Vraag

Zenderaanbod: FOX?



Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 2
ja, zal misschien dan ook nog eens met vraag en aanbod te maken hebben + prijs. Maar als PX dus niet wil is die vraag er niet, wel het aanbod ,versta je. ik weet het niet hoe dat werkt, Je zou het eens aan een medewerker kunnen vragen?
Reputatie 6
Badge +1
Op de Facebook pagina van Fox stelde iemand nog de vraag : is er al spraken van wanneer de zender beschikbaar gaat zijn bij proximus!?

Antwoord van Fox : Nog steeds in bespreking. Maar helaas nog geen doorbraak. (46 min geleden geplaatst)

Ik heb ook een reaktie geplaatst : Willen jullie wel bij Proximus? Of willen ze jullie niet? Dit duurt nu toch wel heel erg lang, volgens mij gaat het over centen. Ofwel vraagt Proximus teveel geld om op hun netwerk te komen, of jullie vragen teveel aan Proximus. Maar ja, toen Fox gestart werd Telenet de hemel inprijzen zal er ook geen goed aan gedaan hebben vrees ik. Ik en vele andere Proximus klanten geloven er niet meer in. Fox Life is ook nooit te zien geweest bij Proximus
Vind ik leuk · Beantwoorden · 5 minuten
Reputatie 2
Ja spijtig dat die hier in feite niet aanwezig is want ik zie er in feite niet naar enkel neem ik soms s'nachts enkele langspeel filmen op. Het is toch allemaal ondertiteld. tijdens de dag heb je meestal series.. de programmatie is in ieder geval verbetert dan in het begin.
Reputatie 2
Zoals WWiLLiamm al zei zal dit allemaal afhangen van de prijs. En een zender zoals TLC of DOBBIT TV zal nu eenmaal goedkoper zijn dan FOX.
Reputatie 2
Badge
Straf dat men het op deze manier moet doen om deze zender in het aanbod te krijgen (met alle respect voor de petitieondertekenaars).
Niet gevraagde zenders worden dan wel automatisch toegevoegd ?
Misschien moet Vlaanderen en Wallonië elk hun eigen aanbod krijgen ?
Of ons tenminste de keuze laten maken ?
Reputatie 7
Badge +2
Je kan onderstaande petitie tekenen om FOX in het aanbod te krijgen.

https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/petitie-om-fox-hd-basisaanbod-krijgen-34567

Je kan ook een klacht indienen bij de klantenservice. Zie hier: https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/wil-fox-op-proximus-34452
Reputatie 6
Badge +1
Tja, helaas geeft Proximus niet thuis, zal wel over geld gaan vrees ik

Reageer