mijn ouders hadden thuis een bbox 2 modem, kregen 2 weken geleden plots via postbode ongevraagd nieuwe modem . Vandaag geinstalleerd , foutmelding decoder error 40; helpdesk gebeld moder resetten via tandenstoker in klein gaatje aan achterkant van modem probleem zou opgelost zijn,
nog altijd error 40, na 10 min; en aan collega vragen antwoord uw decoder is defect moet nieuwe gaan halen of laten komen aangezien mijn ouders 65 en 66 jaar zijn en niets kunnen van deze technieken maar dat gaat u dan 86 euro kosten voor die technicus . Als ik zeg dat mijn ouders niet gevraagd hebben voor nieuwe modem en ik vind dat proximus bij zijn zelf moet langs om nieuwe dingen te installeren ,zeggen ik begrijp als u dit niet komt er niemand.
Dus laten we technicus komen met nieuwe decorder. Dit gaat pas 3 dagen later zijn mevrouw, alles is bezet. Dus nu zitten mijn ouders (moeder gehandicapt) zonder tv.
Het rare is dat mijn vriend en zijn kameraad ook nog een bbox 2 hebben en geen nieuwe hoeven.
Vind dit geldklopperij van ouder mensen, want zij zullen niet enige oudjes zijn in dit geval
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.