Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Tot voor kort konden we uit alle catalogi een film kiezen. Nu kan dit enkel maar uit de catalogus kadofilm. Hier staan amper films in en verouderd. Worden andere films in rekening gebracht als we die kiezen?
Wij hebben eind november een Tuttimus packet genomen samen met de tv van 69€ en online kosten we ook nog de optie kiezen om een mobiel abonnement + gsm eraan toe te voegen. Uiteindelijk is het mobiel abonnement wel toegevoegd maar er werd ons verteld dat we maar 1 toestel konden nemen. Nu is vandaag de technieker langs geweest om alles aan te sluiten en ben ik daarna langs de proximus winkel gegaan. Blijkbaar konden we wel perfect een iphone 8 aan ons abonnement toevoegen. Ik vroeg of we hier dan nog recht op hebben omdat het uiteindelijk niet onze schuld is dat we verkeerd zijn geinformeerd,maar dit kon m’n niet nakijken omdat alles nog in behandeling was. Nu is mijn vraag wat we dan kunnen/moeten doen om toch de iphone 8 er bij te nemen? Het ging inneens allemaal zo snel dat ik de helft van de vragen vergeten te stellen was ? Betreft klantnr 620724310
Deze namiddag 2x naar de technische dienst gebeld omdat de snelheid van mijn internet ondermaats was. Volgens mijn abonnement heb ik recht op een snelheid van 100 Mbps, nu had ik slechts 20 Mbps. Na de interventie vanop afstand heb ik nu nog een snelheid van 5, 6 Mbps voor downloads en 0,4 Mbps voor uploads. Bijkomend zijn ook alle HD zenders verdwenen. Heb al spijt dat ik gebeld heb!!! Technieker kan pas vrijdag langskomen, dus thuiswerken in de vakantie zit er voor mij niet in. Bijkomend zit online gamen er ook niet in voor mijn 2 tieners en TV kijken dus ook niet. Toppunt is dan nog de melding dat als de technieker het vrijdag niet beter krijgt we zelf gaan moeten opdraaien voor de kosten van de interventie. Al 20 jaar klant van Belgacom/Proximus, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze me niet langer wensen als klant. Mooi kerstcadeau Proximus !
Vrijdag ben ik een nieuwe sim gaan halen bij proximus voor mijn nieuwe gsm, ze zeiden dat hij na 2/3u wel ging geactiveerd zijn.. 5dagen later is hij nog steeds niet geactiveerd we zijn al eens terug gegaan om dit te melden maar nog steeds werkt het niet.. help??
Hallo, Ik ben sinds enkele maanden over geschakeld naar Proximus. Nu wil ik graag voor mijn Vaste Telefoon lijn enkele diensten activeren en gebruiken. Maar telkens als ik naar de dienst ga en op Bestellen klik voor de dienst die ik wil activeren krijg ik dit als fout melding " [Exception in:/smartServices/smartServices.jsp] null " Wat kan ik doen om toch de diensten te kunnen activeren?
Op welke zender nummer zal njam tv te zien zijn bij proximus tv, en is het bij het basispakket inbegrepen, vanaf 1 januari 2018
ik heb een pay & surf kaart gekocht maar weet niet meer hoe starten
Volgens een medewerker van het Franstalige PX forum zouden volgende zenders vanaf 18 september in HD worden doorgegeven in het basisaanbod. De zenders van France Télévisions zijn ook door hen bevestigt aan een klant. Kan iemand van de Nederlandstalige moderatoren dit bevestigen? 🔹 France 3 HD 🔹 France 4 HD 🔹 France 5 HD 🔹 Nickelodeon Spike HD 🔹 NPO 1 HD 🔹 NPO 2 HD 🔹 NPO 3 HD 🔹 Vitaya HD 🔹 ARTE Belgique HD (https://fr.forum.proximus.be/chaines-tv-series-et-films-33/france-3-4-5-et-arte-en-hd-42221/index1.html#post591732)
Beste Ik heb een wifi extender van proximus extra aangesloten op de b box 3 en het wi-fi signaal brand groen op de extender. De extender staat ook in het overzicht van wifi mogelijkheden op de tablet Ik probeer verbinding te maken met een tablet op de aangesloten extender maar deze blijft om de beveiligingscode vragen. Volgens de beschrijving zou dit niet nodig zijn want het modem is al beveiligd. Het tablet werkt wel rechtstreeks via de wi-fi op het modem. Wat kan het probleem zijn????? Bedankt voor het antwoord. Gr John
