Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ondervind nu al een paar dagen dat mijn verbruik niet deftig word bijgehouden.(Iphone8) Ik blijf nu volgens de app al enkele dagen op het zelfde verbruik staan of 3dagen geleden dat ik weer raar vind want ik heb op die dagen reeds op mijn gsm gebruik gemaakt van mobiel internet. Ook kan ik niks van gegevens kijken via de gewone site. Ik ben net reeds klant terug en ben hierdoor weer heel ontevreden over... ik was vroeger tevreden klant, maar nu begin ik het me te betwijfelen.. ik heb idd enkele topics gelezen waarbij er ook problemen waren.. zijn er mensen die me hier mee kunnen helpen of best zelf proximus daarover aan spreken ?
Programma's die we willen opnemen, staan niet altijd tussen de opnames. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?
Ik was daarnet aan het chatten met proximus maar je zag zo dat de berichten niet werden gelezen en beantwoord, je vraagt hulp en krijgt een computer of iemand die niet deftig wilde helpen te zien! en ineens sluit die de chat af echt onbeschoft. Iemand een idee waar ik proximus kan bereiken en echt hulp kan krijgen (niet telefonisch) daar weten ze niks van de systemen.
ik heb even moeite gehad met het verbruik te raadplegen dat is dan met enige moeite toch in orde gekomen met enige fantasie en doorzetting probeer het met een andere browser, op windows keuze genoeg vergeet de edge niet, zoals firefox, chrome, opera, vivaldi ... ook ben ik van taal veranderd ik heb het gevoel dat die taal wel de moeilijkheden zou kunnen veroorzaken zo komt een franstalige tekst toch nog tevoorschijn als ik nederlands gekozen heb dat hindert niet echt , maar het toont dat het programma lichtjes in de war is voor de rest toch een mooi overzicht van het verbruuikt tezien gekregen wat enige verwarring kan stichten is dat het verbruik op 2 plaatsen zit onder fakturen staat de historiek, en onder verbruik staat het nog niet gefaktureerde verbruik ook komt er een popup die aangeeft dat het over een schatting gaat (op iets in die zin) dat bericht moet ge eerst expliciet wegdoen voor ge verder kunt dat is ook niet evident, het heeft mij toch een tijdje
mijn ouders hadden thuis een bbox 2 modem, kregen 2 weken geleden plots via postbode ongevraagd nieuwe modem . Vandaag geinstalleerd , foutmelding decoder error 40; helpdesk gebeld moder resetten via tandenstoker in klein gaatje aan achterkant van modem probleem zou opgelost zijn, nog altijd error 40, na 10 min; en aan collega vragen antwoord uw decoder is defect moet nieuwe gaan halen of laten komen aangezien mijn ouders 65 en 66 jaar zijn en niets kunnen van deze technieken maar dat gaat u dan 86 euro kosten voor die technicus . Als ik zeg dat mijn ouders niet gevraagd hebben voor nieuwe modem en ik vind dat proximus bij zijn zelf moet langs om nieuwe dingen te installeren ,zeggen ik begrijp als u dit niet komt er niemand. Dus laten we technicus komen met nieuwe decorder. Dit gaat pas 3 dagen later zijn mevrouw, alles is bezet. Dus nu zitten mijn ouders (moeder gehandicapt) zonder tv. Het rare is dat mijn vriend en zijn kameraad ook nog een bbox 2 hebben en geen nieuwe hoeven
Vanddag reeds 2H01 aan telefoon telkens muziek en excuses voor het wachten min. 10 minuten doch de lijn blijft doof. Waar is de service? Betwisting factuur voor éénmalige aanrekening eerst standaardmail waar het bedrag in vermeld stond; contact genomen met Klantendienst excuses dat git enkel een standaardformulier is en dat het bedrag niet zal worden aangerekend (had en heb nog steeds slechte WI-FI ) Doch bij aanrekening stel ik vast dat de kost éénmalig is aangerekend prachtige service . Denk eraan om te veranderen van provider. brrrr dedob
Er werd ons gezegd dat je via proximus tv tv kon kijken op de lg tv die je met korting kon krijgen bij aansluiting. Nu lukt het me niet ol deze app te installeren. Hoe moet ik dit doen?
