Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
factuur stond voordien op naam van vader + zijn BTWnr, nu op naam van zoon (andere voornaam +BTW, adres en producten ongewijzigd) Wij hadden Bizz Club. Nu niet meer en aanmelden lukt niet....'voldoen niet aan voorwaarden'. Telefonisch kan ik niemand bereiken want Bizz club is 'niet gekend op dit telefoonnr' . Bij dienst voor particulieren (premium club)weigeren ze ons te helpen want we zijn prof. gebruikers?! Ik begin het heel erg beu te worden....klantenservice? niemand wil helpen, misschien moet ik een andere provider zoeken?!
Beste Mijn vrouw en ik gaan uit elkaar, Maar het proximus contract staat op mijn naam, Dus alle facturen komen toe op mijn naam en worden automatisch betaald via domiciliëring. Kan mijn vrouw het bestaande contract overnemen en op haar naam laten verder zetten behalve mijn gsm nummer van mijn abonnement ? Graag meer info aub
Op my Proximus zie ik opeens verbruik telefoon lijn 1,40 euro buiten bundel hoe kan dit ? Wij betalen de optie om overdag te bellen en we hebben nog geen limieten overschreden Ook bij mijn gsm staat 0,16 en ook daar geen betalende sms of zo gedaan ?
Ik zal mijn hulpvraag kort en bondig houden, dat leest mss beter.. Er is een technieker langsgeweest die me vertelde de proximus diensten niet te kunnen aansluiten vanwege geen aparte wachtbuis. Ik woon in een app 1ste verdieping en alle kabels en kast is beneden gelijkvloers (was een huis dat verbouwd is in 3 app). Kan dit opgelost worden want aan de telefoon zeggen ze van wel, technieker zegt van niet...
Net gebrek aan reactie was een van de redenen dat we overstapte Maar blijkbaar hier hetzelfde liedje dan had ik evengoed bij telenet kunnen blijven Hallo een paar dagen geleden had ik contact met jullie via het forum met de vraag om als te gemoetkoming de internationale sms en van Apple te krediteren voor alle problemen nu hebben ze die van mijn nr gekrediteerd maar bij het andere gsmnr niet en daar hadden we dezelfde problemen Ook zou ik eens willen vragen , toen ik een abonnement bij jullie wou sluiten vroeg ik aan de dame aan de lijn of er nog promoties zouden komen in een korte tijdspanne daar ik vooral opbelden voor info en ik dan even kon nadenken over de overstap zij zei me dat er geen kortingen in het vooruitzicht waren en rade me aan om de overstap toen direct bij haar regelen omdat ik anders installatie kosten zou moeten betalen nu zie ik opeens 20 euro korting dat wist ze waarschijnlijk toen ook al!!!!
philips model : 32hfl4351d/10 Hoe de tv hotel mode uitschakelen met een proximus afstandsbediening ?
Na 20j trouwe klant mijn GSM overgezet naar Telenet. Na omschakeling nog steeds diverse facturen. Opheldering via klantendienst: hopeloos! Na 48 min wachten opgegeven. Zo zullen de statistieken van klantwaardering weer stijgen, want klachten worden gewoon niet behandeld ! Nooit meegemaakt !
Goedendag. Al maanden ben ik bezig om een verklaring te krijgen waarom ik kosten maak buiten mijn bundel terwijl ik binnen mijn verbruik zit. Wederom ontvang ik deze ochtend netjes een SMS dat ik 2Gb aan data heb gebruikt en nog 500 Mb over heb. Vanavond ontvang ik een SMS dat ik 10 Euro buiten mijn bundel heb gebruikt terwijl dit NIET het geval is. Lastig als je een app hebt die je verbruik aangeeft (er is nog besteding in de bundel!) en ook nog een extra bedarag die dan buiten de bundel is. Overigens geeft MyProximus hetzelfde aan. Ik ga ervan uit dat ik per maand 2.5Gb aan data in mijn bundel beschikbaar heb. Dit is overigens tot twee maal door de call- center meede gedeeld na opvraging. Ik ga ervan uit dat er een passende oplossing wordt aangeleverd en dat ik voor deze maand niet weer extra moet betalen terwijl dat niet verklaard kan worden. Lukt dat niet dan zal ik zelf een passende oplossing moeten zoeken.
Beste proximus, ik ben sinds een half jaar een zeer tevreden klant. Echter vind ik het enorm jammer dat ik als toch vrij recente en reeds klant geen gebruik kan maken van de eindejaarsactie voor een hdtv van 69€. Kvind het enorm spijtig dat dit enkel gebruikt kan worden als nieuwe klant. ? dit stelt me toch teleur.......
Ik heb een goed werkend trio Twist 508, waarvan van 1 station de kabel defect is. Het is te zot om daarvoor alles te vernieuwen, dus zoek ik een vervangkabel voor dat bijkomend station. Heeft Proximus of iemand van de forumleden, dit nog ergens in het Limburgse in voorraad. Dus een adapter van 7,5 Volt, 300 Miliamphère, 2,25 VA.
