Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb een thomson tv. Afstandsbediening universeel maken werkt perfect. Enkel als ik de volume wil bedienen van Tv veranderd hij het beeldformaat in plaats van de volume te regelen. Heb alles al geprobeerd. Handmatig of automatisch. Het maakt geen verschil. HELP
Beste, Ik betaal sinds begin dit jaar 56,35 € per maand voor internet en tv. De prijs is wegens index omhoog gegaan. Een detail van die berekening heb ik opgevraagd maar nooit ontvangen. Maar daar gaat het niet om. Als ik momenteel op de site kijk om dezelfde diensten af te nemen kom ik als nieuwe klant op 55 € per maand. Van waar dat verschil? Graag een zelfde prijs voor alle klanten, oud en nieuw.
Ik ben voor mijn werk in Tsjechië en verbonden met Vodafone CZ. Ik kan echter geen sms'en sturen naar Tsjechische nummers. Ik krijg steeds de melding "Sorry, but you don't have permission to send an SMS to this destination" Ik ontvang ze wel van die mensen en sms naar een Belgisch nummer werkt perfect. Het nr van de sms centrale staat goed, ik probeerde al andere sms apps, ... Vroeger werkte die perfect maar sinds het open zetten van de roaming in EU niet meer.
Hallo allemaal In Nederland is vandaag film1 sundance gestopt. Bij ons heet dit sundance tv. Blijft sundance bij ons verder uitzenden? Timm1983
net mijn speedtest gedaan en ik zou normaal 3mb upload moeten binnenkrijgen. op mijn programma dat ik gebruik om te streamen naar twitch.tv zie ik dat ik van 2000mb naar 800kb val en dus totaal niet kan streamen. Heb vandaag gebelt naar de hulpdesk en ze zeggen dat ze geen problemen zien aan mijn lijn? wat moet ik hiermee? Groeten
Beste ik heb sinds kort een eigen abonnement van Proximus en ik dacht dat ik het geld moest storten maar nu zie ik dat het afgehaald is en het bedrag is 38,36 zou het mogelijk zijn om mij dat terug te storten m? Mvg
Zoals in december aangekondigd, begint Proximus met de uitrol van glasvezel in een aantal dichtbevolkte stedelijke gebieden, waaronder Charleroi. De komende weken en maanden zal het volledige stadscentrum worden bediend, waardoor een groot aantal ondernemingen en huisgezinnen op glasvezel zullen worden aangesloten. Lees het hele artikel hier
Het zou interessant zijn, eens een idee te hebben over: 1, Hoeveel procent van de toegekende punten vervallen en niet konden gebruikt worden, omdat de 'gelukkige' niet 'oplette' 2, Hoeveel waardebonnen er worden uitgereikt, die door allerlei omstandigheden ook vervallen en dus nooit verzilverd konden worden 3, Hoeveel toegekende en daadwerkelijk bestelde geschenken, om welke reden dan ook, nooit op hun bestemming aangekomen zijn.
Hallo, Ik heb de Proximus TV app actief staan in MyProximus, maar als ik wil inloggen op www.proximustv.be krijg ik de melding: Hierdoor kan ik geen gebruik maken van de tv app en dus alle functies zoals live tv kijken en opnames beheren. Ik vermoed dat mijn lijnnummer nog in de tv app moet gekoppeld worden. Kan iemand dit nakijken en oplossen? Heel hartelijk dank! Mvg
Sinds een paar dagen kan ik niet meer aan mijn webmails. Ik krijg de melding: "Fout: The quota on mail server "resmail-prd-imap-priv-vip.bc" exceeded with login...". Wat betekent dit, en waarom moet dit in het Engels? Ik ben Vlaming en spreek Nederlands. Er staat ook nergens wat ik kan doen.
Goedendag, Ik wou even iets vragen. Ik heb momenteel een promotie van proximus van 20 euro gedurende 4 maand op een familus bundel. Ik heb aan deze bundel Netflix toegevoegd en daarvoor krijg ik korting. Ik merk echter op dat ik geen vaste telefoonlijn nodig heb. Zou er een mogelijkheid zijn van Proximus uit dat ik zonder de toegekende korting van de tv bundel netflix kan kijken op de decoder. weliswaar dan met hetzelfde tarief als netflix hanteert(dus voor hd 10,99)? Dus wat ik vraag is of op het formuletarief van 55 euro waar Internet en TV zit er ook een netflix abbonement via de decoder kan bekeken worden? Reden dat ik het vraag is omdat ik dan geen extra mediaspeler wil kopen en geen vaste lijn nodig heb. Alvast bedankt.
