Skip to main content
Beantwoord

Geen punten op MyProximus na betalen facturen

  • October 17, 2017
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

Krijg geen punten op pemium club na betalen facturen hoe in orde brengen

Beste antwoord door AkiW

Beste,

dossier nr 31024533 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Mvg,

Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • October 18, 2017
Hallo Annick!

Kan je ons even meegeven met welke MyProximus account je punten spaart op je Premium club?

Dan kijk ik graag het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter

My proximus account is ...@gmail.com
Met dit adres log ik mezelf in. Mijn naam is annick sprengers en gsm nummer is 04...

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • October 18, 2017
My proximus account is ...@gmail.com
Met dit adres log ik mezelf in. Mijn naam is annick sprengers en gsm nummer is 04...

Annick,
stuur deze info in privébericht zoals gevraagd door mijn collega Wouter. ik heb je privégegevens verwijderd.

Mvg,
Wim

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • October 19, 2017
Hallo Annick!

Bedankt voor je info!

Kan je deze juist nog even doorsturen via een privébericht naar "Het Proximus Team",

zo kunnen mijn collega's dit samen met mij opvolgen.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 19, 2017
Beste,

dossier nr 31024533 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Mvg,

Aw