Skip to main content
Vraag

Hoe een verantwoordelijke bij Proximus bereiken ?

  • November 18, 2019
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Ik wacht reeds sedert 4 oktober (45 DAGEN !!) op aansluiting TV en Internet. Onnoemelijk veel naar klantendienst gebeld en gechat en telkens een andere uitleg gekregen waarom het zo lang duurt.

Uiteindelijk een afspraak bekomen voor 15 november tussen 8u en 17u30. Dag verlof genomen want een specifiek uur konden ze niet zeggen. Weer ettelijke malen gebeld. NIEMAND opgedaagd. Waarom niet ? Geen deftige uitleg gekregen. Iets in het computersysteem…

Vandaag via mail bericht dat ze 27 november komen ! Bijna 2 MAANDEN na aanvraagdatum ?!?

NIEMAND bij Proximus neemt dit ernstig en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Wie neemt zijn verantwoordelijkheid en lost dit op ???

IEMAND ???

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 19, 2019

Dag @MyriamW , kun je het klantnummer in kwestie toevoegen aan je profiel voor nazicht? Grt, Heidi


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 21, 2019

@MyriamW Ik zie dat de technieker vandaag is langsgeweest en de aansluiting in orde is. Groetjes, Antonella