Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoe kan ik vanuit het buitenland mails versturen met de PC (outlook of thunderbird) of met een android toestel (K-9 mail) ? Mails ontvangen gaat zonder probleem. Ik ken van alle programmas de account-instellingen en ik weet dat het daarmee te maken heeft maar wat er juist moet staan, dat weet ik niet :-( Laatst nog in Porugal. Ik had "Vodafone Pt" als netwerk. Van miserie in een Vodafone winkel gaan vragen maar daar kon men niet helpen. Thuis een vraag gesteld op de Vodafone.pt website en rara . . . volgens hen moet Ik het aan Proximus vagen. Via internet kom ik er niet uit : telkens wordt gemeld dat ik mijn vodafone.pt mailadres en paswood met ingeven maar dat heb ik natuurlijk niet. Ik wil mails sturen met mijn Proximus mailadres... Heeft iemand hier een oplossing voor ? Bedankt ! Rupert
Beste proximus, Heb sinds 2 dagen problemen met verbinden met xbox live en online gamen. De xbox live heeft geen problemen zoals ik kan nakijken op hun website.. ik speel via kabel en heb wel internet maar blijkbaar problemen met nat type.. kan er iemand me helpen dit opgelost krijgen? Mvg Mathias
Reeds enige dagen problemen met het opstarten en bekijken van Netflix Na contact via chat met Netflix kunnen zij mij geen oplossing geven Het probleem zou voortkomen uit een instabiele internet verbinding Zij raden mij aan om aan Proximus te vragen mijn internet instellingen te resetten Zou dit mogelijk zijn
Na mijn opzegbrief aangetekend opgestuurd te hebben om mijn diensten op 25 -12 af te sluiten omwille ze 21-12 toch alles van telenet gaan aansluiten sluiten ze bij proximus onmiddelijk alles af op 13-12 . Met de grote frustraties van dien kinderen in examenperiode dat ze niet meer op het internet konden en met de schrik indien er iets ziu gebeuren je nog niet kan bellen naar niemand en dan op het scherm van je TV een mooie mededeling indien je hulp wil je kan bellen naar een bepaald nummer [ wat grappig van proximus als ze alles afgesloten hebben om dan nog even te bellen ] Na uren al versleten te hebben en tijd verloren te hebben vandaag 17-12 nog steeds helemaal niets , geen TV geen Internet Geen vaste lijn en geen 4 mobiele abonementen . Voor mij is dit gewoon een rotstreek en bij proximus zien ze mij nooit meer terug .
vandaag naar klantendienst gebeld: gestart om 18u42 en nu 20u33 geef ik het op. Dit is pure waanzin! op verschillende manieren geprobeerd, via het menu, de website en de chat maar geen toegang. 1 x kreeg ik connectie en drukte men af, verbroken. Dit is de mensen aan het lijntje houden. Dit maak je bij geen enkele provider mee! Dit moet stoppen. Weerom gaat het om een fout. Ik ontving weer een sms-je voor een betaling terwijl ik al 7x heb laten weten dat ik een papieren factuur per post wil ontvangen. Nu dus weer een sms-je waarop een mededeling wordt vermeld met een oud nummer (dat ik reeds heb vereffend maanden geleden met zelfde mededelingsnummer!!!! Ook de mms is er niet uitgehaald terwijl ik hiervoor op 22/11 tel contact nam. De klantendienst is een echte ramp en de facturatiedienst deugt al evenmin. Ik heb echt genoeg van deze wanpraktijken. Je moet binnen 5 dagen reageren op de sms maar je geraakt op geen enkele manier binnen! Een regelrechte schande. Dit moet ophouden...het rege
Na lange lijdensweg uiteindelijk aangesloten geraakt met Tuttimus abo. Nadat ik tv app geinstalleerd heb op ipad start deze echter niet op. Na het invullen van gebruikersnaam en paswoord opent de app niet maar kom ik terug op het login scherm. Weet iemand het probleem?
beste, ik zie online dat je een flat screen tv kan kopen aan de prijs van 69 euro indien je een tutimus hebt en een wijziging brengt in je abonnement.... Ik vroeg mij af of ik met mijn tutimus zo een tv kan kopen aan de promotieprijs aangezien ik nog niet lang, sedert eind juli, een abonnement heb. Misschien ter compensatie van de vele problemen bij de opstart rond facturatie en opstarten juiste diensten?