Beste, Ongeveer een 1,5 maand geleden heb ik de overstap gemaakt naar jullie. De installatie liep niet van een leien dakje. Door de problemen met de installatie hebben we 4 dagen verlof moeten nemen voor de installatie. Op 6 december werden we dan ook nog eens afgesloten bij Telenet (dit werd door proximus geregeld) waardoor we ongeveer een week zonder internet en tv hebben gezeten. Na al deze problemen hebben we dan een succesvolle installatie gekregen op 14 december. Ik was dan wel zeer teleurgesteld toen ik op mijn eerste factuur zag dat ik alle diensten al dien te betalen vanaf 6 december, dit vind ik zeer ongepast. Ik heb van 6 tot 14december niet van jullie diensten kunnen genieten dus lijkt het mij ook niet normaal dat ik hiervoor dien te betalen. Groeten Anne
zojuist om 12.30u gebeld met technische dienst Proximus : er was gisterenavond door Proximus zelf bevestigd dat nieuwe afspraak zou doorgaan op dinsdag 26.12.2017 ca.7.30u-8u Operator beweert nu op 23.12.2017 om 12.30u dat er geen afspraken vermeld staan, dat afspraken met lassers 14 dagen duren, en dat de achterliggende diensten in dit verlengd weekend niet werken en pas terug bereikbaar zijn dinsdag 26.12.2017 vanaf 9u Prettige feestdagen aan alle Proximus klanten die in het zelfde benarde straatje zitten als ik : de moed niet opgeven : er is licht aan het einde van de scandaleuze proximus tunnel !!!!!
Gelieve me een stand van zake door te sturen van een klacht ref. 31776083. Op 21 nov. (!!!) aan jullie overgemaakt.
Beste, Gezien ik niet onmiddellijk een emailadres heb, probeer ik het even via deze weg. Enkele weken terug wou ik het proberen met een telefoontje, er waren nl. 0 wachtenden voor mij. Na 10 min wachttijd heb ik maar ingehangen. We zijn nu +- een jaar proximus klant en hebben een zeer slechte internet - tv verbinding. Tegenwoordig is het zelfs dagelijkse kost. Wij dachten dat dit ging beteren met de werken in onze straat. Kunnen wij hiervoor nog een afspraak maken? De internet - tv verbinding die wij nu hebben is wel degelijk ondermaats. Graag uw seintje. Wij wensen zeker niet onmiddellijk van provider te veranderen, maar als de kwaliteit zo blijft zal het moeten. Alvast hartelijk bedankt voor uw reactie. Mvg Natascha
Recent terug klant geworden bij Proximus. Heb de familus-pack aangeschaft. Nochtans 100 mbps op de advertentie. Op kantoor alle adresgegevens doorgegeven en verschillende keren gevraagd, ze waren eerlijk genoeg om te vermelden dat ze niet 100 mbps konden leveren, het zou 50-60 mbps zijn. Fair enough, opnieuw klant geworden dus. Thuis geïnstalleerd, alles was zogezegd in orde. 20-21 mbps sinds dag 1. Happy house bezoek aangevraagd, meneer deed ook niets anders dan speedtests, even later mij verteld dat er maar maximum 30 (!!!) mbps bij mij binnen kan. Volgens meneer was dit absoluut geen probleem hoor, een 30 mbps (op papier, in werkelijkheid 20-21mbps) zou genoeg moeten zijn voor een familie met 4. Technische dienst gebeld, zij hebben het bevestigd. Heb meneertje van technische dienst verteld dat een Proximus decoder, waar er HD-kanalen wordt gekeken, al 60% van mijn (werkelijke) download verbruikt. Ik kan 720p video's met moeite laden als iedereen op zijn toestel zit, inmiddels bi
Beste, Ik ontvang volgende sms Proximus-info: Uw laatste factuur is vervallen. Mocht u het bedrag van 14.99 EUR reeds betaald hebben of binnen ten laatste 5 dagen betalen op rekening BE31 4354 1116 1155 met als gestructureerde mededeling +++253/9303/70064+++, gelieve dan OK terug te sturen. Zo blijven uw telecomdiensten verzekerd. Deze SMS-dienst is volledig gratis. Facturen zijn gedomicilieerd. Vorige maand factuur ontvangen en betaald op 27ste. Sindsdien geen factuur op 26ste ontvangen. Waarom geen factuur opgestuurd dan zou die ook betaald zijn? Alvast bedankt. Mvg. Jony
