Morgen zijn we exact 1 week overgestapt van Telenet naar Proximus ...omdat het zooooooveel beter ging zijn
Tot nu toe niks anders dan misérie, tv valt uit, geen telefoon, traaaag internet....
Gisteren technieker langsgeweest en is vertrokken met de melding dat er iets niet in orde is, maar dat het vandaag zeker in orde zou komen, 1 uur geleden gebeld met de technische dienst en die gingen binnen de 10 minuten terug bellen....
Ondertussen geen telefoon op het vast toestel en een rode led die staat te pinken op de modem, de vaste lijn is zeer belangrijk voor ons
Beantwoord
Probleem vast toestel
Beste antwoord door KimB
Dag Hendrik,
Heb je je bbox al eens gereset? Dan zou de telefonie terug moeten werken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Groeten,
Kim
Heb je je bbox al eens gereset? Dan zou de telefonie terug moeten werken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Groeten,
Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
