Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik heb net mijn 1000 punten ingeruild, bij het verzenden van de bestelling zag ik dat mijn email adres niet correct was, mijn punten zijn eraf maar ik kan geen waardenbon ontvangen daar mijn email-adres niet klopt. Wat nu ?
Vraag activatie nummer en laatste datum factuur Dit voor bekijk verbruik
Momenteel heb ik een internetabonnement lopen bij me thuis, maar staat op naam van mijn huisgenoot, als die persoon verhuist, neemt ie het mee. Kan ik dan gewoon een nieuw abo aanvragen en genieten van de promo of de korting of de TV ? Als ik de aanvraag nu in december doe, om deze te laten ingaan in februari , kan ik dan nog genieten van de promo?
Beste, ik kan sinds geruime tijd al niet meer inloggen op de webpagina van de cloud. De cloudservice zelf werkt normaal laar ik wil de prullenbak ledigen en ik krijg ieder maal de foutmelding 'errorCode=2055' als ik probeer in t eloggen. dnk bij voorbaat Franki
Dag Allemaal, Heb reeds een 2de factuur ontvangen in het frans, eveneens de mails die binnen komen zijn ook frans. Dit is gestart toen we een smartphone met abonnement hebben genomen, toon was alle communicatie in het nederlands. Waarom de mails en facturen dan in het frans dan sturen? Heb als via MyProximus aan het zoeken geweest voor taal aan te passen en dat gaat, maar dit is enkel voor de App en website. Kan iemand met een tip geven of kan Proximus het zelf even oplossen, heb 2 dagen geleden ook al een prive bericht gestuurd naar Proximus medewerker en nog steeds geen reactie.
Hoi, Ik bekijk Netflix via proximus tv. Kan ik een film die ik al halverwege bekeken heb, terug van het begin laten starten zonder terug te spoelen?
blijkbaar 1 onbetaalde factuur van 7/11/2017 - vandaag 13/12 betaald - sinds gisterenavond geen tv of internet meer - lijntest geeft probleem met facturatie ???
Ik heb een abb met iPhone 7 gekocht en moet 24 maanden elke maand 35 euro betalen. Ik ben super tevreden van Proximus maar niet van de iPhone 7. Ik heb spijt dat ik geen iphone 7 plus heb gekocht. Nu vraag ik me af hoe ik dit kan oplossen. De gsm in één keer betalen en een nieuwe iPhone 7plus kopen?
Goeiedag, ik verblijf sinds zondag in Bulgarije en kan beschikken over wifi maar het lukt niet Dien ik iets te wijzigen in de instellingen ? Ik zit aan de limiet van surfen nu omdat ik geen gebruik kan maken van de wifi waar ik verblijf Na het invoeren van het wachtwoord kan ik geen verbindi g maken Nog nooit problemen gehad en nu wel
Sinds jaren krijg ik mails over al de bizz-club punten die op het punt staan te vervallen. Ik kan echte op geen enkele manier bij die punten raken. Via my-proximus kom ik steeds op "oeps" of "error". Het lijkt wel een site uit de vorige eeuw.
Reeds maanden krijg ik een verkeerde factuur van Proximus. Mijn pack kost 55 euro. Elke maand krijg ik facturen die niet corresponderen. Packs worden dubbel geteld, er worden mij imaginaire decoders aangerekend. Reguralisaties die niet correct zijn. Nu is het zelf zover gekomen dat ze de prijs van mijn pack met 4 euro verhoogd hebben. Kortom de chaos is compleet! Kan iemand mij nu eindelijk eens helpen want ik begin het serieus beu te worden en overweeg verdere stappen.