Hallo, De app springt constant terug naar het login schermpje. Het lukt niet op iPad en op iPhone. Als ik in log on my proximus staat daar "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen." Dat staat er al altijd. (Ik heb deze namiddag met de Klantendienst gebeld en Na 26 min en 5 doorschakelingen (niet overdreven) verbrak de verbinding) Ik heb Thuis proximus familus fiber en GSM via mijn werk van proximus. Waarom werkt dit niet.? Dank Karel
Kan je met die waardebonnen ook betalen voor producten die voor het ogenblik afgeprijsd staan en wordt de waarde van van de promo prijs afgetrokken ?
Waarom wordt deze promotie voor mij beëindigd vanaf 31/10/2017 ? Enkel Tuttimus en Familus Pack-klanten zouden deze korting nog ontvangen. Ik ben al jaren bij jullie klant, maar de nieuwe pakketen zijn mij veel te duur. Ik wil dat deze promotie ook voor mijn Internet Comfort Pack blijft gelden. Graag jullie uitleg hiervoor.
Op 24 november hebben wij een telefonische aanvraag ingediend om bijstand voor de storing op onze vaste lijn, er is toen beloofd dat er een technicus zou langskomen. Er hoefde niemand thuis te zijn aangezien de bijstand buitenshuis zou gebeuren. Op 1 december kregen wij echter een kaartje in de bus met aanduiding dat er een technicus was langsgeweest aan de deur en om een nieuwe afspraak te maken. Dezelfde avond hebben wij teruggebeld naar de technische dienst om een nieuwe afspraak in te plannen. Er is ons toen meegedeeld dat er geen exacte datum kon worden meegedeeld van een nieuwe datum omdat er een lasser een kabel moest komen reparen en de personen bij de technische dienst niet over de lijst van de geplande afspraken van de lassers beschikten, er werd ons echter beloofd om ons terug te bellen met een concrete datum. Op 8 december hadden wij nog steeds niets gehoord en hebben wij teruggebeld om meer informatie te bekomen en we nog steeds een storing hadden op onze vaste lijn,
Beste , Ik zou graag GTA V Online willen spelen , maar het zegt steeds dat het problemen heeft mijn account van social club te syncen , Ik heb ook al eerder een bericht gekregen dat mijn nat poort niet open stond . Ik heb op een forum van social club gekeken en de stappen uit gevoerd en verschillende soorten poorten toegevoegd die nodig waren en ik heb ook al via mijn firewall GTA public toegelaten . Na dat ik alles gedaan heb werkt het nog steeds niet . Weet iemand hier een oplossing voor ? M.v.g. Lance
Hallo, na het ingeven van de login gegevens op mijn ipad keer ik steeds terug naar hetzelfde scherm. In my proximus zie ik dat de app gelinkt is aan het account...wat gaat er mis?
Al ruim een maand probeer ik mijn "proximus 11 belgisch voetbal" op te zeggen. Ettelijke mailtjes en telefoontjes ten spijt, geraakt dit maar niet opgelost! De (onterechte) rekening van 11,95 € loopt wel gewoon door!
Graag zou ik vernemen hoe en waar ik een klacht kan indienen tegen de schande van de facturatie. Ben de afgelopen week vele malen voorgelogen belachelijk gemaakt, van het kastje naar de muur en weer terug . Ruim 30 uur in de afgelopen week aan de telefoon geweest, Kan me niet herinneren wanneer ik me zo belachelijk heb gevoeld als proximus mij gemaakt heeft. En begreep net van de laatste dame dat er geen klacht mag ingediend worden met een openstaande saldo? Hoop dat iemand uitzoekt wat mij gebeurt is deze week!