Ik heb opnieuw 35 minuten met Proximus aan de lijn gehangen daarnet. Gisteren ook al meer dan een half uur. Zij sturen mij vandaag opnieuw een factuur voor de maand september (32 euro + 15 euro aanmaningskosten) van mijn broer die reeds 2,5 maand overleden is. Zij willen namelijk dat ik persoonlijk naar een proximus-winkel ga om nogmaals de overlijdensakte in levende lijve daar binnen te brengen. Deze heb ik intussen reeds 4 maal aan hen door gemaild naar: info@proximus.be en ook naar doc@proximus.be. Gisteren gaf een medewerkster van Proximus me deze mailadressen waarnaar ik zou kunnen mailen. Ik mailde zowel de overlijdensakte als de antwoordbrief van proximus dat ze alles ontvangen had. Ik kreeg deze mails echter als 'foutief mailadres' steeds weer terug. Echter, vandaag zegt een andere medewerkster dat ze die mails van mij wél ontvangen heeft en dat ze inderdaad de overlijdensakte voor haar ziet op haar scherm. Naast deze overlijdensakte reeds meermaal
Heb gisteren eens de Proximus Home Optimizer op mijn Android smartphone geïnstalleerd. https://play.google.com/store/apps/details?id=be.proximus.android.proximushomeoptimizer Spijtig genoeg moet ik vaststellen dat het optimalisatie gedeelte niet werkt indien je de 5Mhz kanalen van de BBOX3 gebruikt. Is dit in een toekomstige versie van de app nog voorzien ?
De Tv-gids van Vitaya staat gans de dag op “volgend programma om 05u40, zowel op de app als op de decoder. Onmogelijk iets te programmeren.
Beste, Na 2 x het bezoek te hebben gekregen van een vertegenwoordiger van proximus bizz Dendermonde hebben wij 0p 13/9 de bestelbon 618613 getekend. Wij hebben 2 externe lijnen, 1 faxlijn en 5 binnen posten (voorheen 6) en internet. Dit werd door de vertegenwoordiger bezocht en in kaart gebracht en hij stelde daarop een bestelbon op. Afspraak werd gemaakt voor 16 oktobe en toestellen werden geleverd zodat een technieker de ombouw van analoge toestellen naar de cloud kon doen en de inbedrijfstelling. De vriendelijke technieker constateerde na enige tijd dat er te weinig licenties zouden toegekend zijn door de verkoper en er dus een fout is gemaakt door de verkoper en hij niet verder kon. Hij belde op 16/10 naar de verkoper en deze zou mij contacteren om verder af te spreken. Echter tot vandaag heb ik van proximus nog niets gehoord. Wel weet ik dat ik een getekende bestelbon heb maar er een fout is gemaakt door de verkoper en zij dit niet kunnen uitvoeren voor de gemaakte afs
Beste, Ben een nieuwe ProximusInternet/TV/vastelijn klant en kan nergens de TV app activeren. Als ik de eerste keer inlog met mijn MyProximus account komt hij vragen voor extra toegang tot accountgegevens maar kan daarna niet meer aanmelden. Hij geeft niet echt een foutmelding maar komt gewoon terug naar het loginscherm. In MyProximus staat de TV app niet actief maar ik vind nergens hoe ik het ook maar zou kunnen activeren. Op MyProxmus wordt verwezen naar de shop maar ook die link werkt niet. Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen? Mijn MyProximus user is: kristof.vandenborn@davinsi.com
Internet dat steeds precies even wegvalt om dan terug te verbinden. Traag internet. Zelfs een kort filmpje van 4min duurt soms een eeuwigheid om te laden(YouTube) Kan iemand van daaruit even een lijntest doen? Klantnr: 620129789
Recent de Proximus TV app geïnstalleerd op de iPad van mijn echtgenote, maar deze blijkt een engelse versie terwijl diezelfde app op mijn iPad in het nederlands werkt. In de preferences kan alleen de taal van de shop worden gewijzigd naar nederlands maar verder blijft app in het engels. Bij onze beide Myproximus accounts staat de taal op Nederlands ingesteld.
