Ik hoor hoor in mijn vriendenkring dat FOX gewoon zeer goed is op gebied van series. Helaas is dit enkel via Telenet.
Is er een mogelijkheid dat Belgacom dit ook zal opnemen want ik hoop het ten zeerste
Bladzijde 1 / 3
En op hun eigen forum op hun eigen website van PX waar de klant een oplossing verwacht niets van info. En klopt wel de meeste oplossingen hier komen van klanten en niet van de medewerkers.
Enige nuance, Patrick, Proximus verplicht geen enkele klant om Twitter of Facebook te moeten gebruiken. Ook lid zijn van dit Forum is geen verplichting. Men kan altijd onze klantendienst bereiken via ons 0800-nummer of via onze contactpagina.
Twitter en Facebook zijn nu eenmaal grote sociale mediakanalen waar Proximus, net als alle andere grote bedrijven, gebruik van maakt om met onze klanten in contact te treden. Deze nieuwe kanalen om met onze klanten in contact te treden kunnen wij niet negeren, en zeker niet in een steeds digitaler wordende samenleving.
Groeten,
Wim
Straf dat men het op deze manier moet doen om deze zender in het aanbod te krijgen (met alle respect voor de petitieondertekenaars).
Niet gevraagde zenders worden dan wel automatisch toegevoegd ?
Misschien moet Vlaanderen en Wallonië elk hun eigen aanbod krijgen ?
Of ons tenminste de keuze laten maken ?
Niet gevraagde zenders worden dan wel automatisch toegevoegd ?
Misschien moet Vlaanderen en Wallonië elk hun eigen aanbod krijgen ?
Of ons tenminste de keuze laten maken ?
Wat toevoeging van nieuwe en HD zenders betreft is Proximus echt een ramp. Ze zijn altijd de laatste. Vind dat jammer want ben verder best tevreden over Proximus. Maar vrees, als Telenet beschikbaar moest zijn dat ik dan toch zou overstappen.
Dat is inderdaad ook de reden dat ze geen duidelijk antwoord kunnen geven want als ze er mogen geven of kunnen geven zulle ze dit zeker niet nalaten, dit was trouwens op het oud forum niet anders om dezelfde reden. En zoals je zegt en ik ook al zo dikwijls hier de raad gegeven heb als je na lange tijd geen antwoord krijgt hier doe het dan even via PB.
IK doe het altijd via helpdesk en ik krijg zeker zo vlug uitleg als dat het via twitter en Facebook of dit forum hier gebeurt, maar hier kan je dan verder vragen stellen aan anderen als je geen voldoende uitleg of geen volledig antwoord krijgt van wat je verwachte in de hoop ze u hier dan eventueel kunnen een stap verder helpen, of desnoods op ander forums ook want hoe meer ideeën je krijgt hoe beter.
IK doe het altijd via helpdesk en ik krijg zeker zo vlug uitleg als dat het via twitter en Facebook of dit forum hier gebeurt, maar hier kan je dan verder vragen stellen aan anderen als je geen voldoende uitleg of geen volledig antwoord krijgt van wat je verwachte in de hoop ze u hier dan eventueel kunnen een stap verder helpen, of desnoods op ander forums ook want hoe meer ideeën je krijgt hoe beter.
Dag Antoon1,
In verband met je vragen nodig ik je uit om nog eens de (aangepaste) tekst erop na te lezen over de bestaansreden van dit forum:
https://nl.forum.proximus.be/eerste-stappen-op-forum-2/starten-forum-regels-afspraken-33126?postid=533127
Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen. Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt. Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.
Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.
Ik hoop dat je thans wat een duidelijker beeld hebt.
Beste groeten,
Wim
Helemaal mee eens, klopt volledig. Nu ga ik toch de vraag nog stellen, hoe zit het met dat onderhandelen met Fox? Want dat duurt nu toch wel heel lang, wordt er nog onderhandeld zoals ze bij Fox beweren en ja, misschien kunnen jullie daar niet echt op antwoorden, maar toch vraag ik het.
