Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik wacht reeds sedert 4 oktober (45 DAGEN !!) op aansluiting TV en Internet. Onnoemelijk veel naar klantendienst gebeld en gechat en telkens een andere uitleg gekregen waarom het zo lang duurt.Uiteindelijk een afspraak bekomen voor 15 november tussen 8u en 17u30. Dag verlof genomen want een specifiek uur konden ze niet zeggen. Weer ettelijke malen gebeld. NIEMAND opgedaagd. Waarom niet ? Geen deftige uitleg gekregen. Iets in het computersysteem…Vandaag via mail bericht dat ze 27 november komen ! Bijna 2 MAANDEN na aanvraagdatum ?!?NIEMAND bij Proximus neemt dit ernstig en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wie neemt zijn verantwoordelijkheid en lost dit op ???IEMAND ???
Wij proberen als sinds 19 september een afspraak te krijgen om een installatie te doen in een tweede verblijf.We maken telkens een afspraak maar deze afspraken worden niet correct gecommuniceerd naar de technici. Deze staan er dan, terwijl een ander moment was afgesproken, of terwijl er geen afspraak was gemaakt en er dus ook niemand thuis is.Hoe moeilijk kan het zijn om juiste informatie door te spelen ?????Ondertussen nog steeds geen aansluiting voor TV en worden we verplicht via public wifi op internet te gaan.We zijn het ondertussen wel al een beetje beu !
Op 20/11 om 7u viel internet uit op de modem. Na contact met de technische dienst kreeg men het niet in orde. Om 18udie dag belde ik terug. Nog steeds geen resultaat. Men beloofde mij een nieuwe modem om op te halen bij een ups punt de dag nadien. Vandaag 21/11 krijg ik een sms van ups dat ze de modem pas afleveren op zaterdag 23/11 (zie foto). Ik bel opnieuw en moet bijna smeken om een technieker te laten komen. Ze bevestigen mij een technieker vandaag nog tussen 12u30 en 16u30. Maar krijg geen bevestiging. Als ik terug bel staat de afspraak pas morgen22/11! Echt geen service op dit gebied. Zit in ondertussen 3 dagen zonder internet. En ik werk van thuis. Dat dit nog kan.
Beste,Ik wil met deze brief een klacht overbrengen. Eerlijk gezegd meerdere klachten:Ik kreeg vorige week een vriendelijke jongeman over de vloer die me vertelde dat Proximus overschakelt op glasvezel, nieuw in onze straat, en dat we dit nu gratis kunnen doen. Ik stemde toe. Maar dat had ik beter niet gedaan.Op dinsdag 12 november omstreeks 10 uur kwam de technieker langs.Samengevat:Ik wil klacht neerleggen tegen de werkzaamheden die dinsdag gebeurd zijn. Het werk werd echt niet goed gedaan:1. De aansluiting werkte niet. Zo zaten we kort nadat de technieker vertrokken was zonder internet, TV en telefoon. Er was een zeer amateuristische koppeling gemaakt. Moeten wij betalen voor een hele maand internet, TV, telefoon? Want dit is niet geleverd. Er moest een andere technieker langskomen om de zaak op te lossen (natuurlijk niet meer dezelfde dag).2. Er is binnen en buiten (in de muur en een kast) geboord op plaatsen die lelijk en ondoordacht zijn. Hier moet ik gewoon vrede mee nemen??3. Ik
Vrijdag hebben we na maanden problemen en verscheidene telefoontjes met jullie diensten onze decoder van de televisie mee gebracht naar een proximus center. We kunnen niet meer kijken gezien de decoder het beeld doet haperen, bovendien werkt de pauze, terug -en doorspoelfunctie niet meer. In het proximus center te Kuurne zei een vriendelijke dame dat we reeds een ouder model hebben en deze dus best vervangen kon worden. Die avond zou er ons hiervoor iemand contacteren. Dit gebeurde ook en ik kreeg de belofte dat er de volgende morgen een nieuw toestel zou geleverd worden en ik het oude mocht binnen brengen in het proximus center. De volgende dag heb ik tevergeefs de hele dag gewacht op mijn nieuw toestel maar helaas, niemand gezien. 'S avonds belde ik naar 080022800 om te vragen wat er was mis gelopen. Daar kreeg ik te horen dat ik geen nieuw toestel krijg en dat ze er niks van kennen in het proximus center en op de technische dienst. Collegialiteit = 0,0. Ze wou weer alle testen en to
18 november zonder internet,tv,telefoon gevallen we zijn reeds de 19 vandaag 16uur van pier naar pol gestuurd nog altijd geen oplossing gevonden denk da ik naar concurrentie zal overgaan .is het zo dat ze klanten behandelen reeds klant sedert 1983 maar rekeningen moeten wel op tijd betaald worden
Sinds gisteren heb ik “send/receive” error met Outlook 2016, er is niets veranderd aan mijn instellingen.Webmail werkt normaal. Zijn er nog personen die deze problemen hebben ?Windows 10 Pro Version 1909.
Kan ik een verwijderde email ook verwijderd in prullenbak terug halen?
