Vraag

Zenderaanbod: FOX?



Toon eerste bericht

57 reacties

Wat ik als klant niet logisch vind is dat PX verplicht de klant twitter en Facebook te gebruiken, beide firma's staan wereldwijd in opspraak betreffende schending van privacy.

En op hun eigen forum op hun eigen website van PX waar de klant een oplossing verwacht niets van info. En klopt wel de meeste oplossingen hier komen van klanten en niet van de medewerkers.
Ik zal dat ook niet eeuwig en altijd blijven doen ook en als ik er mee stop zullen er heel zeker vele anderen hier antwoorden posten op de gestelde vragen nu gebeurt dat minder omdat ik al bv een antwoord gegeven heb, maar eens ik er mee stop zal je wel zien dat het direct zal overgenomen worden door anderen, daar twijfel ik geen seconde aan en maar goed ook zeker, ten slotte is iedereen misbaar en vervangbaar, 't zou al erg zijn moest dit niet waar zijn.
En nogmaals dat wil niet zeggen dat ik het niet goed zou vinden dat ⌘ hier iedereen te woord zou staan heel zeker niet integendeel.
Reputatie 2
Ja Elsa je moet me ook niet verkeert begrijpen. Maar wat zie ik hier na iets meer dan een week dat jij toch op alle vragen van klanten een antwoord geeft. Ik zeg niet dat dit niet mag en dat anderen dit ook niet mogen, maar niemand is zo ijverig als jij. Ik denk dat jij dit enkel hier doet want op een ander forum kan je dit toch niet volhouden en dan kan je trouwens niet op twee plaatsen zijn en daar hebben ze dan meestal medewerkers of personeel of hoe je ze ook wil noemen die de forumleden te woord staan.
"forum dat een klant (Elsa) anderen moet helpen"
Niet alleen ik, iedereen op een forum mag zonder uitzonderingen een klant of weet ik veel helpen of proberen te helpen natuurlijk, en uiteraard ook de ⌘ medewerker s.
Een forum, en dus niet alleen dit van ⌘, heb ik al altijd als een hulpmiddel gezien om iemand te helpen in geval hij langs de gewone weg van support geen ondersteuning krijgt om één of andere reden of dat hij na lang zoeken op het internet (zeg maar googelen) geen oplossing vindt voor zijn probleem of vraag.
Ja iedereen heeft dan uiteraard weer een ander visie, maar dat is dan weer deze van mij persoonlijk die ik hier geef, en heb er totaal geen probleem mee als anderen er anders over denken :)
Trouwens ik denk dat ik niet verkeerd ben als ik zeg dat de jeugd ook vlugger twitter en Facebook gaat raadplegen om vlug een antwoord te krijgen op hun vragen of problemen en dat daar niet alleen ⌘ op inspeelt en prioriteit aan geeft .
Maar laat het duidelijk zijn dat ik ook zoals vele anderen niet liever zou hebben dat ⌘-medewerkers hier zoveel mogelijk uitleg komen geven want zij zijn de enigen trouwens die over correcte inside info beschikken of die kunnen bekomen.
Reputatie 2
Maar Wim één ding snap ik dan weer niet, waarom is er dan een forum dat een klant (Elsa) anderen moet helpen. Want ik weet nu niet met hoeveel jullie zijn. Maar ik ben op dit forum sinds 4/6 en heb gezien dat Elsa vragen van klanten beantwoord van 9-21 7-7; Dit omdat ik zelf 65 plusser ben en veel aan de pc zit. Daarom dat ik dit weet. omdat Antoon 1 al zei dat hei geen gehoor krijgt van medewerkers, zijn ze toch in feite overbodig geworden en kan alles via de sociale media zoals u zij. En kan evengoed dit forum gesloten worden, en kan er wekelijks ergens een koffieclach gehouden worden
Reputatie 7
Badge +6
Klopt dat je hier geen PX medewerker meer ziet zoals Elsa al zij die antwoorden alleen op Twitter en Facebook. Maar dat heb ik niet. Maar wat heeft dit forum dan nog voor nut als de PX medewerkers hierop niet meer antwoorden. Wie heeft dit forum eigenlijk in het leven geroepen.
Dag Antoon1,
In verband met je vragen nodig ik je uit om nog eens de (aangepaste) tekst erop na te lezen over de bestaansreden van dit forum:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126?postid=533127

Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen. Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt. Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.

Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.

Ik hoop dat je thans wat een duidelijker beeld hebt.

