Afgelopen maandag dien ik een aanvraag in om de vaste telefoonlijn van een tante op 30 november af te sluiten.
Woensdagmorgen blijkt deze al afgesloten te zijn. Mijn tante, pas weduwe geworden, in paniek want zij kan niemand meer bereiken en is zelf natuurlijk ook niet meer bereikbaar.
Bellen dus naar de klantendienst, uitleggen, nakijken, ... verontschuldigingen, de lijn zal binnen de 48u terug geactiveerd worden (waarom kan dit niet meteen ?).
Vandaag, vrijdagnamiddag, nog steeds niets. Terug naar klantendienst, terug uitleg, terug nakijken en terug verontschuldigingen maar zij kunnen daar zelf niets aan doen. De betrokken dienst is op de hoogte gebracht (dmv een spoedbericht) maar zij hebben tijd nodig. Dus gans het weekend geen telefoon.
Ik sta dus versteld van de ongelooflijke snelheid van Proximus. Binnen de 48u kunnen ze een lijn ongeoorloofd afsluiten maar deze terug aansluiten (om hun eigen fout recht te zetten nota bene), kan blijkbaar niet.
Als ze me nog eens bellen om te vragen of ik niet wil overstappen dan zal ik hier vast en zeker niet lang over moeten nadenken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