Heb op 14 september 2017 voor een maand Travel Passport Top laten activeren voor € 12,10. Bij nazicht van de facturen november en december zie ik dat ze dat bedrag blijven aanrekenen, al had ik maar voor één maand gevraagd. Bij mijn bezoek met klacht aan proximus winkel hebben ze mij gezegd dat het normaal is en dat ik zelf na een maand moest vragen om het desactiveren. Dat had de proximus medewerker niet medegedeeld bij activering. Tot overmaat van ergernis, werkt de app van myproximus op mijn iphone7 sinds geruime tijd niet meer en heb de aanrekening en verbruik maar gezien toen ik de facturen nan nov. en dec. afgedrukt heb. Graag uw reactie hieromtrent.
Als trouwe business klant heb ik geen recht op reducties en promo's. Tot daaraan toe. Wanneer ik wil overschakelen wordt ik geconfronteerd met medewerkers die blijkbaar minder weten over de produkten dan ikzelf. Ze maken fouten en schakelen de iTalk uit (!!!) terwijl ik gewoon op de BESTAANDE vaste lijn een Al-in Pack wil. Hopelijk draait de administratieve molen niet gewoon door en word ik als zelfstandige afgesloten voor mijn klanten op het gekende vast nummer...
ik heb een creditnota ontvangen,word dit normaal terug betaald of afgehouden van toekomstige verwachte betalingen
Beste, Ik zit te kijken op my proximus, en ik zie dat mijn dochter haar gsm-nummer niet is toegevoegd is geweest aan het pakket, Zij heeft nog steeds 1,5 GB terwijl ik 3 GB heb. Er is hiervoor al een dossiernummer opgemaakt door een medewerkster op 15/11/2017. Het dossiernummer is 31692711. We kunnen ook nog steeds niet de proximus tv applicatie app gebruiken
Mijn exman zegde mijn gsmnr op, kan dit opnieuw geactiveerd worden? Nr 0477 97 09 68
Beste Na een aantal onbeantwoorde oproepen, privébricht, mail én bezoek aan een proximusshop richt ik me nu op het forum. Na een opzegging van tv en huur van decoder eind september (20-22 september) kreeg ik op mijn factuur van 10 november plots extra kosten van 149 euro voor een decoder. Deze had ik al, zoals ik al vermeld had, binnengebracht in de shop in Lokeren. Dit is ook bevestigd geweest door een medewerker die zei dat alles in orde zou moeten zijn en het absurd was dat ik alsnog een grote kost had voor een decoder die ik niet meer in mijn bezit heb. Ik vind het jammer dat een fout nu al zo lang aansleept. Aangezien ik een student ben en in de beginperiode van 'den blok' zit, kan ik geen kostbare tijd verspillen. Nu hoop ik via dit kanaal het spoedig op te lossen zodat ik mijn (aangepaste) factuur kan betalen. Mijn klantennummer is 6X en telefoonlijn is 09 X. [Edit Wim: klantnummer en telefoon verwijderd, staat in onze database] Alvast bedankt! Kevin De Schryver
Graag zou ik willen weten hoe ik de "kosten buiten bundel" kan blokkeren. Vroeger had ik dit nooit en de laatste maanden heb ik elke maand rond de €5 extra aan sms of andere, soms internationaal. Er moet iets veranderd zijn met het aanrekenen want mijn surfgedrag is nog steeds hetzelfde. mvg
Beste mensen, Ik heb deze avond (en mijn moeder gisterenavond) contact gehad met ene mr David Martin (nr 02/808.29.95 . Deze persoon was gisterenavond redelijk opdringerig en onduidelijk aan de telefoon . Mijn moeder wist geen raad en heeft telefoonnr en naam gevraagd zodat ik later kon terugbellen. Ik heb dit deze avond gedaan na het werk en kreeg een verward persoon aan de lijn vond ik. Ik probeer mijn uitleg te doen om het GSM nr in onze contactgegevens te wijzigen . De persoon begreep niets van wat ik hem vroeg, ook wanneer ik het nogmaals herhaalde op een rustige manier, maar dan nog wou hij niet ophouden met mij te onderbreken en gewoon te luisteren. Zeer onaangenaam gesprek en steeds onderbreken, in een gebrekkig frans dan nog. Zeer teleurstellend. Daarna via de gewone klantendienst een vriendelijk dame aan de lijn die alles binnen de 30seconden had opgelost in het Nederlands. Hopelijk wordt dit opgevolgd.
