Skip to main content
Beantwoord

Kopie factuur opgevraagd

  • September 25, 2017
  • 10 reacties
  • 495 Bekeken

wat kan ik nog meer doen om een kopie van een factuur te verkrijgen? Heb eentje aangevraagd via MyProximus ongeveer een week geleden, ondertussen betalingsherinnering ontvangen maar geen kopie. kan deze kopie per mail gezonden worden aub? is niet te terugvinden op MyProximus ook, heeltijd foutmeldingen.
dank voor het antwoord. ik weiger om weeral 15eur extra te betalen.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Barbara,

Bij deze is de eenmalige kost van 15 euro gecrediteerd, je mag dit in vermindering brengen van je factuur.

Groetjes,

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 26, 2017
Beste Barbara, het spijt ons dit te vernemen kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer en de gewenste kopie melden als ook het emailadres waarop je deze wil ontvangen? Dan brengen we dit verder voor je in orde. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2017
Heb ik gedaan gisteren - nog altijd geen antwoord of kopie ontvangen? krijgen jullie een procentje op de extra's die worden aangerekend voor het versturen van rappels e.d. misschien. ik weiger dit alvast nog te betalen. klantenservice 0.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 28, 2017
en nog steeds geen reactie...

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 29, 2017
En nog steeds niet... bijna lachwekkend hoe slecht de klantenservice van proximus eigenlijk is.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 2, 2017
en nog steeds geen reactie...

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2017
Beste Barbara, het spijt ons dit te vernemen kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer en de gewenste kopie melden als ook het emailadres waarop je deze wil ontvangen? Dan brengen we dit verder voor je in orde. Groetjes Freya
Beste Freya, nog altijd niets ontvangen 🙂 zelfs geen antwoord op mijn privébericht.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 7, 2017
Dag Barbara, ik heb een duplicaat van je twee laatste facturen verzonden. Hopelijk komt het nu eindelijk in orde. Fijn weekend. Jan

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 12, 2017
Beste Jan,

duplicaten ontvangen, maar nu opnieuw de volgende factuur ontvangen mét éénmalige kosten. zie klantennummer 613874279 - documentnummer 6743580322. Dit is wat ik vreesde en Ik wil nu toch echt niet die eenmalige kosten betalen omdat ik door nalatigheid van jullie opvolging van berichten bijna 2 weken heb moeten wachten op dit duplicaat. Graag creditnota en liefst zo vlug mogelijk want ik begin dit liedje echt meer dan beu te worden.

met dank

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 13, 2017
Hallo Barbara,

Bij deze is de eenmalige kost van 15 euro gecrediteerd, je mag dit in vermindering brengen van je factuur.

Groetjes,

Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 13, 2017
met dank!