Vraag

Zenderaanbod: FOX?


Ik hoor hoor in mijn vriendenkring dat FOX gewoon zeer goed is op gebied van series. Helaas is dit enkel via Telenet.
Is er een mogelijkheid dat Belgacom dit ook zal opnemen want ik hoop het ten zeerste

57 reacties

Reputatie 2
Ik verwacht van die zender nu ook niet veel. ten eerste de zoveelste vrouwenzender na 5 en Vitaya, en ik heb al gehoord dat het oude films zouden zijn. Dan had ik liever dat 2BE hier bleef die zonden tenminste nog goede films uit.
Reputatie 6
Badge +2
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.
Bron: HLN en Radio nieuws.


Waar heb je dat gelezen dat er bij SBS nog een TV net ZES zou komen?
Reputatie 6
Badge +2
Ik verwacht van die zender nu ook niet veel. ten eerste de zoveelste vrouwenzender na 5 en Vitaya, en ik heb al gehoord dat het oude films zouden zijn. Dan had ik liever dat 2BE hier bleef die zonden tenminste nog goede films uit.

2 BE zal vanaf september Q2 heten, dat is al de 5de keer in 20 jaar tijd dat die zender een andere naam krijgt, eerst heette het Ka2 dan Kanaal 2 vervolgens KANAALTWEE om dan bij de huidige naam 2 BE uit te komen en vanaf september wordt het Q2.
Die naam zou meer aansluiten op de radiozender Q-Music.
Reputatie 7
Badge +6
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.
Bron: HLN en Radio nieuws.



Waar heb je dat gelezen dat er bij SBS nog een TV net ZES zou komen?


In HLN en hier op het forum; Alexander, maar dat heb je ondertussen ook wel al gemerkt. 😉
Reputatie 7
Badge +2
Wat we zeer waarschijnlijk wel zullen krijgen vanaf oktober is de nieuwe 'film- en seriezender' ZES (van SBS Vier en VIJF) : Vijf wordt nog meer de hedendaagse Vlaamse vrouwenzender, bij Vier komen er meer Vlaamse producties, bij Zes krijg je 'nostalgische filmemoties met Hollywoodsterren die iedereen graag wil terugzien en series'. Amerikaanse films en series dus. en zeer waarschijnlijk veeeeeel herhalingen.
Bron: HLN en Radio nieuws.



Waar heb je dat gelezen dat er bij SBS nog een TV net ZES zou komen?



Het staat op de sites van alle kranten. links in mijn post https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/lancering-zes-oktober-door-sbs-34772
Reputatie 2
Ja, in het laatste nieuws heb ik het ook gelezen. Maar dat er nu plots 2 zenders ontstaan dit niet. verleden week zij men iets op het nieuws dat 2BE verdween en dat er een vrouwenzender in de plaats kwam; Vandaar dat ik dacht dat het die zes wel moest zijn, maar dan zal het wel die andere zender zijn denk ik.
Reputatie 7
Badge +2
Ja, in het laatste nieuws heb ik het ook gelezen. Maar dat er nu plots 2 zenders ontstaan dit niet. verleden week zij men iets op het nieuws dat 2BE verdween en dat er een vrouwenzender in de plaats kwam; Vandaar dat ik dacht dat het die zes wel moest zijn, maar dan zal het wel die andere zender zijn denk ik.

2BE verandert van naam naar Q2 en zal qua profiel jonge koppels proberen aantrekken. Dus geen vrouwenzender. Veel van de huidige series op 2BE blijven op Q2. De naam wil ook meefietsen op de sterke merkbekendheid van Q music, de radiozender.

Reageer