Beste groeten,
Wim
Reputatie 2
Maar zoals ik Antoon hoor heeft het ooit toch anders geweest? En normaal dient een forum of een klantendienst van een operator of eender wat toch speciaal voor die klanten ten dienst te staan? Ik weet niet misschien krijg je hier ook hulp als je een vraag stelt op dat forum aan een medewerker, maar volgens anderen is dit dan weer niet.
De prox medewerkers antwoorden wel nog maar niet in zo'n hoge mate als op twitter, dat is een feit.
Reputatie 7
Badge +1
Als je naar de klantendienst belt van PX kunnen ze hierop geen antwoord geven. Die weten hier niets over dat zit veel hoger. Klopt dat je hier geen PX medewerker meer ziet zoals Elsa al zij die antwoorden alleen op Twitter en Facebook. Maar dat heb ik niet. Maar wat heeft dit forum dan nog voor nut als de PX medewerkers hierop niet meer antwoorden. Wie heeft dit forum eigenlijk in het leven geroepen.
Reputatie 2
En die klantendienst waar je telefonisch terecht kan helpen die jullie dan ook niet Antoon? Anders misschien daar eens naar bellen want ik zie hier enkel een Elsa maar ik denk niet dat zij een medewerkster is en voorts zie ik nauwelijks iemand.
op twitter en Facebook antwoorden ze wel maar ze kunnen toch geen bevestigend antwoord geven dus dan ben je nog altijd even ver zelf al antwoorden ze.
Reputatie 7
Badge +1
ja, zal misschien dan ook nog eens met vraag en aanbod te maken hebben + prijs. Maar als PX dus niet wil is die vraag er niet, wel het aanbod ,versta je. ik weet het niet hoe dat werkt, Je zou het eens aan een medewerker kunnen vragen?

Als het over nieuwe zenders of uitbreiding HD zenders gaat zijn de PX medewerkers niet thuis. Dan hoor je ze niet.
Reputatie 2
Ik heb je al gezegd hoe dit nu komt Elsa.
Dat is ook logisch de meesten zitten op twitter en Facebook.
Reputatie 7
Badge +2
...en we zijn nu aan 56 ondertekenaars. we bereiken met dit forum gewoon niet genoeg klanten.
Je moet gewoon maar eens uitrekenen om nog maar aan 10% te komen van hun totaal aantal klanten, hoeveel deelnemers je zou moeten hebben!
Reputatie 6
Badge +3
Het is heel simpel alles is gebaseerd op "commerciële belangen" hoe je het ook draait of keert. Inderdaad, en die zouden in principe overeen moeten komen met die van de klanten, maar dan wel met een grote groep klanten, niet met nog geen honderd mensen die vragen achter FOX. Zie het debacle rond dat katholieke kanaal. Indien je aantoont dat er voldoende animo voor is, zullen ze wel extra hun best doen. maar als je een enquete start met nog geen 100 deelnemers, dan vrees ik dat het omgekeerde eerder waar zal zijn.
Het is heel simpel alles is gebaseerd op "commerciële belangen" hoe je het ook draait of keert.
Reputatie 7
Badge +1
Ik vraag me af op grond van welke criteria men beslist om zenders in het aanbod op te nemen. Niet op vraag van klanten denk ik, eerder zuiver commerciële belangen vermoed ik. Sedert ik mijn CI+-module van TN in orde gekregen heb, kijken wij nu meer naar TN zonder de digicorder te moeten gebruiken, zowat alles wat we live bekijken. Uitgesteld kijken nog met TV replay+ en opnames nog met de V4-decoder.
Het is me daarbij opgevallen hoeveel meer HD-zenders TN standaard aanbiedt...Het wordt tijd dat Px in actie schiet. Dat ze hun TV-aanbod technisch volledig op de "cloud" willen laten werken, is een enorme vooruitgang en zeker toekomstgericht. Eens het allemaal vlot loopt een enorme voorsprong tegenoverTN, want die hun digicorders, zelfs met een 500GB HDD, zijn ontstellend vlug vol. Een uitbreiding naar 1 of 2 TB is daar zeker nodig als ze willen volgen. Ondertussen blijf ik zeker bij Proximus en hou TN enkel als alternatief voor TV.
Reputatie 6
Badge +2
Sorry, maar als je petitie nog geen 100 mensen kan overtuigen, hoe ga je Proximus overtuigen dat ze hier geld voor moeten geven?

Voor Proximus zou dat een aanwijzing zijn dat er niet genoeg kijkers zullen zijn en dan zal Proximus het weinig opportuun vinden om die zenders in het aanbod op te nemen.
Reputatie 6
Badge +3
Sorry, maar als je petitie nog geen 100 mensen kan overtuigen, hoe ga je Proximus overtuigen dat ze hier geld voor moeten geven?
Reputatie 6
Badge +1
Wat toevoeging van nieuwe en HD zenders betreft is Proximus echt een ramp. Ze zijn altijd de laatste. Vind dat jammer want ben verder best tevreden over Proximus. Maar vrees, als Telenet beschikbaar moest zijn dat ik dan toch zou overstappen.
Onvoorstelbaar, zo veel mogelijkheden dat vind je toch alleen maar bij ⌘ 😉
Reputatie 6
Badge +2
Er zijn 3 mogelijkheden: ofwel komt FOX niet in het aanbod ofwel komt die zender er wel maar dan enkel in SD ofwel komt die er wel maar dan in HD, ik hoop dat voor iedereen uiteraard dat laatste.
In ieder geval zit die zender bij Telenet wel in het aanbod en dat in HD.
Voor Stick zou ik zeggen afwachten en als het te lang duurt dan moet hij maar zijn conclusies uittrekken.
Antwoord van Fox : Nog steeds in bespreking. Maar helaas nog geen doorbraak. (46 min geleden geplaatst)

Dat is al gans de tijd zo zowel op Facebook als op twitter dat ik dit lees, ik veronderstel dat het een automatisch antwoord apparaat is 😉

Reageer