Hallo aan iedereen. Sedert een tweetal weken heb ik een eigenaardig maar vooral vervelend probleempje. Als ik een mail met URL of hyperlink stuur naar een Skynet adres, komt die mail niet aan. Hij staat nochtans in de box bij mijn verzonden items. Verder lijkt die onderweg in de lucht opgegaan. Als ik diezelfde mail stuur met "platte tekst", dus zonder URL, dan komt die mail onmiddellijk ter bestemming. Het probleem stelt zich niet bij andere providers zoals Gmail, Telenet, Hotmail, iCloud,... Enkel de bestemmelingen met een Skynet adres krijgen de mail met URL niet. Ter info: ik werk zelf al zo'n 20 jaar met Hotmail, (mijn man met Skynet.) en heb in 't verleden nooit problemen gehad. Kan iemand mij a.u.b. verder helpen? Bedankt!
Morgen zijn we exact 1 week overgestapt van Telenet naar Proximus ...omdat het zooooooveel beter ging zijn Tot nu toe niks anders dan misérie, tv valt uit, geen telefoon, traaaag internet.... Gisteren technieker langsgeweest en is vertrokken met de melding dat er iets niet in orde is, maar dat het vandaag zeker in orde zou komen, 1 uur geleden gebeld met de technische dienst en die gingen binnen de 10 minuten terug bellen.... Ondertussen geen telefoon op het vast toestel en een rode led die staat te pinken op de modem, de vaste lijn is zeer belangrijk voor ons
Ik neem dagelijks het Nieuws op VTM op en ook My Kitchen Rules op Vitaya. Beide programma's hebben echter meerdere uitzendingen per dag, onder dezelfde naam. Voor de nieuws wil ik alleen het nieuws van 19u, niet ook nog eens de 2 andere uitzendingen. Voor My Kitchen Rules wil ik alleen de 1ste uitzending van de aflevering, die van rond 17u. Binnen de 24 u wordt die oplevering nog eens 2 maal uitgezonden. Kan dat in een volgende update eens aangepast worden, zodat ik maar 1x een aflevering opneem ? Wat mij dan ergert is dat ik de andere, niet gewenste afleveringen wis, maar bij de oplading 's nachts rond 2u30, worden sommige, door mij reeds gewiste afleveringen toch terug in de serie bijgezet. Dit is bezigheidstherapie. Elke keer opnieuw de ongewenste opnames moeten wissen. Kan dat gestopt worden ?
Wij zijn verhuisd sinds 16 oktober, mijn vorige provider was ik meer dan zat dus ik besloot om Proximus internet, tv en de gsmnummers over te laten nemen.... op 16 oktober gebeld, heb wel een bevestiging gekregen dat ze mijn diensten gaan overnemen, maar.... tot op heden nog niet eens een telefoontje of een mailtje met een datum om te komen aansluiten.... Werkelijk?? Duurt een afspraak inplannen echt meer dan een week?? Ik zit dus nog steeds zonder tv of internet... zonder afspraak... misschien heb ik me toch vergist om mijn overstap te maken en kan ik beter overstappen naar Telenet? Ik ben nog niet eens aangesloten, ik heb al problemen... waarom duurt een afspraak maken zo lang??
Per ongeluk een externe schijf geformateerd, met als gevolg dat ik een 20 tal mappen met foto's verloren ben, heb een deel kunnen terug halen die nog op de HD schijf van de PC stonden, kan ik alsnog de andere verdwenen foto's terug halen? Heb op het web gelezen dat dit mogelijk is op voorwaarde dat de schijf nog niet is overschreven, is spijtig genoeg voor een deel al gebeurd! Iemand een oplossing? mvg.
via site verhuis aangevraagd===> compleet geen opvolging als je eerste oproep mist. uiteindelijk zelf contact opgenomen en dan ging de bal pas rollen.Op basis van doorgekregen interventie datum verhuis gepland....begin van de miserie: datum steeds 1 of 2 dagen voor geplande interventie verschoven. Ondertussen datum reeds meer als 4x verplaatst door proximus naar een latere datum, zonder maar enig overleg of info. Steeds sms berichten ontvangen ter confirmatie en telkens maar verplicht om te antwoorden afspraak ok, wss moet ik hier ook nog voor betalen ook... ! Deze maand praktisch elke dag contact opgenomen met klantendienst... je krijgt steeds iemand anders aan de lijn en ze maken je alles wijs om je maar af te schepen onder de noemer "oplossing".... gewoon steeds onjuiste informatie gekregen keer op keer, iedere dag een ander verhaal en een "oplossing" die uiteindelijk op niets uit draait, datum wordt telkens verlaat. Compleet waanzinnig die klantendienst, klant komt stee
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.