Sinds enkele dagen moet ik decorder 5compact alle dagen resetten.hoe kan ik dit verhelpen?wifi werkt normaal op alle andere toestellen.plc op modem met dank voor antwoord en mogelijke oplossing
Hey.Ik ben van plan om een router te kopen van NetGear, om het internet wat sneller te maken en het bereik.Maar ik bezit momenteel een: WifiBridge, BBox-3, WifiBooster.Gaat die router voor een probleem zorgen of niet? Of moet je aanpassingen doorvoeren, zo ja welke? Groeten
Ik ben bij grootouders de zendervolgorde aan het veranderen. decoder datum 11/2019.Als ik volgorde op 1 verander, dan gaat deze volgorde ook naar de 2e decoder. Maar zijn willen per TV-decoder elk hun eigen volgorde.Hoe doe ik dit met decoder v5?
Bestelling geplaatst 7/10 toestel zou geleverd zijn op 8/10 dan op 15/10 nog geen toestel gezien al klacht ingediend nog steeds geen toestel En geen contact gehad betreffende de klacht
Zondag heb ik een nieuwe smartphone besteld via jullie website, website zei levering maandag. Maandag bel ik naar helpdesk, eerste persoon wist van niets, vond bestelling niet terug. Heb terug gebeld, iemand anders aan de lijn gehad, die zag de bestelling wel. En zei dat het maandag verzonden was, levering dinsdag. Dinsdag uiteraard bel ik terug, eerste persoon weer wist van toeten noch blazen. Opnieuw gebeld om iemand anders aan de lijn te krijgen, deze persoon vond weer wél mijn bestelling terug, maar zegt nu dat het de bestelling vast hangt in het systeem. Iemand zou mij contacteren om een oplossing te vinden. Dus tot nu toe heeft nog steeds niemand mij gecontacteerd. De referentie van het dossier is 35228279. Kan er iemand mij eindelijk contacteren en dit uitklaren dat ik de GSM morgen krijg. Vrijdag werk ik op een andere locatie en kan ik hem niet in ontvangst nemen, dus dan zijn we door dit geklungel al een week verder. Annuleer het gewoon anders, dan zal ik het wel zelf
Ik krijg telkens de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan een pickx-account. Kan dit opgelost worden? alvast bedankt!
Ik heb de video gevolgd maar de proximus afstandsbediening herkent de Bose volume Up commande niet. Is er een andere methode ?Mvg Ivan
Zal nog een aantal punten willen overdragen naar een vriend,maar kan niet terug vinden hoe het moet.Via zijn e-mail adres zeker niet. Ik zie daar wel een (lang) nummer staan (flou)
hallo,volgens my proximus is mijn internetsnelheid van 92 Mbps naar 85 Mbps gedaald,waardoor ik met wifi nog max 30 Mbps haal vroeger 50 Mbps en meer!! hoe komt dit
Hallo Vandaag is de lancering van Google Stadia, ik ben een founder en ga graag snel van start!Nu vroeg ik me af of er instellingen zijn waar ik aan moet denken om alles zo soepel mogelijk te laten lopen. Een lanceringstitel van Stadia is Destiny 2 en ik zag hier eerder ook al post over voor mogelijke problemen.Hebben mensen bij Proximus dit al getest? Bedankt!
Helaas kan Proximus telefonisch niet bereiken en een mail sturen is blijkbaar ook niet mogelijk. Hopelijk op deze manier een resposns. Sinds enkele weken gebeurt het bijnan elke avond (overdag ben ik niet huis, dus geen idee) dat internet niet zozeer uitvalt maar wel terugvalt naar minder dan &mb per sec (getest via speedtest). Een enkele keer vink ik niet zo erg, maar dit gebeurt nu echt te vaak. Kan men bij Proximus de lijn doorlichten aub om te zien waar het probleem is? DankJan
Beste, Ik las net iets over premium club punten. Deze zouden nog tot eind november ingeruild kunnen worden ? Ik kan dit nergens vinden in de app? Alsook niet op internet ? Ik kom onmiddellijk uit bij het nieuwe programma Enjoy? Kan u me hier wat meer duidelijkheid over geven ? Alvast bedankt! Mvg,
In december 2017 hebben wij een tuttimus abonnement genomen met een LG tv + iphone 8. Beide voor een periode van 24 maanden. Toch zie ik op mijn facturen dat de LG pas afloopt in 2021 dus 3 jaar ipv 2 jaar, nochtans staat er in de afschrijvingstabel 24 maanden! De iphone loopt af in 03/2020 terwijl ik deze heb van 01/2018. Gelieve dit na te kijken! Het betreft klantnr 620724310.
goedemiddag wij gaan voor 2 maand naar spanje in het app waar we verblijven staat er een smart tv kan ik proximus daar dan ook gebruiken en hoe werk dit juist ? mvg
Beste, Mijn decoder heeft een rechtstreeks internetverbinding maar sinds de installatie in augustus heb ik toch regelmatig haperingen tijdens het TV kijken.Deze avond was er een moment (+/- 30min) dat er toch wel vrij veel haperingen waren, niet zo aangenaam voor het TV kijken.Kan hier er oplossing voor aangebracht worden? Mvg Pieter
Wat gebeurd er met mijn puntensaldo die ik niet kan inruilen
Beste, ik verkreeg gisteren een info-mail mbt de omschakeling van BizzClub naar Enjoy. Ik kreeg ook de info dat ik nog TOT 30/11/19 mijn munten kan inruilen. Ik heb nog wel wat punten staan, dus had ik deze graag ingeruild...MAAR dat blijkt niet meer mogelijk via My Proximus?? Kan u mij helpen AUB ? Dank daarvoor. Danny Cocquyt -- lidnr 244***************
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.