Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Om Premium Club punten over te zetten naar een Bizz klant dient het lidnummer van de Bizz klant ingevuld te worden. Het lidnummer als privéklant is eenvoudig terug te vinden via My Proximus of op de facturen. Waar kan het lidnummer als Bizz klant teruggevonden worden?
Via satelliet kan men kiezen tussen Nederlands of Engels. Is dat hier niet mogelijk?
hallo wil m'n Netflix terug activeren maar nu vragen Netflix een code maar heb nooit een code gekregen van proximus
Terwijl er in de straat rioleringswerken bezig waren ( deze zitten in de laatste fase ) hebben we 7 X zonder digitale tv en internet gezeten, in de proximus winkel alsook aan de telefoon krijg ik te horen dat we een schadevergoeding kunnen vragen via de klantendienst, makkelijk gezegd maar ik vind nergens een item terug die verwijst naar dit soort klachten dus gans deze site is er op gemaakt om enkel tevreden klanten te hebben of problemen waar weinig woorden aan verspild hoeven te worden. Bij deze mensen van proximus, waar kan ik mijn aanvraag tot schadevergoeding indienen ??????
Beneden hebben we een TV staan verbonden met een decoder. Daar hebben we ook een tv wifi bridge staan. Nu willen we boven een nieuwe TV plaatsen. Wat hebben we hier allemaal voor nodig? Ik vermoed een extra decoder huren? We hebben boven wel geen COAX aansluiting. Dus zal dit misschien wat lastiger zijn? Alvast bedankt.
Ik heb gisteren een bbox3 modem ontvangen. Ik gebruik alleen internet van proximus ( dus geen vaste lijn telefoon of TV). Biedt het voordelen om dit modem te installeren of kan ik gewoon mijn huidig modem blijven gebruiken?
Is het mogelijk om de 500MB Mobile Internet voor laptop/tablet te gebruiken op mijn smartphone, en hoe moet dat dan a.u.b.?
Deze voormiddag is iemand van de installatiedienst langs geweest om internet, digitale tv te installeren in mijn woning. Gezien ik zelf aan het werk was kon ik de installatie zelf niet opvolgen. Toen ik thuis kwam merkte ik echter dat digitale tv helemaal niet werkt. Ik krijg geen beeld op mijn televisie hoewel de kabels volgens mij allemaal correct zijn aangesloten. Iemand hier ervaring mee en zo ja hoe valt dit op te lossen?
Ik heb een eenvoudige vraag: ik wil in MyProximus de 2 nummers beheren die door mijn vennootschap betaald worden. Na 19 mails die ik gestuurd heb sinds midden augustus en 3 telefoontjes is dit nog steeds niet in orde. Kan iemand mij helpen? Ik wil ook klacht indienen aangezien mijn laatste mails gewoon genegeerd worden. Waar kan ik daar voor terecht?
Is er iemand die mij stap voor stap kan uitleggen hoe ik vanuit de Proximus TV kan "Casten"naar TV. Soms lukt het me, maar meestal niet en ik begrijp niet waarom. Als het niet lukt dan zie ik op de TV de melding "klaar om te kijken" (soms zelfs in het Frans ?!) en als ik dan in de app op "kijken op TV " klik verschijnt er in de app "speelt af op Chromcast", maar op de TV gebeurt er niets. Proximus TV en Chromcast zijn op het zelfde WiFi netwerk aangesloten. Casten vanuit bijvoorbeeld You Tube gaat probleemloos.
In de laatste weken werkt de Proximus TV applicatie om tv zenders te bekijken niet meer stabiel. Na een paar minuten kijken komt herhaaldelijk de foutmelding "undefined. Exception: too many retries ok op het scherm voor.
Beste Wij hebben op onze factuur van november geen korting meer gekregen. Nochtans staat er bij 'veelgestelde vragen' : als u reeds van de korting geniet en u doet geen aanpassingen aan uw abonnement (wat wij niet gevraagd hebben) dan blijft u van de korting genieten. Graag meer uitleg aub.
Hello, bij nazicht in mijn verbruik van TV staat dat ik 1 kadofilm en 2 video's op aanvraag beschikbaar heb. De kadofilm is te nemen in blockbuster maar voor die video's is dat te nemen in het aanbod van de films ? Is dit gratis en hoelang zijn die dan geldig? of vervallen ze bij de volgende aanrekenint de maand erop? Mvg Tineke6
Als ik pauzeer tijdens een live tv programma heb ik bij hervatting storingen (blokjes, geluid verstoord) op het scherm, spoel dan wat vooruit tot aan het live moment waardoor ik een deel mis. Bij opnames heb ik dat niet. Decoder V5 met de laatste SW, meermaals gereset, verbonden met kabel. Nog iemand daar last van? mvg.
Hoe zou ik toch mails kunnen verzenden die uitgaan via smtp.skynet.be als ik niet op een Proximus netwerk ben veronden (WIFI of 4G) ? Bv. Telenet of elke andere provider op vakantie ? Nu gebruik ik mijn Hotmail account als alternatief maar zou liever willen dat alles via mijn Skynet email gebeurt. Suggesties ?
Telkens wanneer een opname bezig is, kunnen we geen tv kijken. Constante storing (gekleurde blokjes op scherm). Vaak blokkeert dan ook alles waardoor we ook niet meer naar menu kunnen. Iemand raad?
