Skip to main content
Beantwoord

Proximus app op GSM

  • December 2, 2017
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Ik ben nieuwe klant. Ik tracht de app te activeren om op afstand opnames te kunnen plannen. Ik krijg telkens de melding dat de applicatie niet actief staat bij MyProximus, maar ik kan die nergens toevoegen. Bovendien stond er eerst een beheerder en nu is die weg.......

Beste antwoord door AndyR

Hoi BaSy,

Vind je de vaste producten (Proximus tv, internet,...) terug in je MyProximus, indien niet ga je deze aan je MyProximus koppelen.

Werkt dit niet of is dat al in orde dan kan je ons best je klanten- of telefoonnummer doorsturen via privébericht en kijk ik het verder voor je na. Dit kun je door hier te klikken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • December 2, 2017
Je bedoelt als je deze procedure volgt dat het niet lukt dan
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html

AndyR
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • December 2, 2017
Hoi BaSy,

Vind je de vaste producten (Proximus tv, internet,...) terug in je MyProximus, indien niet ga je deze aan je MyProximus koppelen.

Werkt dit niet of is dat al in orde dan kan je ons best je klanten- of telefoonnummer doorsturen via privébericht en kijk ik het verder voor je na. Dit kun je door hier te klikken.