Ik heb op 1-12 updates van windows gekregen gedurende meer dan twee uuren sinds gisteren krig ik geen inkomend mails meer op mij gmail;alle mails aan jan.roelants.@proximus;be die vroeger wel naar Gmail kwamen komen niet meer;
wat raad u mij aan;
mvg
Beantwoord
Inkomende mails
Beste antwoord door Martin
He klinkt mss raar maar probeer eens om je bbox te heropstarten door zijn netspanning 10 seconden te onderbreken en als je terug internet hebt probeer dan nog eens.
Anders zou je het omgekeerde kunnen proberen door in gmail in te stellen dat hij skynet-mail ophaalt, ik heb er in ieder geval geen problemen mee gehad op deze manier.
Kijk ook eens of je netwerk ingesteld staat als publiek of als privé, kies eens voor privé netwerk want anders is de beveiliging strenger en ik heb bij de update w10-1709 ook moeten kiezen voor privé had die default op publiek gezet na de update.
Anders zou je het omgekeerde kunnen proberen door in gmail in te stellen dat hij skynet-mail ophaalt, ik heb er in ieder geval geen problemen mee gehad op deze manier.
Kijk ook eens of je netwerk ingesteld staat als publiek of als privé, kies eens voor privé netwerk want anders is de beveiliging strenger en ik heb bij de update w10-1709 ook moeten kiezen voor privé had die default op publiek gezet na de update.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.