Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, sinds een paar dagen lukt cloud niet meer te kunnen synchroniseren. Als ik die manueel doe, krijg ik de melding dat het geannuleerd is.
Beste, mijn vriendin kan nog altijd geen afspraak maken voor de levering van de TV en de decoder en dergelijke als nieuwe Proximus klant. Ze wacht ook nog op de factuur voor de TV. Deze mogen dus op eendert welke dag geleverde worden. klantnr 62*****174
Ik krijg ongewenste smsen (aanval op mijn persoon en religie) en wil deze nummer graag blokkeren, heb dit gedaan op mijn toestel maar ontvang er nog steeds… wat moet ik doen?
Vandaag in Techpulse : Proximus verhoogt mobiele databundels vanaf 1 januari Dit alleen voor Mobilus abo en in pack met Tuttimus. Oude Mobile abo krijgen er weer niets bij. Over discriminatie gesproken 🤔
Hallo, Zo’n 2 uur geleden kreeg ik op mijn iPhone de melding ‘iPhone is niet geactiveerd’, en stond er plots linksboven ‘Geen service’. Ik heb even in Instellingen gekeken, onder ‘Algemeen’, en zag bij Netwerk ‘Niet beschikbaar’ staan. Toen ik daar op klikte, las ik ‘Simkaart niet geprovisioneerd’. Wat betekent dit allemaal? Help alstublieft! Bedankt...
Ik vraag via my-proximus om de vaste telefoonlijn te schrappen uit het tuttimus-pack en te wijzigen naar minimus. Resultaat is dat er een bestelling loopt van een modem en een afspraak met technieker vastligt zonder mij iets te vragen. Ik heb de klantendienst gebeld om te melden dat ik geen modem zal aanvaarden en geen technieker wens te ontvangen, op de factuur die zal volgen staat reeds 59 euro voor technieker en 6 euro voor de modem. Verder zie ik dat e-pres eruit gehaald is en dat internet maxi gaat naar internet comfort. Nergens kan ik contact krijgen bij Proximus om dit aan te kaarten. Hopelijk openen ze een dossier want dit kan echt niet door de beugel.
Na aanleiding van dit persbericht: https://datanews.knack.be/ict/nieuws/proximus-gaat-geen-locatiegegevens-meer-verhandelen-van-klanten-die-expliciet-weigeren/article-news-1535297.html wou ik vandaag en opt-out (weigering) aanmelden voor mijn GSM-Nr. met de bedoeling om niet meer in de dataset te staan van locatiegegevens die Proximus verkoopt aan steden en gemeenten. Blijbaar werkt het hierbij horende email adres niet: privacy@proximus.be Dit is toch geen toeval ???
Sinds deze ochtend hebben wij geen internet meer regio Gent. Hoe lang kan dit duren voor dat dit opgelost is?
Na de installatie van de Proximus b-box3 heb ik volgende problemen met mijn Chromecast en Apple TV: De Chromecast Ultra is verbonden met het WiFi-netwerk, maar kan geen verbinding maken met het internet. De Apple TV is verbonden met het WiFi-netwerk, maar kan geen netwerktijd ophalen en niet inloggen via de Apple-account. Als ik deze toestellen verbind met een vaste internetkabel heb ik dezelfde problemen. Welke WiFi-settings in de b-box3 moeten aangepast worden opdat deze toestellen verbinding kunnen maken met het internet? Graag zoveel mogelijk details van poorten, IP-adres, firewall, …… Alvast bedankt. Mvg, David Nevens
Beste, momenteel heb ik op ons TV abo nog 2 oude boeketten aktief: “Entertainment NL” en “Nature & discovery NL”; deze kan ik echter niet zelf meer beheren via MyProximus noch via TV. Hoe kan ik deze 2 boeketten annuleren, met de bedoeling deze zenders nadien opnieuw te aktiveren via het nieuwe boeket “Family”, waar deze nu in opgenomen zijn ? Alvast bedankt voor Uw hulp ! Met vriendelijke groeten, Praet Eddy
Hallo, Ik had graag een inlichting gekregen. Gisteren heb ik via My Proximus gekozen voor de tv-bundel Family voor mijn Familus-pakket. Daarvoor had ik Entertainment Channels NL als gekozen tv-bundel. Dit werd vrij snel aangepast en kreeg hiervan meerdere meldingen per mail. Vandaag kreeg ik de melding dat de “tv-bundel: Family” is vervangen door “Family - test 1 maand gratis”. Ik zie dit ook bevestigd in My Proximus tot 02/01/2020 en krijg te zien dat ik nog geen tv-bundel heb gekozen zogezegd (waarschijnlijk telt volledig gratis niet als tv-bundel). Gratis is goed, maar mijn vraag hierbij is wat vanaf 02/01/2020? Ik wil deze tv-bundel behouden ook na de testperiode. Wordt automatisch de 2 euro korting op Family door mijn Familus-pakket toegepast vanaf die datum en krijg ik hiervan opnieuw een melding dat ik “tv-bundel: Family” heb? Of moet ik hiervoor nog iets doen? Ik heb verder geen andere tv-bundels of opties. Ik wil graag voorkomen dat ik vanaf 02/01/2020 2 euro korting pe
Hoe moeilijk het soms ook is voor ons de mannen? Is er misschien een vrouw tussen 25 35 jaar voor een date? Heb zo wat alles geprobeerd. Maar misschien is er een vrijgezelle vrouw die met mij haar kijkervaring wil delen van proximus. Voor mij telt maar 1 ding. Een vrouw!