Op de app. voor Android op mijn tablet en smartphone krijg ik volgende boodschap als ik naar mijn opnames ga: De capaciteit voor standaardbewaring is overschreden. Gelieve enkele opnames te wissen. Indien niet zal Proximus uw oudste opnames automatisch beginnen wissen. Ik krijg die melding niet op TV en ook niet op de app. op mijn I-pad. Op mijn laptop staat een Windows app. en daar komt de melding ook niet. IK heb 100% vrij op korte termijn en 27% vrij op lange termijn. Ik zie dus niet in waar die "standaardbewaring" zou kunnen zitten. Hier een schreenshot van de tablet met Android.
Ik heb volgende fout bij het uitschakelen van mail forwarding: Iemand enig idee?
3 weken geleden waren ze bezig met glasvezel te plaatsen in Ergo de Waellaan en nu zij ze gestopt waarom?
Beste, Op de whois-pagina van onze domeinnaam zag ik dat het officieel mail-adres nog topcopy@glo.be is. Kan dit gewijzigd worden naar ons huidig e-mailadres info@topcopy.be? danku mvg Karel Topcopy
Hoi Ik heb de app om mijn pc geïnstalleerd. Ik kan mij wel inloggen maar krijg steeds het scherm met volgende melding: Mijn account: Kies het Proximus telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten worden verbonden. Maar ik kan nergens een nummer kiezen of ingeven. Wat doe ik verkeerd? Mvg Jos
Beste Ik zou graag 500 mb extra aankopen bij mijn full-control mobiele pakket. Er wordt voor deze aankoop verwezen naar de myproximusapp maar die geeft telkens een foutmelding. Kan ik via deze weg deze aankoop doen? Alvast bedankt. Vriendelijke groeten Lies
Proximus,, Is het mogelijk om volgende gsm nummer terug te activeren? het is afgesloten wegens overschakeling naar Telenet, maar dit verliept niet zoals het moest. Het is ongeveer een maand geleden afgesloten. nummer: 0476 013 828 Alvast bedankt
In een mail die ik enkele minuten heb ontvangen wordt er gezegd dat wij zogezegd veranderd zijn van statuut zodat wij niet meer kunnen genieten van de voordelen van de Bizz-club maar daar hebben wij geen weet van. Hoe komt dit?
Ik ben op mijn gsm niet bereikbaar voor een bepaald nummer . (zij krijgt steeds : voor nl : druk 1 , . . .) Ligt dit aan mijn lijn, of aan die van haar ?
Beste Hoe moet ik mijn Smartfon registreren op pc heb geen kastje voor pas in te steken? groetjes joan
Heb een nieuwe aangepaste factuur gekregen (er was mij te veel aangerekend) maar als ik deze download krijg ik steeds de oude, dus heb ik ook nog geen nieuwe gestructureerde mededeling die ik moet invullen als ik deze overschrijf. Het is vandaag mijn laatste dag om over te schrijven. Mijn klantnummer is 612131758
Beste, Op 8 oktober 2017 vroeg ik een overschakeling aan van een ISDN lijn naar een klassieke telefoonlijn ;PSTN classic. Dit moest samen gaan met een adres wijziging van het huidige abonnement. (internet, tv, telefoon). De adreswijziging is inmiddels doorgevoerd en het abonnement is ook overzet, uitgezonderd de telefoon. Deze staat nog steeds gefactureerd op het oude adres. Ik bel hiervoor elke week naar jullie diensten, telkens wordt ik afgewimpeld. We zijn nu bijna 2 maanden later. Het 2de factuur zit inmiddels in mijn bus. Maar de diensten die ik wens, die kunnen niet geleverd worden. Is het echt zo een uitdaging voor PROXIMUS om een ISDN lijn over te zetten naar een PSTN met behoud van het nummer?
sedert vorige vrijdag hebben wij niets van dit alles. eerst was de fout bij mij, later wasz het een algemene fout en nog later kreeg ik weer telefoon met een zeer onvriendelijke man dat ik een afspraak moest maken. ik heb ondertussen al uren gewacht aan de telefoon en kreeg iedere keer een andere uitleg. gisteren kreeg ik een sms om mijn afspraak van 27/11 te bevestigen. een uur later kreeg ik een sms om de afspraak te annuleren omdat het een algemene storing is. nog een uur later kreeg ik weer een sms om de afspraak te bevestigen en nog geen tien minuten later een sms om deze alweer te annuleren. nu vandaag weet ik nog steeds niets. niemand weet iets ook proximus niet. iemand zegde me dat ze "dacht" dat het probleem opgelost zou zijn aanstaande vrijdag...... ze vond het zelf schandalig en verontschuldigde zich omdat ook zij me niet verder kan helpen. als dit al waar zou zijn ben ik een week zonder proximus diensten, maar ik mag wel betalen. waar kan ik terecht? wie kan klaarheid bren
Na 3 uur op de chat nog steeds geen antwoord chat sluiten ze gewoon af. Is dit normaal ? Van service gesproken.
Geachte, is het mogelijk om mijn adres te wijzigen per klantendienst? Zo ja, Waarom beweert proximus dan dat je dit per POST moet doen? Terwijl er overal op dit forum geschreven staat dat je dit wel per klantendienst kan doen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.