zojuist om 12.30u gebeld met technische dienst Proximus : er was gisterenavond door Proximus zelf bevestigd dat nieuwe afspraak zou doorgaan op dinsdag 26.12.2017 ca.7.30u-8u
Operator beweert nu op 23.12.2017 om 12.30u dat er geen afspraken vermeld staan, dat afspraken met lassers 14 dagen duren, en dat de achterliggende diensten in dit verlengd weekend niet werken en pas terug bereikbaar zijn dinsdag 26.12.2017 vanaf 9u
Prettige feestdagen aan alle Proximus klanten die in het zelfde benarde straatje zitten als ik : de moed niet opgeven : er is licht aan het einde van de scandaleuze proximus tunnel !!!!!
Beantwoord
Vastgelegde afspraak herstelling kabelbreuk door lassers van Proximus
Beste antwoord door annemie_016
Operator beweert nu op 23.12.2017 om 12.30u dat er geen afspraken vermeld staan, dat afspraken met lassers 14 dagen duren, en dat de achterliggende diensten in dit verlengd weekend niet werken en pas terug bereikbaar zijn dinsdag 26.12.2017 vanaf 9u
Prettige feestdagen aan alle Proximus klanten die in het zelfde benarde straatje zitten als ik : de moed niet opgeven : er is licht aan het einde van de scandaleuze proximus tunnel !!!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.