Skip to main content
Beantwoord

Verbruik op MyProximus


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

85 reacties

  • Practitioner
  • 33 reacties
  • 3 april 2017
Liever een overgelopen mailbox dan een reactie in een week!!!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 3 april 2017
Rolf schreef:
Liever een overgelopen mailbox dan een reactie in een week!!!

Als ge er al een krijgt............als ge er zelf niet naar vraagt, krijg je geen antwoord en als ge antwoord krijgt
dan is het altijd hetzelfde "we zijn er druk mee bezig om een oplossing te vinden en dit gedurende reeds 3 maand"
Zoals ik vroeger al vermelde, gelukkig geen machine it'ers anders was de baas allang failliet

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 4 april 2017
Telefoontje gekregen van medewerker..............hopelijk komt er nu schot in
we zullen zien wat er gebeurd

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 11 april 2017
Terug 6 dagen verder.........verandering of opgelost........... nog altijd niets na 3 volle maanden
het is zeeeeer irritant ik kan nergens verbruik zien nog internet en telefoon
Wanneer komt er oplossing????????????????????? ontevreden klant

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 april 2017
Halo,
ik kan mijn verbruik sinds einde Februari al niet meer zien;
in Maart al contact voor gehad enzo...allemaal niets avans.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2169 reacties
  • 12 april 2017
Hallo,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 12 april 2017
Joel M schreef:
Hallo,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Priveebericht verstuurd

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 14 april 2017
Kieken10 schreef:
Joel M schreef:
Hallo,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël


Privébericht verstuurd


en nog geen antwoord op pb...................

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2169 reacties
  • 14 april 2017
Beste,

Ik zie dat het dossier 42119491 volop in behandeling is bij de dienst van MyProximus.

Het is inderdaad heel vervelend dat het erg lang aansleept vooraleer er een oplossing uit de bus komt.

Alvast onze oprechte excuses hiervoor.

Groetjes,

Joël

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 14 april 2017
Joel M schreef:
Beste,

Ik zie dat het dossier 42119491 volop in behandeling is bij de dienst van MyProximus.

Het is inderdaad heel vervelend dat het erg lang aansleept vooraleer er een oplossing uit de bus komt.

Alvast onze oprechte excuses hiervoor.

Groetjes,


Joël


hoeveel maanden of jaren gaat dit eigenlijk aanslepen zeg
altijd word er beloofd, maar daden blijven steeds weer uit...........
tis om spuugzat e worden, hoe kan ik mijn verbruik raadplegen ????????????

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 18 april 2017
hoeveel maanden of jaren gaat dit eigenlijk aanslepen zeg
altijd word er beloofd, maar daden blijven steeds weer uit...........
tis om spuugzat e worden, hoe kan ik mijn verbruik raadplegen ????????????

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 19 april 2017
Beste,

Het dossier is doorgestuurd naar onze IT diensten.

Ik begrijp dat het lang wachten is maar we proberen dit zo vlug mogelijk op te lossen.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 19 april 2017
KoenN schreef:
Beste,

Het dossier is doorgestuurd naar onze IT diensten.

Ik begrijp dat het lang wachten is maar we proberen dit zo vlug mogelijk op te lossen.

Alvast excuses voor het wachten.

Groeten

Koen

het dossier word al maanden aan een stuk doorgestuurd, maar het komt er waarschijnlijk nooit aan
Jaaja veeeeeeel beloven maar ondertussen blijft het maar duren............

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 24 april 2017
het dossier word al maanden aan een stuk doorgestuurd, maar het komt er waarschijnlijk nooit aan
Jaaja veeeeeeel beloven maar ondertussen blijft het maar duren............

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 26 april 2017
wie geeft uitleg???????????????

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 493 reacties
  • 27 april 2017
Beste,

Uw dossier is nog volop in behandeling en we proberen dit zo snel mogelijk in orde te brengen;

Jammer genoeg kan ik geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn maar we doen ons uiterste best.

En we houden je zeker op de hoogte.