Beste, dit krijg ik als ik wil inloggen voor proximus tv. de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken.
Beste, Dinsdag 28 november ben ik speciaal naar een proximus center in Gent geweest voor een aanvraag om overteschakelen van Telenet naar proximus. Van Wiggo 10GB naar tuttimus. De reden dat ik naar een proximus center ga is dat ik zeker ben dat het dan degelijk zou afgewerkt worden. Ik werd geholpen door Gilles Geirnaert en Na anderhalf uur daar te zijn krijg ik 2 simkaarten mee en de rest zou binnen de 24uur in orde moeten zijn qua regristratie en dergelijke. Ik zou een mail krijgen met welke nummer welke simkaart zou zijn. Hij zei ook dat een lasser bij mijn thuis zou moeten komen maar dat het binnen de 10dagen in orde zou zijn. Deze zou met mij contact opnemen voor aftespreken. Ik ben die dag ook tevreden naar huis gegaan. De volgende dag krijg ik het volgende op mail: Beste, Ik mail even ter bevestiging dat de aanvraag goed doorgestroomd is. Het order is nu in verwerking dus alles zal in orde komen. Er is ook een mail verstuurd i.v.m. My Proximus, daarin kan u zelf
Ik ben nu 6 maanden geleden verhuisd. Op mijn laatste factuur 67064322985 staat nog steeds mijn vorig adres vermeld op pagina 3,4,5 en 6. Ik heb meer dan eens contact opgenomen met proximus klantendienst om dit op te lossen. Laatste keer was ongeveer een maand geleden. Blijkbaar geraakt dit maar niet opgelost door die bende prutsers!!! 😡 Ik begin te denken dat de enige oplossing is om alles op ze zeggen bij Proximus en binnen een jaar of 5 als er eens een goede promo is en ik zin heb terug te komen. Daartegen zal mijn vorig adres hopelijk wel uit uw database verdwenen zijn? De facturatiedienst mag er al zeker van zijn dat ik mijn volgende factuur NIET zal betalen als er nog fouten op staan.
Op 8 december Tuttimus pack aangeschaft ipv Internet comfort. Op 8 december bericht ontvangen dat Dynalogic de decoder zou leveren op 15 december tussen 18.00u en 22.00u. Blijkt nu dat de levering niet kon doorgaan wegens afwezigheid. Zat in de plaats waar de bel hangt en de voordeur op uitgeeft. Geen bel gehoord en geen papiertje in de bus. wel al Mail dat de levering niet kon doorgaan. Moest nieuwe afspraak maken . Levering zou nu op donderdag 21 december plaatsvinden, vroeger kon niet. Dynalogic: leveringsservice onbestaand, gefoefel om niet te moeten leveren (wou op tijd thuis zijn zeker). Blijf maar ganse dagen thuis... Factuur: diensten geactiveerd op 8 december. Zal dus betalen vanaf 8 december voor een product dat ten vroegste 21 december kan gebruikt worden.
De begunstige in Belfius heeft een verkeerde rekeningnummer BE21 0960 1293 8003 bij een factuurbetaling, nochtans ben ik zeker dat ik dit correct heb ingevoerd.
Ik betaal reeds 4 maanden 6,40€ aan "Pulse to GSM Basic - Belkrediet" terwijl ik helemaal geen telefoon meer heb. Volgens mij klopt dat niet echt?
Ik kan Norton security wel downloaden op mijn laptop maar het venster " wordt gestart" blijft staan en het programma wordt uiteindelijk niet opgestart. Bij mijn PC en andere laptop is alles zonder problemen verlopen. Hoe kan dit probleem opgelost worden?