Antwoord van Fox : Nog steeds in bespreking. Maar helaas nog geen doorbraak. (46 min geleden geplaatst)
Dat is al gans de tijd zo zowel op Facebook als op twitter dat ik dit lees, ik veronderstel dat het een automatisch antwoord apparaat is 😉
Dat is al gans de tijd zo zowel op Facebook als op twitter dat ik dit lees, ik veronderstel dat het een automatisch antwoord apparaat is 😉
Wat ik als klant niet logisch vind is dat PX verplicht de klant twitter en Facebook te gebruiken, beide firma's staan wereldwijd in opspraak betreffende schending van privacy.
En op hun eigen forum op hun eigen website van PX waar de klant een oplossing verwacht niets van info. En klopt wel de meeste oplossingen hier komen van klanten en niet van de medewerkers.
En op hun eigen forum op hun eigen website van PX waar de klant een oplossing verwacht niets van info. En klopt wel de meeste oplossingen hier komen van klanten en niet van de medewerkers.
PX weet dit wel zoals de NPO's in HD gaan in 2017. Wees eerlijk en zeg wanneer. Dan weten we waar de PX klanten aan toe zijn. Op dit zullen de PX medewerkers wel niet meer op reageren.
Reputatie 2
Het ene bericht is al wat grappiger dan het andere...
Gelieve on topic te blijven: het gaat hier over FOX TV en wanneer en of Proximus deze zender zal aanbieden. Op deze vraag kan ik trouwens vooralsnog geen antwoord geven.
Groeten,
Wim
Dit begrijp ik dat je bij de topic moet blijven Wim, maar wilt u dat ook dan tegen mijn voorgangers zeggen? En als u mijn bericht verwijdert mag dat van hen toch evengoed verwijdert worden of zijn zij hier meer waard? Ik heb enkel dat bericht er gezet omdat mijn voorgangers dat plaatsten.
Het komt allemaal neer op hoeveel PX wil betalen voor FOX en heb er geen goede hoop in.
Kijk maar naar de Nederlandse zenders die zenden uit in HD en dat is zelf blijkbaar te duur voor PX en bij TT vind je ze wel terug in HD.
Kijk maar naar de Nederlandse zenders die zenden uit in HD en dat is zelf blijkbaar te duur voor PX en bij TT vind je ze wel terug in HD.
Bron: HLN en Radio nieuws.
Waar heb je dat gelezen dat er bij SBS nog een TV net ZES zou komen?
Het staat op de sites van alle kranten. links in mijn post https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/lancering-zes-oktober-door-sbs-34772
Je kan onderstaande petitie tekenen om FOX in het aanbod te krijgen.
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/petitie-om-fox-hd-basisaanbod-krijgen-34567
Je kan ook een klacht indienen bij de klantenservice. Zie hier: https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/wil-fox-op-proximus-34452
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/petitie-om-fox-hd-basisaanbod-krijgen-34567
Je kan ook een klacht indienen bij de klantenservice. Zie hier: https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/wil-fox-op-proximus-34452
Reputatie 2
Zoals WWiLLiamm al zei zal dit allemaal afhangen van de prijs. En een zender zoals TLC of DOBBIT TV zal nu eenmaal goedkoper zijn dan FOX.
Reputatie 2
Ja spijtig dat die hier in feite niet aanwezig is want ik zie er in feite niet naar enkel neem ik soms s'nachts enkele langspeel filmen op. Het is toch allemaal ondertiteld. tijdens de dag heb je meestal series.. de programmatie is in ieder geval verbetert dan in het begin.
Op de Facebook pagina van Fox stelde iemand nog de vraag : is er al spraken van wanneer de zender beschikbaar gaat zijn bij proximus!?
