Vraag

Zenderaanbod: FOX?


Ik hoor hoor in mijn vriendenkring dat FOX gewoon zeer goed is op gebied van series. Helaas is dit enkel via Telenet.
Is er een mogelijkheid dat Belgacom dit ook zal opnemen want ik hoop het ten zeerste

57 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ja, in het laatste nieuws heb ik het ook gelezen. Maar dat er nu plots 2 zenders ontstaan dit niet. verleden week zij men iets op het nieuws dat 2BE verdween en dat er een vrouwenzender in de plaats kwam; Vandaar dat ik dacht dat het die zes wel moest zijn, maar dan zal het wel die andere zender zijn denk ik.

2BE verandert van naam naar Q2 en zal qua profiel jonge koppels proberen aantrekken. Dus geen vrouwenzender. Veel van de huidige series op 2BE blijven op Q2. De naam wil ook meefietsen op de sterke merkbekendheid van Q music, de radiozender.
Reputatie 2
Ja, in het laatste nieuws heb ik het ook gelezen. Maar dat er nu plots 2 zenders ontstaan dit niet. verleden week zij men iets op het nieuws dat 2BE verdween en dat er een vrouwenzender in de plaats kwam; Vandaar dat ik dacht dat het die zes wel moest zijn, maar dan zal het wel die andere zender zijn denk ik.
Reputatie 7
Badge +2
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.
Bron: HLN en Radio nieuws.



Waar heb je dat gelezen dat er bij SBS nog een TV net ZES zou komen?



Het staat op de sites van alle kranten. links in mijn post https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/lancering-zes-oktober-door-sbs-34772
Reputatie 7
Badge +6
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.
Bron: HLN en Radio nieuws.



Waar heb je dat gelezen dat er bij SBS nog een TV net ZES zou komen?


In HLN en hier op het forum; Alexander, maar dat heb je ondertussen ook wel al gemerkt. 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ik verwacht van die zender nu ook niet veel. ten eerste de zoveelste vrouwenzender na 5 en Vitaya, en ik heb al gehoord dat het oude films zouden zijn. Dan had ik liever dat 2BE hier bleef die zonden tenminste nog goede films uit.

2 BE zal vanaf september Q2 heten, dat is al de 5de keer in 20 jaar tijd dat die zender een andere naam krijgt, eerst heette het Ka2 dan Kanaal 2 vervolgens KANAALTWEE om dan bij de huidige naam 2 BE uit te komen en vanaf september wordt het Q2.
Die naam zou meer aansluiten op de radiozender Q-Music.
Reputatie 6
Badge +2
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.
Bron: HLN en Radio nieuws.


Waar heb je dat gelezen dat er bij SBS nog een TV net ZES zou komen?
Reputatie 2
Ik verwacht van die zender nu ook niet veel. ten eerste de zoveelste vrouwenzender na 5 en Vitaya, en ik heb al gehoord dat het oude films zouden zijn. Dan had ik liever dat 2BE hier bleef die zonden tenminste nog goede films uit.
Reputatie 7
Badge +6
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.
Bron: HLN en Radio nieuws.
Het komt allemaal neer op hoeveel PX wil betalen voor FOX en heb er geen goede hoop in.
Kijk maar naar de Nederlandse zenders die zenden uit in HD en dat is zelf blijkbaar te duur voor PX en bij TT vind je ze wel terug in HD.
Reputatie 2
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.
Het ene bericht is al wat grappiger dan het andere...
Gelieve on topic te blijven: het gaat hier over FOX TV en wanneer en of Proximus deze zender zal aanbieden. Op deze vraag kan ik trouwens vooralsnog geen antwoord geven.

Groeten,
Wim


Dit begrijp ik dat je bij de topic moet blijven Wim, maar wilt u dat ook dan tegen mijn voorgangers zeggen? En als u mijn bericht verwijdert mag dat van hen toch evengoed verwijdert worden of zijn zij hier meer waard? Ik heb enkel dat bericht er gezet omdat mijn voorgangers dat plaatsten.
Reputatie 7
Badge +1
PX weet dit wel zoals de NPO's in HD gaan in 2017. Wees eerlijk en zeg wanneer. Dan weten we waar de PX klanten aan toe zijn. Op dit zullen de PX medewerkers wel niet meer op reageren.
Reputatie 7
Badge +6
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.
Het ene bericht is al wat grappiger dan het andere...
Gelieve on topic te blijven: het gaat hier over FOX TV en wanneer en of Proximus deze zender zal aanbieden. Op deze vraag kan ik trouwens vooralsnog geen antwoord geven.

