Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Heb een probleempje met het verplaatsen van mijn voorkeur in de zenderlijst. Telkens als ik mijn zenders verplaatst heb en bevestigd zoals het moet is de dag daarna alles weer in standaard volgorde. Ik heb twee tv's en dus ook twee decorders en dat is zo bij alle twee. Het rare is op mijn pc in de proximus app staan ze wel nog naar mijn voorkeur zoals ingesteld op mijn tv.
Beste Proximus, Bij het bestellen van Proximus Familus pack hebben jullie een fout gemaakt en mijn Familus pack op een oude adres van mij geactiveerd. Ik heb denk ik 7 keer gebeld naar de klantendienst om dit te melden. Ondertussen heb ik wel mijn Familus pack op het juiste adres, maar in MyProximus zie ik 2 Familus packs staan, 1 op het juiste adres, en 1 op die oude adres. Voor dit heb ik ook verschillende keren gebeld om te melden dat het nog altijd onder MyProximus staat. Nu zie ik bij mijn eerste factuur, dat ik aangerekend word voor 2 Familus packs?! Sorry voor mijn frustratie, maar hoe is dit echt mogelijk?? Ik heb zoals al gezegd 7 keer gebeld naar de klantendienst om dit fout te melden. Kan dit uiteindelijk in orde gebracht worden en mijn factuur aangepast worden aub? Met vriendelijke groeten, Andreas Ball
ik heb een modem 3 en een v4 decoder. Ik kan na de opnamen de 60 dagen verlengen naar lange termijn dit is ongeveer 3 jaar en als ik rechtstreeks opneem op mijn tv worden ze zelfs opgenomen op de HD. Meerdere opnamen tergelijkertijd lukt ook. Enfin dit is mij situatie Vanmiddag heb ik bij iemand de modem en decoder geinstalleerd omdat hij het niet kon een modem 3 en een V5 Daar kan er na de opnamen niet veranderd worden naar lange termijn, als je het menu veranderd wordt kun je opnamen opnemen op de HD maar heb je steeds conflikten. Is de situatie anders met de V4 en V5 decoder? Na de levering van de V5 is er ook een modem geleverd omdat dit de reden zou zijn, dus niet.
Waarom staat (zie link) op jullie site maar blijkt dit n de praktijk niet mogelijk te zijn. Mijn dochter heeft een Mobilus+ Phone 20 abonnement met GSM (zoals hieronder bij de opties staat) maar na contactname met klantendienst blijkt het niet mogelijk te zijn daar een full control van te maken ! Hoe rijmen jullie dit ?? Alleszins een ontevreden klant erbij !
Hoe kan ik bestanden uit de prullenbak herstellen? Als ik de map selecteer, en op herstellen klik, gebeurt er niets. Diversen browsers uitgeprobeerd. (Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, ...) Het volume in de prullenbak telt nog wel mee, wat mij doet vermoeden dat de bestanden nog beschikbaar zouden moeten zijn?
Hallo ik wou vragen of het mogelijk is dat ik een uitstel van betaling kan aanvragen voor de factuur van 07/09/2017 die ik normaal voor 31 oktober moet betalen met vriendelijke groeten
Sinds enkele dagen heb ik de nieuwe Proximus TV. Ik kan echter bij de opnames de opties niet wijzigen. Ze staan vast ingesteld 5 minuten voor en 30 minuten na. Bestaat er geen mogelijkheid om deze opties te wijzigen ? Ook heb ik op die 2 dagen al verschillende keren de modem en bbox moeten herstarten omdat de opnames niet bekeken konden worden. Dit is toch niet normaal. Het is net zoals voorheen, hetzelfde probleem om telkens te moeten heropstarten. Ik had gehoopt dat dit probleem met de nieuwe interface zou opgelost zijn, maar niet dus. Dit duurt nu wel al heel lang. Ook op mijn tablet zijn opnames nog niet te bekijken. Bedankt op voorhand voor hulp en ondersteuning. Groetjes Greetje
Zijn je kinderen helemaal zot van tekenfilms? Dan is Nicktoons echt spek voor hun bek. Hierop zien ze namelijk de hele dag door de beste reeksen van Nickelodeon. En er zit voor ieder z’n goesting tussen: van klassiekers als SpongeBob SquarePants en The Fairly OddParents tot Kung Fu Panda en Avatar. Lees het hele artikel hier
Mijn gratis belminuten voor tijdens de piekuren voor mijn vaste lijn die ik gespaard heb zijn plots verdwenen. Ik kan ze ook niet meer raadplegen Is er iets veranderd en hoe kan ik ze terug raadplegen
Afgelopen maandag dien ik een aanvraag in om de vaste telefoonlijn van een tante op 30 november af te sluiten. Woensdagmorgen blijkt deze al afgesloten te zijn. Mijn tante, pas weduwe geworden, in paniek want zij kan niemand meer bereiken en is zelf natuurlijk ook niet meer bereikbaar. Bellen dus naar de klantendienst, uitleggen, nakijken, ... verontschuldigingen, de lijn zal binnen de 48u terug geactiveerd worden (waarom kan dit niet meteen ?). Vandaag, vrijdagnamiddag, nog steeds niets. Terug naar klantendienst, terug uitleg, terug nakijken en terug verontschuldigingen maar zij kunnen daar zelf niets aan doen. De betrokken dienst is op de hoogte gebracht (dmv een spoedbericht) maar zij hebben tijd nodig. Dus gans het weekend geen telefoon. Ik sta dus versteld van de ongelooflijke snelheid van Proximus. Binnen de 48u kunnen ze een lijn ongeoorloofd afsluiten maar deze terug aansluiten (om hun eigen fout recht te zetten nota bene), kan blijkbaar niet. Als ze me nog eens bellen om
Zijn er nog mensen de bij het overschrijven via de smartphone Belfius niet meer kunnen aanvinken? Ik zie namelijk enkel KBC meer na de laatste update.