Groeten

Koen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 27 april 2017
KoenN schreef:
Beste,

Uw dossier is nog volop in behandeling en we proberen dit zo snel mogelijk in orde te brengen;

Jammer genoeg kan ik geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn maar we doen ons uiterste best.

En we houden je zeker op de hoogte.

Groeten

Koen

We gaan straks de VIERDE maand in zonder oplossing..................dat is toch heeeeel erg

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 2 mei 2017
We gaan de VIERDE maand in zonder oplossing..................dat is toch heeeeel erg
waarom komt er geen oplossing ????????????????????

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 3 mei 2017
Ik kan alleen herhalen dat het dossier in behandeling is en dat onze IT-diensten het nodige doen. Grt, HeidiE

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 4 mei 2017
HeidiE schreef:
Ik kan alleen herhalen dat het dossier in behandeling is en dat onze IT-diensten het nodige doen. Grt, HeidiE


Dan duurt dit al bijna 4 maanden is toch wel heeeeeel lang eer er wat aan gedaan word
vele loze beloften zoals ik al vroeger zei
gelukkig werken die mannen voor geen bedrijf............ was anders al heeel lang failliet
en ik ben niet alleen met dit probleem, dus zou het nog vroeger moeten opgelost zijn
en nogmaals de vraag waar kan ik mijn verbruik zien van telefoon en internet ?????????????

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 9 mei 2017
En plots kwam de oplossing............................na 4 maanden
mail van Proximus ;
Beste klant,

Jammer, maar dit product is al enkele jaren oud: het werkt nog wel, maar aanpassingen doen in MyProximus is niet meer mogelijk.
Er is ongetwijfeld een andere oplossing voor u. Neem eerst een kijkje in onze huidige producten om het ideale product te kiezen of bel ons op 0800 22 800.

Wat is het een schande oude klanten afstraffen op die manier
Uw trouw word beloond zeggen ze dan...........amai verwijder die slogan maar vlug hoor
ja , natuurlijk is er een andere oplossing nieuw abonnement nemen en 25 euro meer betalen iedere maand
echt een schande , zeeeeeeeeeer ontevreden klant
Merci Proximus

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 12 mei 2017
En GEEN enkele reactie van het team ??????????😡

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 216 reacties
  • 12 mei 2017
zo staat het dan als ge u inschrijft
Bedankt om u in te schrijven op MyProximus.

U kunt vanaf nu uw account zelf beheren en raadplegen door hier te klikken.

We sommen nog even de verschillende voordelen voor u op:
• uw factuur en verbruik altijd toegankelijk en overzichtelijk
• uw abonnementen beheren en opties toevoegen
• uw gegevens aanpassen
maaaaaaar niet voor iedereen

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 mei 2017
Haha, net topic doorlezen. Wat een kiekekot @ proximus. Hier werkt het ook niet trouwens, maar zoals te lezen moet ik niet hopen op een oplossing.

Mijn probleem is dat mijn prepaid saldo plots op korte tijd van €15 naar €1.5 is veranderd en ik zou wel eens graag heel exact weten waaraan dat ligt want ik heb niets speciaals gedaan.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 19 mei 2017
Ik kan eveneens al 2 weken mijn verbruik niet meer raadplegen via MyProximus. Ik belde reeds tweemaal hiervoor. De eerst keer zei men mij dat er aan gewerkt werd en het binnen enkele dagen wel zou opgelost zijn. Wanneer ik 3 dagen later nog steeds hetzelfde probleem had, belde ik opnieuw. Deze keer zei men mij om via Chrome te proberen, wat ik deed, ik probeerde ook via Internet Explorer en Mozilla Firefox, allemaal zonder een resultaat. Men was erg onvriendelijk aan telefoon, en men zei dat men niet kon zeggen wanneer het probleem zou opgelost zijn. Als ik zie hoeveel mensen hier dit probleem blijken te hebben, dan begrijp ik niet waarom er niet op gereageerd wordt... en dat blijkbaar al maandenlang. Dan toch maar overstappen een andere mobiele provider? Of zijn ze allemaal zo slecht?