Beste, Ik heb mijn decoder vorige week bij bpost binnengebracht samen met de barcode die jullie mij gegeven hebben. Via de tracking van bpost kan ik zien dat ze al sinds 27 november teruggestuurd is naar afzender. Bij myproximus staat bij ‘mijn bestellingen’ dat deze order nog ‘bezig’ is. Hoe komt dat? Kan dit nagekeken worden? Ik wens niet te hoeven betalen voor iets dat ik tijdig in orde heb gebracht. Vriendelijke groeten, Jasper
Beste, Sinds een 2tal jaren gebruikte ik de proximus pickx app om mijn Minix NEO-X8H-Plus. (Pickx 5.0.2) Heb daarna ook een Minix NEO U9 H aangekocht waarop dit goed werkte. (Pickx 5.1.2) Sinds vorige week merkte ik dat Pickx niet meer wou werken op de X8H-PLUS “no internet connection found” (alhoewel de connection er wel was). Via een herinstallatie dacht ik het probleem te kunnen oplossen…. Echter merk ik nu plots dat de pickx applicatie in de google play store aanduidt dat de Minix NEO-X8H-PLUS device niet meer ondersteund ? Wordt dergelijke device restricties in de toekomst nog gepland ? Hoe kan ik mij verzekeren van een android device dat toch enkele jaren ondersteund zal worden ? Alvast bedankt, Groetjes, Luc.
Ik heb 3 dagen nieuwe smartphone maar als ik wil kijken hoeveel uur batterij ik heb staat er nog steeds gebruikspatronen leren hoelang duurt dit ?.
Ik heb het nu al meerdere malen vastgesteld.ik neem een programma op, maar bekijk het nog niet de volgende dag wordt die aflevering opnieuw uitgezonden Ik wis de herhaling het origineel wordt mee gewist. Waarom wordt die herhaling opgenomen als het origineel er nog staat? Ik heb dit met Masterchef op Vitaya en met NCIS en NCIS Los Angeles. De 2 NCIS moet ik wissen omdat je ze niet kan bekijken en als ik in de lijst ga kijken van de opnames staat die opname van een vorige uitzending, er niet meer bij.
Graag had ik mijn oud nummer opnieuw geactiveerd (0476968157).Reden voor dit specifieke nummer; beroepsmatig is het nuttig om dit specifiek nummer naar toekomst toe te kunnen gaan gebruiken.Een vriendelijke collega had dit proces reeds doorlopen, helaas was de uitkomst minder succesvolg; ik ben geëindigd met een nieuw nummer (niet het gevraagde nummer) en bijhorend abbo…
Ik zou graag willen overstappen met tv en internet naar proximus. Kan iemand mij hier vertellen welke recente films en series in het aanbod Movies&Series zitten?
Beste, Ik heb op jullie website teruggevonden dat de Premium Club-punten nog raadpleegbaar en inruilbaar zijn tot en met 30/11/2019. Hoewel we vandaag nog maar 28/11/2019 zijn, kan ik van Premium Club, zowel via da website als via de app niets (meer) vinden. Zijn er nog andere manieren/mogelijkheden om mijn puntensaldo te bekijken en indien voldoende in te ruilen? Alvast bedankt! Sven
Toen ik vandaag probeerde om voor mijn buren alles in orde te brengen in “my proximus” blijkt dus de datum en activatiecode niet te werken. Wat nu? En nog een bijkomend vraagje: hebben zij nu recht als nieuwe klant, op een welkomstgeschenk?
