Skip to main content
Vraag

Klantendienst: 48 min aan telefoon gewacht !! Alle medewerkers bezet ?? (met kaarten ?)

  • November 28, 2017
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Na 20j trouwe klant mijn GSM overgezet naar Telenet. Na omschakeling nog steeds diverse facturen.
Opheldering via klantendienst: hopeloos! Na 48 min wachten opgegeven. Zo zullen de statistieken van klantwaardering weer stijgen, want klachten worden gewoon niet behandeld ! Nooit meegemaakt !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 28, 2017
Ter info: Mocht er op korte termijn geen reactie komen van Px medewerkers op dit forum:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
klik JA - Ik ken mijn telefoonnr - Ik heb een vraag over mijn factuur - bv. Een klacht indienen - onderaan rechts van de pagina : e-mail ons

P.S.
In www.crdc.be vind u de huidige operator van uw telefoonnr mocht dit eventueel nodig zijn om misverstanden uit te sluiten