Beste, Vorig jaar werd er een artikel gepost op de Proximus site dat de films van Star Wars vanaf april 2016 beschikbaar zouden zijn bij films op aanvraag. Ik vind deze echter nergens terug. Heb je hier een speciaal abonnement voor nodig? Vriendelijke groet, Dorien
Klantendienst Proximus Gebuisd op meer dan 1 punt! Gebeld voor n klacht ivm decoder na de vraag of ze me nog konden helpen met iets, gevraagd om me door te verbinden met de dienst voor de infoberichten aan te passen.... kom ik bij facturatie terecht! Dan uiteindelijk iemand aan de lijn die zegt dat het aangepast is van Frans naar Nederlands. Top! NOT!! Eerste infobericht weerom in Frans! Rekenen jullie erop dat jullie het de mensen beu maken naar de klantendienst te bellen?
Dag joel zou jij mij kunnen helpen ? Ik zou graag geld overaetten van mij proximus naar playstation ?
Ik krijg in mijn woning in Wirtzfeld al verschillende keren facturen Proximus van vorige bewoner die al twaalf jaar verhuist is. Ik probeer al twee dagen met klantendienst in verbinding te komen is nog niet gelukt. Dit is om zo te zeggen een ramp dat proberen. Wat kan ik doen ?
Beste ik heb nu al een abonnement bij proximus met mijn gsm maar ik zal toch zone familiepack willen nemen. Mijn vraag is nu wel kan ik deze nemen en ook genieten van die LG tv??
Proximus tv werkt perfect op pc met Windows 10. Doch als ik de programmatie wil bekijken op de verschillende kanalen, krijg ik het scherm zoals afgebeeld hierbij. En dan stopt het, kan niks aanklikken, enkel life tv en dan gaat het scherm terug naar tv.... Hoe krijg ik dit scherm aan het werk, zodat ik de programmatie kan bekijken ? Op mijn ipad is dat geen probleem . Op pc wel . Ro
Normaal gezien krijgen we 1 kadofilm per maand. In de eerste maanden werden deze, wanneer niet gebruikt, netjes opgeteld. Sinds enkele maanden blijft de teller op 1 kadofilm staan. Waarom telt deze elke maand niet meer op (bij niet-gebruik)? We wachten liever op goede of nog niet geziene films 😉
ik wens de details van mijn factuur te zien. D.w.z. de nummer die ik gebeld heb en hoeveel mij dat gekost heeft. De reden hiervoor is dat ik vorige maand ver boven mijn bundel ging en ik wil weten waarom. mvg, Hugo
Met mijn Huawei P8 Lite is het onmogelijk om connectie te leggen met gelijk welk Wi-Fi netwerk. Het paswoord is iedere keer correct. Ik krijg iedere keer een "toegang tot netwerk ontzegd" fout. Ook na een factory reset. Met een andere smartphone (bv. Nexus) is er geen enkel probleem. Iemand een suggestie ? Hartelijk dank
Beste klotebedrijf Proximus Ik ben jullie banditen bedrijf kots beu!! Deze maand weer krijg ik een factuur van jullie op 9 december met herrineringskosten? Dit begin van de maand, kunnen jullie dit eens uitleggen? Ook heb ik begin van de maand een bestelling geplaatst bij Scarlet dus waarom moeten wij voor een volledig maand betalen als de installatie de 21/12/2017 gebeurd? Wie heeft jullie ook zomaar het recht gegeven om elektronisch facturen te sturen? Ik eis dat jullie mijn factuur van december herzien aangezien ik voor niets herrineringskosten heb gekregen en dat ik geen aanrekening moet kregen voor ganse de maand. Aslan.
HAD EEN MOOI PACKET BIJ PROXIMUS VAN 81,76 euro PER MAAND ,NU HEBBEN ZE MIJ FAMILUS AANGESMEERD ZONDER MIJN TOESTEMMING TE VRAGEN!!!!!Wat nu?????
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.