik heb mijn premium Club punten een aantal maanden geleden omgeruild voor een Proximus waardebon. Daarmee probeer ik nu sinds een 2-tal weken een headset aan te kopen een van de Proximus winkels. Verbazend is dat er in geen enkele winkel nog headset beschikbaar zijn? Terwijl die wel op de Proximus website gekocht kunnen worden. Hoe kan dat? Die headset nemen toch niet veel plaats in in de winkel? Toen ik daarover belde met de klantendienst van Proximus, vertelden de persoon aan de lijn dat ik de waardebon ook online zou kunnen gebruiken. Ik wist wel beter, maar toch geprobeerd. Resultaat: natuurlijk lukte het niet. Dus: geen voorraad in de winkels en een klantendienst die foutieve informatie geeft. Hoe kan ik alsnog aan een headset geraken?
Wij hebben sinds februari een tutimus abonnement, en hadden recht op gratis Netflix. Als ik wil activeren lijkt het mij dat ik het moet betalen? Moet ik geen code krijgen om gratis te kunnen kijken? Grt. Carlo
Volgens de voorwaarden op webshop voor web exclusief aanbiedingen smartphone + abonnement kun je als bestaande klant ook van deze promotie genieten. Ik heb dan ook geprobeerd om een Iphone 7 128 GB rose gold met abonnement te bestellen. Maar nergens kan je aangeven dat je bestaande klant bent. Telefoontje naar bizz expert. Krijg ik als antwoord dat deze aanbieding alleen voor nieuwe klanten telt. Volgens de medewerkster zal dit verwijdert worden van de site. Zolang dit vermeld blijft staan heb ik toch recht op deze aanbieding? Of heb ik het mis? Aanbieding geldig van 02/10/2017 t.e.m 12/11/2017 bij nieuwe intekening op DataPhone-optie van € 4,13; € 8,26 of € 16,52 naargelang het toestel en een Bizz Mobile naar keuze (vanaf € 12/maand) gedurende 24 maanden. Je hebt al een gsm-abonnement bij Proximus? Ook jij kunt een abonnement kiezen met smartphone. Opgelet! Je kunt geen web exclusieve iPhone-aanbieding toevoegen aan je Proximus Pack. Als je al van een smartphone+abonnement
Is er een mogelijkheid om als bestaande proximus klant een web exclusief aanbieding (Iphone 7 128 GB met abonnement) via de webshop te bestellen? Na tientallen telefoontjes naar de klantendienst en bezoekjes aan de winkel en evenveel verschillende antwoorden is het nog steeds niet gelukt om deze te bestellen.
Hey, Is er iemand die me kan helpen. Wij zijn nieuw bij proximus en hebben nu netflix. Als ik een serie bekijk vraagt hij op de tv app ver aan het einde van de aflevering om binnen 20sec de volgende aflevering te starten, terwijl die aflevering nog ruim 2 minuten duurt!!!! Nu moet ik altijd met de pijltjes naar het kleine schermpje linksboven, druk dan ok en dan speelt die aflevering nog verder, maar in hetzelfde kleine venster linksboven. Via de website heb ik in mijn account het automatisch afspelen al uitgevinkt, maar op de tv werkt dit niet. Iemand die weet hoe je dit uitschakelt? Thanks
op verplaatsing heb ik een zwak hotspot signaal ( proximusfon & autofon) ik heb hiervoor een repeater bij geinstaleerd, deze maakt verbinding met de hotspot ( proximusfon ). deze repeater zet dan een lokaal, netwerkt op waarop ik met meerdere toestellen kan aanlogen. de verbinding opstarten werkt via een captive account ( proximusfon ) waarop ik mijn loging gebruik. dit werkt maar moet regelmatig opnieuw inloggen. als ik een verbinding wil maken met autofon ipv proximusfon kan mijn repeater geen verbinding maken met de hotspot en mij doorverwijzen naar de inlogpagina.
Bij het inloggen op de webmail krijg ik volgende foutmelding : "the quota om mail server "resmail-prd-imap-priv-vip.bc" exceeded with login ... (user=2, context=420923). De laatste keer ik kon inloggen was het mailboxvolume nog niet opgebruikt, en was er nog voldoende vrije ruimte. Ik krijg regelmatig reclame spam die ik via de webmail wil blokkeren, maar dat lukt nu dus niet meer. Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Hallo, ik heb vandaag een sms gekregen waarin staat dat ik al met 50€ boven mijn abo zit? Ik kijk net bij my proximus en daar staat zelfs al 69€!? Nog nooit meegemaakt dit? Hoe kan ik op amper een halve maand aan zo een bedrag zitten?
wat kan ik nog meer doen om een kopie van een factuur te verkrijgen? Heb eentje aangevraagd via MyProximus ongeveer een week geleden, ondertussen betalingsherinnering ontvangen maar geen kopie. kan deze kopie per mail gezonden worden aub? is niet te terugvinden op MyProximus ook, heeltijd foutmeldingen. dank voor het antwoord. ik weiger om weeral 15eur extra te betalen.