Is nu al 2 dagen dat ik contact met de Klantendienst probeer te leggen de 1ste X 2h01 min aan telefoon 2de X opnieuw 2 h aan de telefoon altijd het vervelende wachtmuziek en de wachttijd duurt langer dan normaal . Blijkbaar heeft proximus meer connecties om de wettelijke wachttijd te overschrijden. Wordt nooit te woord gestaan is echt vervelend denk eraan om te wisselen van provider als dit zo blijft doorgaan. Hoe kan het dat zij zo overbelast zijn misschien is er niemand of is men doof voor de telefoons.Heb reeds een klacht ingediend voor mijn onterechte éénmalige aanrekening heb enkel een nummer gekregen en verder niets. Toffe sevice!!!!!!
de account gegevens laten niet toe de applicatie te gebruiken kijk of de app geactiveerd is komt er op via my proximus maar die is geactiveerd volgens mij ???? wie weet raad
Het is een groot schandaal, maar mijn moeder heeft net ontdekt dat ze 100den euro's is opgelicht door Proximus. Ze heeft het voorbije jaar met haar gezondheid gesukkeld en heeft daarom haar facturen minder in de gaten gehouden. Dat had ze beter wel gedaan, want men had haar heel de tijd haar gesprekken in de daluren, die normaal gratis waren, dubbel en dik aangerekend. Op 13 november ontdekte ze dat, toen ze haar factuur opende en merkte dat die voor vaste lijn alleen maar liefst meer dan 106 euro was. We hebben er toen voor gebeld en het ging rechtgezet worden. De vorige facturen vielen niet meer te corrigeren, maar ze gingen ruim 92 euro van die laatste factuur trekken. Toch trok men op 5 december het volledig bedrag van over de 106 euro van haar rekening. We hebben de klantendienst hiervoor proberen te bellen. Mijn moeder zit vol vragen, vooral hoe dit kon. Het antwoord weten we nog niet, want na herhaalde pogingen, heeft er nog niemand van de klantendienst opgenomen. Dus zal
Dont use this service, read the small print.......... My Phone died 2 weeks ago, so Proxiums sent me a (broken) replacement phone, after calling they told me I had to put in a claim to have the (broken) replacement repaired - so I did 😞 On Saturday (16/12) I received my (broken) repaired replacement phone in the late afternoon and it worked for 1 hour. I tried to call Proxiums Omnium Team but they dont work evenings and Sundays so I made a online claim (again). No I just called to follow-up on my claim and a young lady told me I had to wait 2 or 3 days before I can make a further claim because DYNAFIX had not closed my file, I asked her to call DYNAFIX to manually close the file and open a new case but she said it was not possible (OMG) THE COMPUTER HAS TO DO THIS. I have now just spent 19 minutes on the phone to DYNAFIX explaining what my problem was , they obviously asked me to contact PROXIMUS OMNIUM as I have the contract with them. But they did transfer me to
Omruiling proximuspunten voor koekjes J; De strooper lukt niet
Beste, Ik val direct met de deur in huis. Al maanden aan een stuk heb ik problemen met jullie services. In februari heb ik ingetekend in een actie van tuttimus komende van telenet dacht ik een goeie zet. Na herhaaldelijk te bellen lukte het uiteindelijk om alles rond te krijgen. Normaal zou dit veel vlotter moeten kunnen. Maar dan begon de miserie. Plots klopte de factuur niet meer hogere bedragen werden aangerekend en na te bellen weliswaar opgelost. De maand nadien weer van dat , terug moest ik bellen om de factuur juist te krijgen. Hoe dit mogelijk is is mij onbekend, je zou beginnen denken dat dit door onbekwaamheid van uw medewerkers is. Plots werd mn abonnement veranderd naar een ander pack, bepaalde dingen waren veranderd in mn pack. Mn mobiel internet was plots verlaagd, terug gebeld en na enkele malen te bellen werd dit opnieuw opgelost , opgelost tja ik moest gewoon wachten tot het eind van de maand enkel dan konden jullie mij resetten. Of dat hebben jullie mi
Sedert ik een BBox 3 heb, heb ik alleen nog problemen met Proximus. Op regelmatige tijdstippen valt wifi signaal gewoon uit en dient de BBOX terug op te starten. Tof als je een film volgt in uitgestelde modus; je kan nl terug beginnen. Hebben al de 2de BBox 3 ondertussen, maar het probleem blijft. Ik heb trouwens niet de indruk dat de medewerkers van Proximus een oplossing hebben. Technieker langs geweest, Bbox gewisseld................het helpt allemaal niet. Volgende stap zal overschakelen worden naar Telenet zeker.