Groeten,
Wim
Reputatie 2
Wim ik zie nu dat er een bericht van mij verdwenen is, mag ik u vragen waarom ik geen grap mag posten en Elsa en Sinjoor Wel.
Dat wil zeggen dat hij gewist is geweest.
Reputatie 7
Badge +1
Kreeg een mail om 20.12 dat Bart6 een reactie had geplaatst. Als ik daar op klik geeft het forum aan dat er iets fout is gegaan of verplaatst naar een ander topic.
Weet iemand hier iets van.
Hoe da ge't 't weet 😉
Reputatie 7
Badge +1
Dat doet me nu ineens denk aan "weet het gij het" ......."ja zunne" ........"waarom vraagt ge het dan " :-))))))) Slisse en Cesar....
Dat doet me nu ineens denk aan "weet het gij het" ......."ja zunne" ........"waarom vraagt ge het dan " :-)))))))
Reputatie 6
Badge +1
Dat zal er nog niet van komen, William, daarnet werd de vraag nog gesteld op Twitter (niet door mij) en antwoord steeds hetzelfde: 'bedankt voor je interesse, hopen spoedig (???) positief te kunnen afronden'.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht
Inderdaad Marleen, zoals ik het hier ook al gemeld heb het is al een hele tijd dat dit automatisch antwoord komt zowel op twitter als op Facebook dus kunnen ze niet anders dan hier weer het antwoord herhalen !!
Reputatie 7
Badge +6
Dat zal er nog niet van komen, William, daarnet werd de vraag nog gesteld op Twitter (niet door mij) en antwoord steeds hetzelfde: 'bedankt voor je interesse , hopen spoedig (???) positief te kunnen afronden'.
Reputatie 6
Badge +1
Klopt dat je hier geen PX medewerker meer ziet zoals Elsa al zij die antwoorden alleen op Twitter en Facebook. Maar dat heb ik niet. Maar wat heeft dit forum dan nog voor nut als de PX medewerkers hierop niet meer antwoorden. Wie heeft dit forum eigenlijk in het leven geroepen.
Dag Antoon1,
In verband met je vragen nodig ik je uit om nog eens de (aangepaste) tekst erop na te lezen over de bestaansreden van dit forum:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126?postid=533127



Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen. Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt. Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.

Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.

Ik hoop dat je thans wat een duidelijker beeld hebt.

Beste groeten,
Wim


Helemaal mee eens, klopt volledig. Nu ga ik toch de vraag nog stellen, hoe zit het met dat onderhandelen met Fox? Want dat duurt nu toch wel heel lang, wordt er nog onderhandeld zoals ze bij Fox beweren en ja, misschien kunnen jullie daar niet echt op antwoorden, maar toch vraag ik het.
Dat is inderdaad ook de reden dat ze geen duidelijk antwoord kunnen geven want als ze er mogen geven of kunnen geven zulle ze dit zeker niet nalaten, dit was trouwens op het oud forum niet anders om dezelfde reden. En zoals je zegt en ik ook al zo dikwijls hier de raad gegeven heb als je na lange tijd geen antwoord krijgt hier doe het dan even via PB.
IK doe het altijd via helpdesk en ik krijg zeker zo vlug uitleg als dat het via twitter en Facebook of dit forum hier gebeurt, maar hier kan je dan verder vragen stellen aan anderen als je geen voldoende uitleg of geen volledig antwoord krijgt van wat je verwachte in de hoop ze u hier dan eventueel kunnen een stap verder helpen, of desnoods op ander forums ook want hoe meer ideeën je krijgt hoe beter.
Reputatie 7
Badge +1
Uiteraard; Bij échte problemen krijg je hier wél zeer snel respons van een medewerker. Zowel met een privébericht als met een twitterbericht. Facebook laat ik aan me voorbijgaan. Er is een verschil tussen informatie vragen en probleemoplossing, nog te zwijgen over frustraties uiten (waar ik overigens wel begrip voor heb). Ik neem aan dat de "medewerkers" niet altijd een klaar antwoord kunnen of mogen geven, omdat bv. zenderaanbod op een hoger niveau zal worden beslist
Reputatie 7
Badge +6
Wat ik als klant niet logisch vind is dat PX verplicht de klant twitter en Facebook te gebruiken, beide firma's staan wereldwijd in opspraak betreffende schending van privacy.

En op hun eigen forum op hun eigen website van PX waar de klant een oplossing verwacht niets van info. En klopt wel de meeste oplossingen hier komen van klanten en niet van de medewerkers.

Enige nuance, Patrick, Proximus verplicht geen enkele klant om Twitter of Facebook te moeten gebruiken. Ook lid zijn van dit Forum is geen verplichting. Men kan altijd onze klantendienst bereiken via ons 0800-nummer of via onze contactpagina.

Twitter en Facebook zijn nu eenmaal grote sociale mediakanalen waar Proximus, net als alle andere grote bedrijven, gebruik van maakt om met onze klanten in contact te treden. Deze nieuwe kanalen om met onze klanten in contact te treden kunnen wij niet negeren, en zeker niet in een steeds digitaler wordende samenleving.

Groeten,
Wim

Reageer