Antwoord van Fox : Nog steeds in bespreking. Maar helaas nog geen doorbraak. (46 min geleden geplaatst)
Ik heb ook een reaktie geplaatst : Willen jullie wel bij Proximus? Of willen ze jullie niet? Dit duurt nu toch wel heel erg lang, volgens mij gaat het over centen. Ofwel vraagt Proximus teveel geld om op hun netwerk te komen, of jullie vragen teveel aan Proximus. Maar ja, toen Fox gestart werd Telenet de hemel inprijzen zal er ook geen goed aan gedaan hebben vrees ik. Ik en vele andere Proximus klanten geloven er niet meer in. Fox Life is ook nooit te zien geweest bij Proximus
Vind ik leuk · Beantwoorden · 5 minuten
Antwoord van Fox : Nog steeds in bespreking. Maar helaas nog geen doorbraak. (46 min geleden geplaatst)
Ik heb ook een reaktie geplaatst : Willen jullie wel bij Proximus? Of willen ze jullie niet? Dit duurt nu toch wel heel erg lang, volgens mij gaat het over centen. Ofwel vraagt Proximus teveel geld om op hun netwerk te komen, of jullie vragen teveel aan Proximus. Maar ja, toen Fox gestart werd Telenet de hemel inprijzen zal er ook geen goed aan gedaan hebben vrees ik. Ik en vele andere Proximus klanten geloven er niet meer in. Fox Life is ook nooit te zien geweest bij Proximus
Vind ik leuk · Beantwoorden · 5 minuten
Reputatie 2
ja, zal misschien dan ook nog eens met vraag en aanbod te maken hebben + prijs. Maar als PX dus niet wil is die vraag er niet, wel het aanbod ,versta je. ik weet het niet hoe dat werkt, Je zou het eens aan een medewerker kunnen vragen?
Er zijn 3 mogelijkheden: ofwel komt FOX niet in het aanbod ofwel komt die zender er wel maar dan enkel in SD ofwel komt die er wel maar dan in HD, ik hoop dat voor iedereen uiteraard dat laatste.
In ieder geval zit die zender bij Telenet wel in het aanbod en dat in HD.
Voor Stick zou ik zeggen afwachten en als het te lang duurt dan moet hij maar zijn conclusies uittrekken.
In ieder geval zit die zender bij Telenet wel in het aanbod en dat in HD.
Voor Stick zou ik zeggen afwachten en als het te lang duurt dan moet hij maar zijn conclusies uittrekken.
Sorry, maar als je petitie nog geen 100 mensen kan overtuigen, hoe ga je Proximus overtuigen dat ze hier geld voor moeten geven?
Voor Proximus zou dat een aanwijzing zijn dat er niet genoeg kijkers zullen zijn en dan zal Proximus het weinig opportuun vinden om die zenders in het aanbod op te nemen.
Ik vraag me af op grond van welke criteria men beslist om zenders in het aanbod op te nemen. Niet op vraag van klanten denk ik, eerder zuiver commerciële belangen vermoed ik. Sedert ik mijn CI+-module van TN in orde gekregen heb, kijken wij nu meer naar TN zonder de digicorder te moeten gebruiken, zowat alles wat we live bekijken. Uitgesteld kijken nog met TV replay+ en opnames nog met de V4-decoder.
Het is me daarbij opgevallen hoeveel meer HD-zenders TN standaard aanbiedt...Het wordt tijd dat Px in actie schiet. Dat ze hun TV-aanbod technisch volledig op de "cloud" willen laten werken, is een enorme vooruitgang en zeker toekomstgericht. Eens het allemaal vlot loopt een enorme voorsprong tegenoverTN, want die hun digicorders, zelfs met een 500GB HDD, zijn ontstellend vlug vol. Een uitbreiding naar 1 of 2 TB is daar zeker nodig als ze willen volgen. Ondertussen blijf ik zeker bij Proximus en hou TN enkel als alternatief voor TV.
Het is me daarbij opgevallen hoeveel meer HD-zenders TN standaard aanbiedt...Het wordt tijd dat Px in actie schiet. Dat ze hun TV-aanbod technisch volledig op de "cloud" willen laten werken, is een enorme vooruitgang en zeker toekomstgericht. Eens het allemaal vlot loopt een enorme voorsprong tegenoverTN, want die hun digicorders, zelfs met een 500GB HDD, zijn ontstellend vlug vol. Een uitbreiding naar 1 of 2 TB is daar zeker nodig als ze willen volgen. Ondertussen blijf ik zeker bij Proximus en hou TN enkel als alternatief voor TV.
Je moet gewoon maar eens uitrekenen om nog maar aan 10% te komen van hun totaal aantal klanten, hoeveel deelnemers je zou moeten hebben!
Bladzijde 1 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.