ik kan sinds een aantal weken mijn verbruik niet meer raadplegen (internet thuis)
graag oplossing aub
Bladzijde 2 / 4
We hebben net de gevraagde info telefonisch doorgegeven.
Vriendelijke groeten
Tina
Dank u, heb ondertussen al iemand aan de lijn gekregen
Dit krijg ik nu in mijn mailbox
Dear Madam, Dear Sir,
We inform you that from now on your complaint no. 41588914 is closed.
Would you like more information?
• If you have a MyProximus account :
View the details of your account and your bills.
• If you do not yet have a MyProximus account :
Sign up to be have an overview of your bills.
Kind Regards,
the Proximus Team
probleem is nog altijd niet opgelost................
Dear Madam, Dear Sir,
We inform you that from now on your complaint no. 41588914 is closed.
Would you like more information?
• If you have a MyProximus account :
View the details of your account and your bills.
• If you do not yet have a MyProximus account :
Sign up to be have an overview of your bills.
Kind Regards,
the Proximus Team
probleem is nog altijd niet opgelost................
Dag Kieken10,
Dossier 41588914 werd afgelsoten omdat dit een dubbel dossier betreft over hetzelfde probleem dat nog steeds in behandeling is via dossier 41530155.
Groetjes,
Antonella
Dossier 41588914 werd afgelsoten omdat dit een dubbel dossier betreft over hetzelfde probleem dat nog steeds in behandeling is via dossier 41530155.
Groetjes,
Antonella
Dossier 41588914 werd afgelsoten omdat dit een dubbel dossier betreft over hetzelfde probleem dat nog steeds in behandeling is via dossier 41530155.
Groetjes,
Antonella
Oke, is er al een oplossing in zich dan ?
Dag Kieken10,
Dit is momenteel nog in handen van IT.
Groetjes,
Antonella
Dit is momenteel nog in handen van IT.
Groetjes,
Antonella
Duurt wel lang eer het opgelost is................
Ik kan nog altijd niets van verbruik bekijken op my proximus, dat duurt toch erg lang...
Dag Kieken10,
Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.
Het duurt allemaal langer dan in normale omstandigheden.
Maar IT doet het nodige om alles zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.
Het duurt allemaal langer dan in normale omstandigheden.
Maar IT doet het nodige om alles zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen.
Excuses alvast voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Duurt wel lang eer het opgelost is, gelukkig geen machine it'ers bedrijf was al failliet
En het duurt maar voort, het enige dat goed werkt is daje moet betalen...........
Juist nog eens gaan zien..................nog altijd geen stap verder amai zeg
Dag Kieken10,
Ik begrijp volkomen uw ongeduld en ongenoegen.
Blijkbaar is het probleem ingewikkelder dan eerst gedacht.
Men doet echt al het nodige om dit in orde te krijgen en zo spoedig mogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Ik begrijp volkomen uw ongeduld en ongenoegen.
Blijkbaar is het probleem ingewikkelder dan eerst gedacht.
Men doet echt al het nodige om dit in orde te krijgen en zo spoedig mogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Ik begrijp volkomen uw ongeduld en ongenoegen.
Blijkbaar is het probleem ingewikkelder dan eerst gedacht.
Men doet echt al het nodige om dit in orde te krijgen en zo spoedig mogelijk.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Jaja al 2 maanden...................
Ik kijk juist op my proximus en kom tot de verbazing da ik nog minder zie dan verleden week,
het wordt erger en erger.......................
het wordt erger en erger.......................
Hier ook hetzelfde probleem en steeds een andere uitleg...
Frustrerend.
Frustrerend.
Frustrerend.
Ik kan terug facturen zien, maja anders kan ik niet betalen é
Ik kan nog altijd niets van verbruik bekijken op my proximus, dat duurt toch erg lang...
Dag Kieken10,
Het is inderdaad een hardnekkig probleem, maar je mag erop rekenen dat hier nog steeds volop aan wordt gewerkt.
Groetjes,
Antonella
Het is inderdaad een hardnekkig probleem, maar je mag erop rekenen dat hier nog steeds volop aan wordt gewerkt.
Groetjes,
Antonella
Het is inderdaad een hardnekkig probleem, maar je mag erop rekenen dat hier nog steeds volop aan wordt gewerkt.
Groetjes,
Antonella
Het duur echt veel e lang ik kan nooit mijn verbruik meer nazien
en dit is echt zeeeer irritant, waarom keren ze niet terug naar oudere wel werkende versie
dit zou voor iedereen een betere oplossing zijn
waar kan ik mijn verbruik dan zien????
Dag Kieken10,
Ik heb een escalatie aangevraagd van IT ticket IM8067445.
Groetjes,
Antonella
Ik heb een escalatie aangevraagd van IT ticket IM8067445.
Groetjes,
Antonella
Ik heb een escalatie aangevraagd van IT ticket IM8067445.
Groetjes,
Antonella
Terug 5 dagen verder oplossing ???? NEEN
erg is dat toch wel hoor bijna 3 maanden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste,
Onze IT diensten zijn er volop mee bezig met uw dossier en proberen dit zo vlug mogelijk in orde te krijgen.
Jammer genoeg kunnen we geen datum zeggen wanneer het in orde zal zijn maar houden je zeker op de hoogte.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg,
Koen
Onze IT diensten zijn er volop mee bezig met uw dossier en proberen dit zo vlug mogelijk in orde te krijgen.
Jammer genoeg kunnen we geen datum zeggen wanneer het in orde zal zijn maar houden je zeker op de hoogte.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg,
Koen
Onze IT diensten zijn er volop mee bezig met uw dossier en proberen dit zo vlug mogelijk in orde te krijgen.
Jammer genoeg kunnen we geen datum zeggen wanneer het in orde zal zijn maar houden je zeker op de hoogte.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg,
Koen
Als ze er volop mee bezig zijn stuur dan eens elke dag een update hoe ze ervoor staan, tis toch al 3 maanden é
pas maar op dat je mailbox dan niet overloopt 🙂 😉
Hahahaha
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.