Eind december 2016 is mijn vader gestorven. Na zijn overlijden heb ik het abonnement van mijn moeder aangepast: voetbal opgezegd en Italk-nolimit veranderd naar Onbeberkt bellen nationaal. Sindsdien is het van kwaad naar erger gegaan. Op elke afrekening betaalt ze nu: - italk (om onbeperkt te bellen) -onbeperkt bellen nationaal -alle gesprekken die ze voert aan normaal tarief! Dus maw betaalt ze 3 keer voor hetzelfde! Reeds 3 keer heb ik hiervoor een klacht ingediend en 3 keer snapten ze niet hoe dit mogelijk was en zouden ze het oplossen... maar je raadt het wellicht: het enige dat er is gebeurd , is dat ik uren kostbare tijd heb verspild en dat mijn moeder 100den euro’s te veel heeft betaald! Hoe moeilijk kan dit zijn, Proximus ??? Dit is wel het toppunt van slechte service!!! En durf nu niet te zeggen dat je het niet snapt en dat je het onmiddellijk gaat oplossen... ik heb liever dat je zwijgt en dat mijn moeder snel haar geld krijgt teruggestort en vanaf nu een normale reken
Halo
Telenet heeft een volwaardige Golf channel op zijn sport app. Niet te verkrijgen bij Proximus. Zijn eventueel golf app. te downloaden op ipad of iphone, of langs internet rechtstreeks op TV. Graag een seintje. Dank
Ca 2 weken gekozen voor het tuttimus pakket . Ben momenteel voor internet,tv,telefonie bij scarlet. Als datum waarop installatie was gekozen was vandaag. Echter is er nog niemand geweest.. gaat dit wel goed? Ik heb mijn abbonoment bij scarlet zelf afgezegd en deze stopt per 19-10-2017.ik verneem graag wat de status is...
Dit jaar bestaat de smartphone van Apple 10 jaar. En daarom komen Tim Cook en co niet alleen met de speciale iPhone X, maar ook nog eens met de iPhone 8 en 8 Plus! Qua uiterlijk vrij goed gelijkend op zijn voorhanger, maar onder de motorkap met een reeks mooie nieuwigheden. Lees het hele artikel hier
Klantnummer: 614220165 Ik merk sinds vorige week dat ik na jaren 'internet maxi', geen download snelheid meer bereik van 50mbit. In de bbox2 staat het profiel inderdaad trager op 40/10 :( VDSL Version Firmware-VTU-R:9.5.7.13IK105012 Time Nov 18 2014, 20:09:20 VDSL line status SHOWTIME Downstream Training Margin : 14.9 dB Downstream line rate 40184 kbps Upstream line rate 10064 kbps TX total power 1.2 dbm Downstream delay 9.7 ms Upstream delay 8.7 ms Speedtest internet connectie op mijn adres: Piekuren tussen 19 u en 23 u : Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u : Max.: 93,1 Mbps download - 7,51 Mbps upload Min.: 63,3 Mbps download - 5,8 Mbps upload Morgen eens naar die 0800 bellen om het hoogst mogelijke profiel te activeren? Hopelijk wor er geen nog trager profiel geactiveerd ^^
steeds ontvang ik via mijn Hotmail account spam ,in de map ongewenst , steeds maar Orange.fr naar een skynet.be , ik blokker die uiteraard met mijn Norton , iedere dag andere naam . wat zou ik best doen om geen meer te ontvangen ? 😡
Heb vandaag mijn overstaping naar telenet zat een paar jaar onder proximus maar 2 maanden geleden had ik mijn abonoment gewijzigd van biz naar tutimus nu is mijn vraag zal ik een boete ontvangen daarover omdat ik gezien heb op de factuur dat als je opzecht binnen de eerste 6 maanden dat je een boete kan krijgen maar zit wel al 3 jaar denk ik onder proximus maar door teveel oplopende klachten heb ik mijn overstaping aangevraagt dus zal ik hidr een boete van krijgen dit is mijn vraag
Hoe kan ik vanaf mijn iPhone dmv de app Proximus TV een opgenomen film bekijken op een TV - scherm?
Ik wil een klacht indienen en ik kan alles zien over klacht opvolging maar nergens waar ik een klacht kan melden. Heel goed verborgen houden krijg je geen klachten ook.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.