Ik kreeg vandaag een mail van Netflix dat mijn account niet gefactureerd kon worden via Proximus en dus opgezegd was. Dit terwijl dit altijd perfect ging en Netflix in onze Tutimus bundel zit. Nog mensen met dit probleem? Heeft dit te maken met de wijziging van tarief van Netflix?
Als ik wil inloggen op tv app springt het terug naar beginscherm
Beste, Datum 6 oktober 2017 Documentnummer 6743773137 Klantnummer 1391429 zie lijn in factuur ............. 19 2u38:43 240,25 euro volgens mij dient er 24.025 euro ipv 240.25 euro voorzien te worden, zie ook de factuen van de voorbij maanden van dezelfde tarief. Met vriendelijke groeten RICHARD LOOS
Hallo, reeds jaren klant bij Proximus en telkens als ik een wijziging doorvoer (dit gebeurt gelukkig maar zelden) heb ik gegarandeerd te maken met verkeerde facturatie. Mijn recente vraag voor annulatie van vaste lijn had weer zo zijn gevolgen: Ik merkte bij toevallig nazicht, een openstaande factuur. Vroeger ontving ik een mailbericht. Aangezien ik mijn vaste lijn opgezegd heb, zou ik ongeveer €25/maand minder betalen. Ik heb daartoe 2x info ingewonnen via de klantendienst en twee maal werd me hetzelfde gezegd. Voorgaande facturen bedroegen steeds ongeveer €96, waardoor ik een volgende factuur logischerwijs schatte op zo’n €70 Nu blijkt de nieuwe factuur bijna het dubbele te bedragen: €130,77 (aanrekening 14/10/2017) Na telefonisch contact bleek een vergissing gebeurd te zijn en had men mij een ‘boeket’ ten onrechte aangerekend Vandaag ontvang ik in mijn mailbox een bericht dat een nieuwe factuur beschikbaar is voor een bedrag van €103,34 ! Als ik die factuur wil raadplegen sta
Is er een manier om te weten te komen of er plannen zijn om Proximus TV in mijn straat te gaan aanbieden in 2018? In het verleden kon je via-via wel te weten komen of er een nieuwe ROP of een BostBox ingepland stond. De availability-checker kijkt namelijk enkel naar het huidig aanbod, en VDSL2 is op dit moment niet beschikbaar.
Hallo 6 oktober belde ik de klantendienst om naar Proximus over te stappen , ik had wigo van telenet dus vroeg om alles over te zetten naar Proximus , kreeg meteen een afspraak voor 17 oktober , de technieker kwam en sloot alles aan , op 12 oktober kreeg ik mijn Sim kaarten toegestuurd tot nu is mijn gsm nog altijd actief bij telenet Ik belde 3 dagen geleden ook met telenet daar ik een sms kreeg van hun dat ik nu per gebruik betaal daar mijn pak opgezegd is , ik dus voor meer info naar telenet gebeld en kreeg daar te horen dat er helemaal geen aanvraag voor overdracht nr gebeurd was , en dat ook mijn vaste telefoon niet was opgezegd , ik was een beetje verwonderd daar ik alles via easyswitch geregeld had ik heb mijn vaste lijn dan zelf maar geannuleerd daar we toch een nieuwe nummer hebben bij Proximus . Toen weer Proximus opgebeld daar zeiden ze , dat een andere dienst de aanvraag geannuleerd had , maar dat alles in orde ging komen maar...? Nog altijd niets Ook had ik gevraagd om
Ik heb the laaste dagen heel veel staan bellen naar support Wegens en aantal problemen Maar my probleem is The account houder vraag altijd aan mij om support the bellen om dat ze er niet so good in is Ik heb all en paar keer gebeld Meeste zeggen the account houder moet het doen Maar 1 keer that ik belde zijde that ik het ook kan doen om dat ik meerder jarig ben em heb all the account informatie My probleem is ik heb vandaag alweer gebeld en ze zijde alweer the account houder moet het doen Ik ben het en beet je boos aan raken om dat 1 persoon zegt that en the ander zegt that Here is my vraag can en ander persoon bellen voor the account houder?
