Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb op 1-12 updates van windows gekregen gedurende meer dan twee uuren sinds gisteren krig ik geen inkomend mails meer op mij gmail;alle mails aan jan.roelants.@proximus;be die vroeger wel naar Gmail kwamen komen niet meer; wat raad u mij aan; mvg
Wanneer ik inlog op my proximus, kom ik op de nieuwe layout uit in het nederlands. Ik ging door om mijn factuur te betalen en ik kwam op een de juiste pagina, maar wel in het engels. @ PXM, gelieve dit in orde te brengen. Zie de bijlage.
hallo, reeds geruime tijd ervaar ik een probleem met mijn sms berichten die ik moet ontvangen. Ik heb blijkbaar hetzelfde probleem, zowel op gsm als op pc. Het probleem is: dat ik berichtjes veel te laat ontvang, bijvoorbeeld: gisteren heb ik berichtjes ontvangen van 16/10/2017 Nergens in de apps (pc en gsm) vind ik iets om dit eventueel in te stellen. Gsm is nokia lumia, pc is windows 10 nieuwste versie.
Hallo, deze avond rustig aan het kijken naar Netflix op proximus TV, ineens bevriest scherm volledig, geen geluid meer. Kan de decoder niet afsluiten. Dus op de harde manier afgesloten = stekker er uit. Bij heropstart, terug volledig normaal beeld echter geen geluid. Soft stop, stekker uit... 15 seconden gewacht, opnieuw opstarten, alles ok echter GEEN geluid. Dit ondertussen al 5 keer gedaan. Bel 080022800 .... 15 minuten wachttijd??????? graag snel advies Marnix
Beste, dit krijg ik als ik wil inloggen voor proximus tv. de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. ik heb al eens een reset van mijn paswoord laten doen in winkel maar helpt niet.
contacten die oogeslagen worden komen niet in telefoonboek. bij verwijderen batterijen en terug opstart wel batterij laag niveau laten laden nog laag niveau batterij verwijderen opstart ok probleem software?
Goedemorgen, Ik heb vandaag een e-mail van Proximus ontvangen waarin men ONTERECHT stelt dat mijn statuut van professionele klant naar particuliere klant werd gewijzigd. Dit is helemaal niet zo, ik ben reeds 15+ jaar onafgebroken professionele klant bij Proximus. Uittreksel van de ontvangen e-mail: "Onlangs veranderde uw statuut van professionele klant naar particulier of omgekeerd. Hierdoor voldoet u niet langer aan de voorwaarden van uw bestaande getrouwheidsprogramma Bizz Club en wordt uw lidmaatschap automatisch stopgezet. Als u voldoet aan de voorwaarden van een ander getrouwheidsprogramma wordt uw lidmaatschap hiervoor automatisch geactiveerd. De lidmaatschapsvoorwaarden van Bizz Club vindt u terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be. Uw oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken. Ruil ze dus snel in of draag ze over aan een ander Premium Club of Bizz Club-lid. Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.b
Beste, telkens ik me inlog in proximus tv en 11 app kom ik telkens terug in beginscherm na het accepteren van de voorwaarden. kan u mij helpen?
Mijn vader heeft een oplaadkaart van Base. Graag wil ik hem een nieuwe "klassieke" GSM cadeau doen met grote toetsen gezien zijn leeftijd. Kan hij zijn kaart gebruiken zonder problemen en zonder wijziging zijn nummer behouden samen met de contacten die op deze kaart staan aub ?
Wij zijn het meer dan beu! Reeds meer dan een maand kunnen wij ons verbruik en onze producten niet meer raadplegen via my proximus (zowel op smartphone-app als via internet). Wij hebben reeds meerdere keren contact gehad met de servicedesk, telkens zonder resultaat. Eerst was er een technisch probleem, dan moesten we de app opnieuw installeren, en telkens worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Wij krijgen hier meldingen dat we over de limiet gaan, maar kunnen niets raadplegen. Wij zijn pas klant bij proximus vanaf september, maar sindsdien hebben wij constant problemen gehad. Als dit niet asap opgelost kan worden, denken wij er aan om terug over te schakelen naar telenet! Mvg, Stijn
Bij IE zijn deze niet meer beschikbaar;Wieltje blijft draaien.Bij Edge werkt het wel.Wat is er gaande??
