Terwijl er in de straat rioleringswerken bezig waren ( deze zitten in de laatste fase ) hebben we 7 X zonder digitale tv en internet gezeten, in de proximus winkel alsook aan de telefoon krijg ik te horen dat we een schadevergoeding kunnen vragen via de klantendienst, makkelijk gezegd maar ik vind nergens een item terug die verwijst naar dit soort klachten dus gans deze site is er op gemaakt om enkel tevreden klanten te hebben of problemen waar weinig woorden aan verspild hoeven te worden.
Bij deze mensen van proximus, waar kan ik mijn aanvraag tot schadevergoeding indienen ??????
Beantwoord
Geen tv of internet
Beste antwoord door AkiW
Beste, in uw geval, voorziet Proximus u een billijke vergoeding op uw komend factuur. Aangezien uw factuur nog niet is opgesteld, mag u ons gerust hiervoor terugcontacteren wanneer u uw factuur van deze maand ontvangen heeft voor de vergoeding. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mvg, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
