Skip to main content
Vraag

Affinity

  • November 21, 2017
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Beste
Wij hebben op onze factuur van november geen korting meer gekregen.
Nochtans staat er bij 'veelgestelde vragen' : als u reeds van de korting geniet en u doet geen aanpassingen aan uw abonnement (wat wij niet gevraagd hebben) dan blijft u van de korting genieten.
Graag meer uitleg aub.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 21, 2017
gewoon een vraag uit interesse :
welk pack heb je familus, tuttimus of nog een ouder pack?

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2017
Een ouder pack. We zijn al jaren klant.

Martin
  • November 21, 2017
ik heb dit gevraagd omdat er inderdaad nog zijn waarvan ik gehoord heb dat ze dit bij hun oude pack kwijt gespeeld hebben en opnieuw een aanvraag moeten doen hebben om korting te krijgen via deze weg:
- surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
- klik achtereenvolgens op:  "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in >
"Ik heb een vraag over mijn factuur" > "klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons"  >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"