3 weken terug gebeld om nieuwe aansluiting aan te vragen voor proximus. Nieuwbouwwoning, nieuwe klant. Er ging een technieker terugbellen om afspraken te regelen. Na tijdje zelf teruggebeld en datum lag vast, ondertussen werden de werken uitgevoerd. Installateur vraagt welk pakket we gaan kiezen, wij kiezen voor tutimus (met LG tv). Hij zegt dat we dan wel langs gaan moeten gaan in winkel en da ze van proximus ook zullen bellen naar ons. Gebeld en langsgeweest in de winkel. Geen tv voor ons, wij zijn geen nieuwe klant, maar waren al familus en dus geen nieuwe klant voor tutimus. Al klant? We hebben sinds gisteren de installatie en internet, tv en vaste lijn... Jammer, nu al spijt van m'n aansluiting bij proximus. Als twee van de redenen waarvoor je voor proximus kiest onmiddellijk niet juist blijken te zijn. - Actie om nieuwe klanten aan te trekken (geen nieuwe klant blijkbaar :/) - Goeie service en klantvriendelijkheid, de mensen bleven vriendelijk maar service naar n
Lieve Proximussers Ik heb een factuur gekregen van Proximus dat 30 EUR bedraagt. 15 EUR aanmaningskosten op 1 december en 15 EUR aanmaningskosten op 2 december. Mijn vraag is: Wat betekenen deze aanmaningskosten? Ik had tot 13 december om mijn openstaande factuur te betalen.. Extra vraag: Mijn tariefplan heet Mobilus S, waar ik 120 belminuten zou krijgen. Toch staat mijn limiet op 105 min. ?? Bedankt, X
Heb een gebruikersnaar en wachtwoord op myproximus op mijn gsm had ik de app tv proximus die goed functioneerde tot ik met proximus tv wat moeilijkheden had die ik zelf heb moeten herstellen. Kan wel inloggen bij myproximus en heb terug de app proximus tv via google play op gsm gedownload. kan niet in inloggen op gsm met gebruiker en wachtw om zo te activeren. Moet dat via website doen wat daar niet lukt. wat doe ik verkeerd ?
wij hebben een brief gekregen van Proximus dat de nieuwe decoder zou geleverd worden tussen 8 en 15 december wij hebben nog steeds geen nieuwe decoder gekregen ??
Tot gisteren kon ik rechtstreeks terecht op my proximus nu moet ik terug inloggen met mailadres en wachtwoord?
Beste Een aantal weken geleden contact gehad met jullie via messenger met de belofte dat we vanaf nu 5 euro korting kregen op ons pack. Aanrekening december ontvangen - helaas zonder korting. Ook werden mij internationale sms'en aangerekend. Een fout volgens jullie, ging mij niet aangerekend worden. Helaas toch wel op aanrekening. Al meerdere keren proberen bellen naar klantendienst. Telkens meer dan een uur in wacht maar zonder resultaat! Graag via deze weg wel antwoord!
Gebeld naar proximus voor nieuwe tv bundel te starten en had mij gezegd aan de telefoon dat ik mijn proximus gsm eerst moet opzeggen dat het anders niet gaat en op iemand anders zijn naam moet zetten
Op internet las ik dat er in de uk een code bestaat om je laatste binnenkomende oproep te achterhalen namenlijk *69#. Ik vroeg me af welke de mmi codes in belgië zijn om te achterhalen welke jouw laatste inkomende of uitgaande oproepnummers waren. Wie kan me helpen ?
Beste, ik heb een technicolor bbox3 & ik krijg de hele tijd error CABBAGE. Ik weet dat het aan de software ligt van mijn router deze zou moeten ge-update worden. Kunnen jullie dit eventjes regelen? Privé bericht is gestuurd Groetjes, Robin
Beste, Hoe lang duurt de overschakeling maximum? Ik het namelijk de stap van Telenet naar Proximus gemaakt (enkel abonnement mobiele telefonie). Dit is zondag gebeurd in een Proximus Center, nu is het ondertussen dinsdag en er is nog steeds niets veranderd. Heb nog steeds bereik bij Telenet en niets bij Proximus. Kan dit wat vertraging hebben opgelopen met de drukte van de feestdagen? Of is er iets misgelopen? Alvast bedankt & groetjes! N.D.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.