Hallo, Op onze factuur staat steeds bij "andere producten gelinkt aan uw pack" het boeket Multi NL vermeld ter waarde van € 14,95. Wat houdt dit exact in en kunnen we dit annuleren/wijzigen? Alvast bedankt, Vicky
Tariefaanpassing op 01/01/2018 (prijzen incl. btw per maand): - Proximus TV in een business-pack gelanceerd voor 17/10/2016: +2,42 EUR. - Tv-opties buiten pack of in een pack gelanceerd voor 17/10/2016: Music & Culture, Entertainement FR/NL, Nature & Discovery FR/NL: +2 EUR. - Huurt u meer dan 1 decoder in een pack met tv? Dan betaalt u +1 EUR/decoder. - Internet Comfort buiten Pack en Pack Internet (Office&Go) Comfort (+ Mobile): +2,90 EUR. - Pack Telephony + TV: +2,2 EUR. - Pack Internet + Telephony: +4 EUR. - Pack Internet + TV: +4 EUR. - Pack Internet Start + Telephony + TV: +1 EUR. - Packs gelanceerd voor 17/10/2016: packs voor privéklanten met Internet Start/Comfort: max + 2,65 EUR; - Bizz packs met Internet Maxi: +0,48 EUR; Bizz pack met Internet Comfort: +2,90 EUR. - Gsm-abonnementen in een pack: Smart(+)/Easy(+)/Generation: max +3 EUR. Het lijkt Telenet wel.....
Beste Proximus, (Wanneer) Bent u van plan om de beveiliging van onze e-mail accounts te verhogen naar sterkere paswoorden en MFA? Slechts 5 karakters (louter cijfers/letter) is toch niet meer van deze tijd... :-) https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html Tom
Gisteren heb ik punten ingeruild met 10% korting dankzij de Black Friday - Saterday actie. Bij de buurman lukte dit niet meer: 'catalogus niet beschikbaar, probeer later opnieuw'. Vandaag wordt de korting niet verrekend terwijl de actie nog loopt(zie afbeelding)? en stel ik vast dat mijn bestelling van gisteren niet is uitgevoerd, ondanks de positieve bevestiging.
hallo, volgens de winkel heb ik een familus pack, in my proximus staat een tuttimus pack met een vaste lijn ( phone line) kan ik hier een vast toestel op aansluiten en wat is dan mijn nummer
Ik ben daarstraks overgeschakeld naar een Tuttimus pakket met 3 mobiele abonnementen inbegrepen. In een pakket zou de hoeveelheid mobiele data van een Mobilus S 3GB moeten zijn wat het geval is bij 2 van de 3 abonnementen. Het 3e abonnement is echter gekoppeld aan de koop van een nieuwe smartphone met de DataPhone optie van €10 per maand. Bij dit abonnement staat er echter dat dit abonnement maar over 1,5GB mobiele data beschikt en niet over 3GB. Klopt dit wel?
Ik heb nu al maanden een probleem met de WiFi. Verschillende keren naar support gebeld, maar deze bieden geen oplossing. Het probleem is dat de verbinding weg valt. --> Als je pingt naar 8.8.8.8 of 192.168.1.1 krijg ik op 2000 packets send 14x request timed out (soms zelfs meer). --> Download snelheid schommelt ook heel hard. --> bereik WiFi is beperkt. Al geprobeerd --> herstarten modem --> reset modem --> modem verplaats naar een andere locatie --> gebruik van een repeater --> gebruik van kabel (over elektriciteitsnet) maar dit levert een snelheid van 20mbps (over WiFi is dit 50+). --> plaatsen van aluminiumfolie Kan iemand hier bij helpen. Misschien een oplossing door een router achter de modem te zetten voor betere WiFi.