Geachte, Sinds 2 maanden krijg ik, indien ik mij met het internet verbind een foutmelding bij het NAT-type. Ik kan hierdoor wel nog op het internet, maar niet op multiplayer games. Het probleem is niet enkel mijn PlayStation, maar ook via mijn gsm kan ik niet meer op clash of clans, en mijn computer laat me ook niet toe bepaalde online games te spelen. Ik heb al meerdere keren (6) gebeld naar de klantenservice, en heb alles gedaan wat zij hebben gezegd. De poorten zijn geopend, modem gerest etc. etc. Alles wat ik online vond heb ik ook geprobeerd, en niets werkt. PlayStation en gsm werken wel normaal bij vrienden thuis. Toen ik zojuist belde naar de klantendienst zeiden ze mij dat ik het 'dan maar via het forum' moest oplossen. Ik zou alle hulp verwelkomen, het is stillaan genoeg geweest. Met Vriendelijke Groeten christophe
Beste proximusmedewerker Sinds 15 november probeer ik een bevoegde persoon van Proximus te bereiken voor mijn klacht en probleem. Via facebook, mail, telefoon, ... maar tot op heden heb ik nog steeds geen respons gekregen. (Bij de telefoon werd ik weer doorverwezen naar het mailadres) Ik heb geprobeerd mijn verhaal zo kort mogelijk samen te vatten. Ik ben het ook beu dit voor de zoveelste keer te moeten vertellen. In privébericht stuurde ik reeds in november de uitgebreide versie met alle details. Enkel de ontwikkeling (zie op het einde van dit bericht) is nieuw. Deze zomer zat ik in het buitenland, zonder aanleiding verdween er belwaarde van mijn kaart. Ik belde het nummer 6000, de hulplijn van Proximus. De medewerker aan de hulplijn vertelde mij dat mijn sim kaart waarschijnlijk kapot was en dat ik moest langsgaan bij een Proximus winkel. Ik zat voor drie maanden in het buitenland dus ... heb ik mijn plan getrokken met een prepaid kaart van een andere provider. Zo vrien
Reeds jaren zijn we klant bij proximus: TV, vaste telefoon, internet, 2 mobiel internet gsm, 1 mobiel internet ipad. Blijkt dat sinds 1/8/2017 het datavolume voor mobiel bellen verhoogt is van 1 giga naar 1,5 giga. Maar dus niet voor ons, we hebben immers nog een "ouder abonnement" en zouden verplicht zijn over te schakelen naar "tuttimus" hetgeen ons per maand minstens 20 euro meer zou kosten. (We zouden dan wel 3 giga mobiel hebben i.p.v. 1 giga). Nu weet ik dat aparte proximus mobiele abonnementen (zonder pack) sowieso wel genieten van die 1,5 giga. Waarom voor ons gewoon geen 1,5 giga? Bizar...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.