Hoi, Ik wou nieuwe klant worden bij Proximus. Vanaf zondag viel mijn bereik uit bij mijn vorige beheerder. Pas op dinsdag kreeg ik de nieuwe Simkaart van proximus in mijn brievenbus. Toen ik deze in mijn gsm stak, kreeg ik geen bereik. Intussen zijn we 24u verder en heb ik nog steeds geen bereik. Ik kan dus ook niet bellen naar de klantendienst voor hulp. Wie kan me helpen?
Beste, Ik heb deze ochtend om 7u de simkaart van mijn nieuwe operator geactiveerd, met behoud van mijn huidig Proximus nummer. Tot op heden heb ik van Proximus nog steeds geen sms ontvangen ontvangen met de melding dat de nummeroverdracht in orde is waardoor ik dus niet kan bellen etc.. Hoe lang is dit verondersteld te duren?
Hallo, Een twee a drie-tal weken geleden hebben buren, door mijn toedoen, zich verandert van provider, van fiber-telenet naar fiber-proximus. Drie dagen later kwam de installateur, alles ok maar de mobiele telefoons waren nog niet in orde. Na een berichtje van proximus moesten ze bellen naar de klantendienst ivm de mobiele telefoons, doen ze dus, 40 min aan de telefoon om te horen dat ze naar de winkel moeten gaan. Naar de winkel gegaan, daar zagen ze dat er een fout was gebeurd, dus zou in orde komen binnen de 3 werkdagen. Nu reeds een week later, nog niet in orde. Ook… nog altijd geen papieren ontvangen, dus die mensen weten hun klantennummer niet, emailadres niet, netflix inloggegevens niet, geen inloggegevens en/of paswoorden. Ik heb er al ergens spijt van dat ik die mensen overtuigd heb dat proximus beter is voor hen. Ik ga dus nooit meer iemand overtuigen om te veranderen van provider. Dus… Wat nu? het belangrijkste denk ik dat het de papieren zijn met alle gegevens erop, wanneer
Beste, Vandaag 23 November 2019, zou er een technicus langskomen tussen 12:30 en 17:00 om op een 2e adres van de vennootschap een nieuwe installatie te installeren. Om 11:30 telefoon met de afspraak dat hij om 13:00 zal komen. Om 17:00 nog geen technieker gezien. Dus gebeld met Proximus.. iemand aan de lijn gekregen, die zei dat dit niet voor hem is… doorverbonden naar een bandje dat zegt dat ze gesloten zijn. Terug gebeld (nogmaals het genot gehad om een 10-tal minuten door het bandje te mogen gaan en naar alle opties te luisteren), eindelijk iemand aan de lijn gehad. De persoon was best behulpzaam, probeerde de technicus te bereiken, maar zonder succes. Wist uiteindelijk niet wat te doen, heeft zijn teamleader gevraagd wat er gedaan kon worden. Er werd voorgesteld om te wachten tot 20:00. En mocht er dan geen technicus zijn.. tja dan wisten ze ook niet wat de volgende stappen zijn. Om 20:00…. nog steeds geen technicus die langsgekomen is. Wat nu. Moet ik er nu vanuit gaan dat Pro
Ik had al eens eerder gemerkt dat er opnames verdwenen waren, maar ik dacht dat het aan mij lag, dat ik de opnames niet goed had ingesteld of zo.Nu merk ik het steeds meer en meer, dat opnames zomaar verdwijnen. Ik heb nu net opnieuw gecontroleerd, en ik ben zeker dat ik op alle onderstaande serie opnames gezet heb (staan nog steeds op serie opname), en ik heb nog zeker genoeg plaats vrij bij korte opnames. Zou het problemen kunnen zijn specifiek bij de serie opnames, want bij andere opnames heb ik dat niet?BvSharp Objects: episodes 5 tot 8 staan er op, de vroegere niet meerTrust: episodes 7 tot 10 staan er op, de vroegere niet meerGhosted: episodes 6 tot 9 staan er op, de vroegere niet meerThe Family: episodes 9 tot 11 staan er op, de vroegere niet meer
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.