Beste, ik zou in ideale omstandigheden 4 Mbps upload moeten halen volgens de website. Ik woon op 30 meter van een Proximus netwerkpunt in Brugge, er is geen andere netwerkactiviteit en ik haal zowel via netwerkkabel als via wifi met moeite maar 100KB/s upload. Dit kan toch niet? Heeft u suggesties of kan u eens controleren of jullie niet stiekem de upload limiteren? Groeten, Sven
Gisteren opeens fout op decoder, error 40. Proximus gebeld, beloofd dat vandaag een nieuwe decoder kwam. Blijkbaar toch niet en moet dus tot dinsdag wachten??? Zijn er dan geen technici bij Proximus die dit kunnen oplossen? Is dat de services die Proximus biedt??? Schandalig!!!
Zonet lees ik hier dat de mail ivm Proxi Club een foutje was NADAT ik ongeveer TWEE UUR nodeloos heb besteed aan het niet kunnen contacteren van gelijk welke helpdesk als klant. Toen ik opgaf dat ik géén klant was maar wel klant wilde worden kreeg ik wèl een medewerkster aan de lijn, al hielp dat niet al teveel. Zij wist me bvb niet te zeggen dat de mail een vergissing was, wel dat ze diverse telefoons er over had gehad en dat je dan naar 1910 moet bellen. heb ik gedaan: enige optie die je daar hebt is punten inruilen. End of story Proximus, kijk eens naar bedrijven die het online wèl goed doen, jullie hebben nog een lange weg te gaan ... 1) Onlangs problemen met Bizz club. Heb een klacht gefiled, daarvan is geen spoor te vinden. Overigens om een klacht online in te kunnen dienen moet je hard zoeken hoor. 2) Uiteindelijk bemachtig ik een telefoonnummer waarop je dan kan bellen en heb je meteen iemand aan de lijn. Eerst van op de vaste lijn gebeld, kwestie van de mobiel
Gisteren heb ik mijn pack Maxi omgezet naar het pack Comfort (internet + tv + telefonie). Eerst heb ik 20 minuten moeten wachten. Toen kreeg ik iemand aan de lijn, die zei dat deze omschakeling mogelijk was. Maar hij moest dat wel even gaan navragen (weer 5 minuten muziek). Dan heb ik 3 maal (bewust) gevraagd of dit alles wel gratis was (deze omschakeling). Hij antwoordde bevestigend. Nu zie ik reeds om mijn niet-gefactureerd bedrag dat ik moet betalen een kost van 6.2 euro (omschakeling naar comfort internet). Ik vind dit echt schandalig. Hopelijk kan u dit nog oplossen.
Na meerdere keren de klantendienst te contacteren (soms werd er gewoon ingehaakt) over een fout in een aanrekening, krijgen we brieven thuisgestuurd dat ons abonnement werd gewijzigd. Wij hebben helemaal niet gevraagd om ons abonnement te wijzigen en er ook nog eens extra diensten aan toe te voegen. Hoe kan dit zomaar ? Eerst lacht de laatste medewerker die ik aan de lijn had met me omdat ze het betwiste bedrag belachelijk laag vond en achter de rug veranderd ze zomaar vanalles aan ons abonnement. Dat lijken eerder pesterijen. Op mijn klacht die ik heb ingediend bij proximus komt geen reactie. Dus nu al een tweede klacht geformuleerd en hier eens komen kijken voor hulp.
Ik ben nieuwe klant. Ik tracht de app te activeren om op afstand opnames te kunnen plannen. Ik krijg telkens de melding dat de applicatie niet actief staat bij MyProximus, maar ik kan die nergens toevoegen. Bovendien stond er eerst een beheerder en nu is die weg.......
goeie dag, bij mijn schoonmoeder is de bbox2 gesneuveld. zij zal pas maandag een nieuwe ontvangen. Ik heb bij mij thuis nog een bbox2 liggen die nog niet werd afgehaald na vervanging door een bbox3. kan ik deze oude bbox2 plaatsen bij mijn schoonmoeder zodat zij dit weekend nog tv kan kijken ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.