Skip to main content
ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis)

graag oplossing aub
Liever een overgelopen mailbox dan een reactie in een week!!!
Liever een overgelopen mailbox dan een reactie in een week!!!

Als ge er al een krijgt............als ge er zelf niet naar vraagt, krijg je geen antwoord en als ge antwoord krijgt

dan is het altijd hetzelfde "we zijn er druk mee bezig om een oplossing te vinden en dit gedurende reeds 3 maand"

Zoals ik vroeger al vermelde, gelukkig geen machine it'ers anders was de baas allang failliet
Telefoontje gekregen van medewerker..............hopelijk komt er nu schot in

we zullen zien wat er gebeurd
Terug 6 dagen verder.........verandering of opgelost........... nog altijd niets na 3 volle maanden

het is zeeeeer irritant ik kan nergens verbruik zien nog internet en telefoon

Wanneer komt er oplossing????????????????????? ontevreden klant
Halo,

ik kan mijn verbruik sinds einde Februari al niet meer zien;

in Maart al contact voor gehad enzo...allemaal niets avans.
Hallo,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël
Hallo,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël


Priveebericht verstuurd
Hallo,



Kan u mij via privébericht uw klantgegevens (klantnr, naam, gsmnr) bezorgen.

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël




Privébericht verstuurd




en nog geen antwoord op pb...................
Beste,



Ik zie dat het dossier 42119491 volop in behandeling is bij de dienst van MyProximus.



Het is inderdaad heel vervelend dat het erg lang aansleept vooraleer er een oplossing uit de bus komt.



Alvast onze oprechte excuses hiervoor.



Groetjes,



Joël
Beste,



Ik zie dat het dossier 42119491 volop in behandeling is bij de dienst van MyProximus.



Het is inderdaad heel vervelend dat het erg lang aansleept vooraleer er een oplossing uit de bus komt.



Alvast onze oprechte excuses hiervoor.



Groetjes,





Joël




hoeveel maanden of jaren gaat dit eigenlijk aanslepen zeg

altijd word er beloofd, maar daden blijven steeds weer uit...........

tis om spuugzat e worden, hoe kan ik mijn verbruik raadplegen ????????????
hoeveel maanden of jaren gaat dit eigenlijk aanslepen zeg

altijd word er beloofd, maar daden blijven steeds weer uit...........

tis om spuugzat e worden, hoe kan ik mijn verbruik raadplegen ????????????
Beste,



Het dossier is doorgestuurd naar onze IT diensten.



Ik begrijp dat het lang wachten is maar we proberen dit zo vlug mogelijk op te lossen.



Alvast excuses voor het wachten.



Groeten



Koen
Beste,



Het dossier is doorgestuurd naar onze IT diensten.



Ik begrijp dat het lang wachten is maar we proberen dit zo vlug mogelijk op te lossen.



Alvast excuses voor het wachten.



Groeten



Koen


het dossier word al maanden aan een stuk doorgestuurd, maar het komt er waarschijnlijk nooit aan

Jaaja veeeeeeel beloven maar ondertussen blijft het maar duren............
het dossier word al maanden aan een stuk doorgestuurd, maar het komt er waarschijnlijk nooit aan

Jaaja veeeeeeel beloven maar ondertussen blijft het maar duren............
wie geeft uitleg???????????????
Beste,



Uw dossier is nog volop in behandeling en we proberen dit zo snel mogelijk in orde te brengen;



Jammer genoeg kan ik geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn maar we doen ons uiterste best.



En we houden je zeker op de hoogte.



Groeten



Koen
Beste,



Uw dossier is nog volop in behandeling en we proberen dit zo snel mogelijk in orde te brengen;



Jammer genoeg kan ik geen datum geven wanneer het opgelost zal zijn maar we doen ons uiterste best.



En we houden je zeker op de hoogte.



Groeten



Koen


We gaan straks de VIERDE maand in zonder oplossing..................dat is toch heeeeel erg
We gaan de VIERDE maand in zonder oplossing..................dat is toch heeeeel erg

waarom komt er geen oplossing ????????????????????
Ik kan alleen herhalen dat het dossier in behandeling is en dat onze IT-diensten het nodige doen. Grt, HeidiE
Ik kan alleen herhalen dat het dossier in behandeling is en dat onze IT-diensten het nodige doen. Grt, HeidiE



Dan duurt dit al bijna 4 maanden is toch wel heeeeeel lang eer er wat aan gedaan word

vele loze beloften zoals ik al vroeger zei

gelukkig werken die mannen voor geen bedrijf............ was anders al heeel lang failliet

en ik ben niet alleen met dit probleem, dus zou het nog vroeger moeten opgelost zijn

en nogmaals de vraag waar kan ik mijn verbruik zien van telefoon en internet ?????????????
En plots kwam de oplossing............................na 4 maanden

mail van Proximus ;

Beste klant,



Jammer, maar dit product is al enkele jaren oud: het werkt nog wel, maar aanpassingen doen in MyProximus is niet meer mogelijk.

Er is ongetwijfeld een andere oplossing voor u. Neem eerst een kijkje in onze huidige producten om het ideale product te kiezen of bel ons op 0800 22 800.



Wat is het een schande oude klanten afstraffen op die manier

Uw trouw word beloond zeggen ze dan...........amai verwijder die slogan maar vlug hoor

ja , natuurlijk is er een andere oplossing nieuw abonnement nemen en 25 euro meer betalen iedere maand

echt een schande , zeeeeeeeeeer ontevreden klant

Merci Proximus
En GEEN enkele reactie van het team ??????????😡
zo staat het dan als ge u inschrijft

Bedankt om u in te schrijven op MyProximus.



U kunt vanaf nu uw account zelf beheren en raadplegen door hier te klikken.



We sommen nog even de verschillende voordelen voor u op:

• uw factuur en verbruik altijd toegankelijk en overzichtelijk

• uw abonnementen beheren en opties toevoegen

• uw gegevens aanpassen

maaaaaaar niet voor iedereen
Haha, net topic doorlezen. Wat een kiekekot @ proximus. Hier werkt het ook niet trouwens, maar zoals te lezen moet ik niet hopen op een oplossing.



Mijn probleem is dat mijn prepaid saldo plots op korte tijd van €15 naar €1.5 is veranderd en ik zou wel eens graag heel exact weten waaraan dat ligt want ik heb niets speciaals gedaan.
Ik kan eveneens al 2 weken mijn verbruik niet meer raadplegen via MyProximus. Ik belde reeds tweemaal hiervoor. De eerst keer zei men mij dat er aan gewerkt werd en het binnen enkele dagen wel zou opgelost zijn. Wanneer ik 3 dagen later nog steeds hetzelfde probleem had, belde ik opnieuw. Deze keer zei men mij om via Chrome te proberen, wat ik deed, ik probeerde ook via Internet Explorer en Mozilla Firefox, allemaal zonder een resultaat. Men was erg onvriendelijk aan telefoon, en men zei dat men niet kon zeggen wanneer het probleem zou opgelost zijn. Als ik zie hoeveel mensen hier dit probleem blijken te hebben, dan begrijp ik niet waarom er niet op gereageerd wordt... en dat blijkbaar al maandenlang. Dan toch maar overstappen een andere mobiele provider? Of zijn ze allemaal zo slecht?

Reageer