Hallo, Ik zou graag de Iphone 8 Plus 64Gb Space Grey bestellen (combinatie DataPhone en Mobilus, smartphone aan verminderde prijs ) via het web aangezien dit een web exclusive deal is. Ik heb al een mobiel abonnement bij Proximus maar dit zou geen probleem zijn volgens de site. Wanneer ik echter aanvink dat ik mijn nummer wil behouden en dat ik al een abonnement heb moet ik een provider selecteren uit het menu. Het probleem is dus dat Proximus hier niet tussenstaat... Kan iemand van Proximus hierop reageren? Heb al naar de klantendienst gebeld en daar konden ze me ook niet helpen... Mvg, Gwen
Netflix blijt veregeld happeren ik steeds reloggen inig idee hoe dit voorkomt groetjes danny
Beste, Gisteren bekeek ik mijn hoeveelheid gebruikte mobiele data in de MyProximus app en ik zag dat ik reeds 80% gebruikt had dus ging ik over op 4G en downloadde ik een film op netflix om deze daarna offline te kunnen bekijken. even later kreeg ik een bericht dat mijn mobiele date opgebruikt was en 10 min later dat ik mijn mobiele data met €10 overschreden had. Nu staat mijn huidig totaalbedrag op €55,35. Ik heb een abonnement van €20 per maand met 1,5 GB mobiele data. Is het echt mogelijk dat ik zo een hoog bedrag heb enkel door Netflix? Mvg
Beste, Ik heb vorige week een nieuw gsm-abonnement (Mobilus M FullControl) samen met een Iphone 8+ 64GB Space grey aangevraagd. Ik heb al +400€ betaald voor de gsm, ze gingen mij contacteren binnen de 3 werkdagen voor een afspraak te maken bij mij thuis om het gsm-toestel te leveren, ik heb geen nieuws gekregen. Dus heb ik zelf de klantendienst gebeld zij hebben mij een nummer doorgegeven dat ik moest contacteren, ik heb daar meerdere malen naar gebeld maar daar werd niet opgenomen. Mijn abonnement bij telenet kan elk moment worden stopgezet want dit is via mijn vader en hij heeft zijn nieuwe sim-kaarten al en ik nog niet. Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen zodat ik zo snel mogelijk een afspraak kan regelen, of dat ik het gsm-toestel dat ik heb besteld kan afhalen in een Proximus winkel? + Mijn nieuw abonnement kan starten? In volle afwachting voor een snel antwoord! Met vriendelijke groeten Nick H.
Hallo Verschillende van mijn serieopnames The night manager Twin peaks Zijn niet terug te vinden via mijn decoders Via de Proximus tv app geïnstalleerd op mijn Apple IPad echter wel Dringend enige verklaring aub Proximus Herstarten van decoders en modem zijn reeds verschillende keren gedaan
wij zijn verhuisd van Bouillon naar Koksijde, met een bericht via proximus laten veranderen, bij een eerste telefoongesprek hadden ze een afspraak belooft op vrijdag 8 december, niemand gezien dan maar gebeld, daar zeiden ze doodleuk dat men niet kom aansluiten de kast zat vol, ? , dan via krefeld uitgelegd en zo weer naar de klantendienst, waar een Juffrouw zeer vriendelijk heen en weer communiceerde bij de verschillende diensten, dan maar op mijn vrouw haar naam gezet als nieuwe klant , en mij als klant annuleren, en de lijn in de kast was opeens vrij? ze had mijn gsm nummer een zou op 11 december eens opbellen en opvolgen, nu zijn wij 13 december niemand gehoord of gezien, en wij sinds 1 december zonder TV & Internet, maar wel facturen ontvangen, wat nu? want ik moet mail kunnen beantwoorden, iemand een idee,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.