Om enkele kosten te kunnen recupereren bij mijn werkgever heb ik de facturen nodig van mei en juni. Ik ben echter sinds augustus niet langer klant bij Proximus en kan ze nu dus ook niet langer online raadplegen.. Hoe geraak ik alsnog aan een duplicaat van deze facturen?!
Zo, sinds een paar weken klant bij het grote P.. ongeveer al 5 keer de klantendienst gebeld. Omwille van zaken die ik niet besteld had. Ik had overigens een tuttimus pakket met 10 gig besteld en niet de 5 gig die ik kreeg. Dit ging volgens P niet anders omdat mijn tv nog niet aangesloten was...daar heb ik maar liefst een maand op moeten wachten. 1 persoon die dit kan in de regio kempen...? Maar dus tv aangesloten, 2 weken later decoder stuk. Krijg een nieuwe toegestuurd...hoop ik.... Anderzijds bel ik met de Facturatie om te vragen hoeveel mijn volgend factuur zal bedragen, gewoon 32€ meer dan waarop ik intekende en nog steeds maar 5gig internet ?. Als je dan zegt dat je er moedeloos van word gooien ze de telefoon in. En dit is al de derde keer dat ze dat doen. Bij Telenet nooit geen problemen gehad. Misschien jullie personeel aan de telefoon naar dezelfde opleiding sturen als bij Telenet...Maar toch, na nogmaals bellen een serieus iemand aan de lijn gekregen. Vroeg hij mij doodleuk
Ik heb mails van Proximus gekregen met informatie die niet klopt. Bovendien is mijn emailadres helemaal niet verbonden met mijn Proximus-account! Het emailadres heet "info.order@proximus.com". Als bijlage vinden jullie een foto van de twee mails. Het klantennummer dat vermeldt staat is niet het onze. 1
Krijg geen punten op pemium club na betalen facturen hoe in orde brengen
Beste, Ik heb zojuist mijn factuur bekeken en zie dat ik moet betalen voor tv replay (zonder+). Dit was voordien nooit aangerekend. Ik heb een pack bizz all-in + TV in en ben klant bij jullie sedert 12/2016. Kan u mij verhelderen waarom dit aangerekend word? Ook mocht ik voordien een film cadeau kiezen op al uw films (Top 20, enz...) vanaf september mag ik alleen de blockbusters kiezen. Het probleem is dat Proximus dit niet heeft vermeld wat voor reden het betreft. We dachten (we zijn met 5 in ons huis) ieder dat er nog altijd een film cadeau was terwijl proximus ons elke gehuurde film aan rekende. Dit is maar een van de talloze problemen vanaf dag 1 bij Proximus waarvan ik jullie dit ga besparen. Proximus (Belgacom) was een product waarvan we wisten dat deze een beetje duurder was dan de concurrentie maar met een service waarvoor we dit verschil wel wilden betalen. Met spijt ondervind ik vanaf het begin dat ik terug bij Proximus ben dat dit vroegere vlaggenschip van België n
Ik heb 2 jaar geleden hier in de promo abbonement genomen met smartphone. Nu heel de week dat men verbinding 1 staafje ontvangst had. Dus ik dacht dat dit aan men gsm zou liggen. Maar blijkt dat mijn vriendin ook problemen ondervindt met het ontvangst en deze was een nieuwe telefoon zonder abbonement. Ook voor de telefoon doorschakeld duurt inmens lang. Iemand een idee wat dit kan zijn ?
Vandaag deze mail ontvangen Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van woensdag 18 oktober 2017. Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus. Natuurlijk zien we je graag terug. Daarvoor hoef je alleen maar je abonnement te vernieuwen. wanneer ik kijk naar mijn laatste factuur van proximus staat het pakket NETFLIX toch aangevinkt en werd er 9.99€ van mijn rekening betaald. waar ligt het probleem ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.