Skip to main content
Beantwoord

Cloud inloggen

  • December 1, 2017
  • 5 reacties
  • 511 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Beste,

ik kan sinds geruime tijd al niet meer inloggen op de webpagina van de cloud. De cloudservice zelf werkt normaal laar ik wil de prullenbak ledigen en ik krijg ieder maal de foutmelding 'errorCode=2055' als ik probeer in t eloggen.
dnk bij voorbaat
Franki

Beste antwoord door ThomasP

Ik zie dat na de acties van een medewerker, via privébericht naar Het proximus Team, dit is opgelost. Ik markeer dit bijgevolg als 'opgelost'.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • December 1, 2017
Ter info: er zijn er nog die dit voor hebben zie o.a. >
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-41780

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 1, 2017
Martin,

Als ik via 'myproximus' probeer naar mijn cloud te gaan krijg ik steevast volgende melding (dat is toch reeds enekel weken dat ik dit probeer) : "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen" !

Martin
  • December 1, 2017
Iemand van Proximus zal je hierbij kunnen verder helpen
indien er op den duur niet gereageerd wordt kun je een privébericht sturen

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • December 1, 2017
OK Bedankt.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • December 14, 2017
Ik zie dat na de acties van een medewerker, via privébericht naar Het proximus Team, dit is opgelost. Ik markeer dit bijgevolg als 'opgelost'.