Hallo, wij kijken Netflix via onze decoder en die geeft sinds gisteren problemen. Netflix start zonder problemen op maar na ongeveer 10 minuten kijken komt ineens de Genius Wizard piepen om de verbinding te controleren. Vervolgens komt het Welkom-logo van Proximus TV en krijgen we de melding dat de decoder volledig is opgestart, waarna het beeld vastloopt. Enkel de ondertitels blijven verdergaan. Heb de stroom al eens onderbroken van de decoder maar dat had geen effect. Zijn er nog dingen die ik kan proberen? grtz Jonas
Hoi, Iemand een idee hoe ik deze toestel correct kan installeren op een isdnoip lijn van proximus met 2 kanalen oproep mogelijkheid? dank je Escova
Ik post dit bericht omdat de klantendienst mij niet meer kan/wil verder helpen. Situatie schets: - Meer dan een maand geleden heb ik geprobeerd om via jullie klantendienst (telefonisch) mijn internet start pakket te stoppen en internet comfort + TV te activeren. Er is mij toen beloofd geweest dat mijn TV decoder opgestuurd zou worden met de post of dat ik hem zou kunnen afhalen op een kiala punt indien ik niet thuis zou geweest zijn. - Na 2 weken wachten had ik nog altijd geen TV decoder en heb ik opnieuw naar de klantendienst gebeld. Klantendienst heeft me toen beloofd dat de TV decoder enkele dagen later geleverd zou worden. - Na enkele dagen wachten opnieuw geen TV decoder ontvangen. Ondertussen had ik ook gezien in de Proximus app dat mijn vorig abonnement nog steeds actief stond. Op dat moment had ik dus internet start, internet comfort en TV actief staan. - Heb via 3 verschillende personen via de chat op de Proximus app dit probleem proberen aankaarten maar deze mensen be
Ik wil met mijn GSM inloggen en Norton vraagt mij een 25delige productsleutel. Op mijn myproximus heb ik zo een productsleutel maar dit is maar 1 van 13 letters en cijfers. Wat moet ik doen?
ik probeer al 2 dagen mijn nr toe te voegen aan myproximus maar nummer blijft onbekend. iemand een idee. de startpagina overzicht is veranderd sind gisteren dus nu kun je helemaal niks toevoegen bij mobiles?
Waar kan ik zien in MyProximus hoeveel mijn restwaarde van de GSM is ? Voor een terugbetaling. ik heb een gsm (Samsung S8 - €20/maand) met abonnement (€15/maand).
Sinds kort hebben wij een nieuwe website voor onze vereniging. Echter staat er nog een (heel) oude website online op volgende URL: http://users.skynet.be/khwingene/contact.html De personen die deze website hebben gemaakt weten niet meer bij wie deze gehost wordt. De website zou wel offline moeten, want deze bevat oude en verkeerde informatie, wat heel verwarrend is voor de mensen. Hoe kan ik te weten komen bij wie de website gehost wordt?
Eerder deze voormiddag belde ik naar het nummer 080022800 van Proximus om de verhuizing van een vaste telefoonlijn aan te vragen. Nadat ik het nieuwe adres had doorgegeven, meldde mijn contactpersoon me dat het adres niet bestond op het postnummer 9050, enkel op 9000. Ze vroeg me even aan de lijn te blijven. Terwijl ik wachtte, ging ik door Google Maps en vond daar terug .....9050 Gent. Ik deelde dit mee aan mijn contactpersoon, die antwoordde dat ze hetzelfde had gedaan en twee postnummers had gevonden, 9050 Gentbrugge en 9000 Gent, ....een andere Google Maps waarschijnlijk, want bij mij vindt Google dit adres niet op 9000. Ik vroeg haar dan wat het probleem was om 9050 in te brengen, haar reactie was "dat gaat niet in mijn systeem, kan u wel met een computer werken?". Dit ontlokte bij mij de opmerking dat ze onbekwaam en onbeleefd was. Nadat die leugenachtige proximus-trut me had toegesnauwd "neen, u bent onbekwaam en onbeleefd, ga naar een proximus-winkel om het op te lossen",
Beste, Hierbij wil ik mijn ongenoegen uiten over hoe Proximus omgaat met afspraken. Achtergrond : Mijn vriendin en ik wonen apart en hebben elk thuis een Proximus pack. We hebben beiden onze appartementen verkocht, gaan voor een klein jaar tijdelijk elk bij onze moeders inwonen om nadien definitief samen in te trekken in onze nieuwbouw. We hebben dus onze beider Proximus packs opgezegd en willen nu het Scarlet abonnement bij een van de moeders overzetten naar een Proximus pack om alzo te kunnen genieten van de voordelen van een pack. Ik heb deze aanvraag gedaan bij een Proximus winkel, ben dan getelefoneerd door iemand van de planning en maandag 20 november (gisteren dus) vastgelegd. Nadien nog eens gebeld door iemand van de technische dienst (denk ik) omdat er wat onduidelijkheid was over welke werken er moesten gebeuren (initieel moest een lasser komen). Toen ik zei dat er al Scarlet was, was het duidelijker voor hen en gingen ze zelf met Scarlet regelen om de bestaande l
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.