Beantwoord

tv opnemen en later willen zien

  • 22 December 2015
  • 47 reacties
  • 889 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties
Ik stel nog steeds vast dat, nog altijd!!!! Het probleem nog steeds bestaat, dat je programma's die je opgenomen hebt. Op de server van Proximus! Nog steeds, niet altijd willen afspelen. Heb gisteren een programma opgenomen en als ik het start, springt het onmiddellijk af. Heb al van alles gedaan. Ook de stroom stekker eruit getrokken 30 minuten gewacht en dan terug laten installeren...En het werkt niet. Weet dat dit probleem al enorm lang bestaat en nog steeds niet is opgelost. Heb een Email gezonden op 22/10/2015. en heb een automatisch antwoord gekregen, dat is alles... De communicatie is bar slecht! EN HET PROBLEEM IS ER NOG ALTIJD!!!! Je betaald voor op te kunnen nemen! En het werkt niet altijd!!!! schande...
icon

Beste antwoord door ThomasP 22 December 2015, 11:19

Bekijk origineel

47 reacties

Benieuwd wat hun volgende bugfix allemaal gaat oplossen!
Reputatie 5
Badge +2
ik kan the team ook niet bekijken, hij slaat direkt af, zelfs na heropstarten, ik gisteren dan vlug gekeken via tv replay want het blijft natuurlijk maar 36 uur staan, en het zou spijtig zijn als de laatste aflevering mist.
Gisteren had ik herstart en dan bleef gans de avond het bericht staan even geduld, uw tv is aan het herstarten. Ik kan niet meer herstarten want er was iets aan het opnemen
Het was nochtans als een dag of 14 zonder problemen, niet moeten herstarten
Hopelijk blijven de problemen uit nu
Reputatie 2
Badge
Ja wachten wachten afwachten... dat is het enige wat we kunnen doen. Alle veranderingen die ze doen, komen veel te snel op de markt. Willen sneller of de concurrenten bijbenen. Maar zo maken ze ontevreden klanten! Veel te weinig concurrenten op de markt die op het zelfde niveau zitten van kwaliteit. Allee kwaliteit, tussen haakjes... IT mannen mogen hun werk niet meer goed doen, alles moet snel snel snel... En zo krijgen we al die bugs die maar blijven aanslepen. De volgende stap is naar ombudsman stappen. Maar dat is wel het laatste....
Reputatie 7
Badge +6
En ik had 2 opnames van de BBC: ik had er één bekeken en wiste die en de andere was ook foetsie.:?:?:?
Rebooten bracht ze niet terug.
Eén van de grote voordelen van Proximus zou zijn dat je toch veel programma's o.a. tegelijk kan opnemen, maar als je ze niet kan bekijken, is dat voordeel ook .... foetsie.:@
Reputatie 7
Badge +1
En ik had 2 opnames van de BBC: ik had er één bekeken en wiste die en de andere was ook foetsie.:?:?:?
Rebooten bracht ze niet terug.
Eén van de grote voordelen van Proximus zou zijn dat je toch veel programma's o.a. tegelijk kan opnemen, maar als je ze niet kan bekijken, is dat voordeel ook .... foetsie.:@

Ja marleen, ik heb dat ook al voorgehad (zelfs 5 afleveringen van een serie) In een privébericht zegden "onze medewerkers" dat die opnames op de server in mijn lijnprofiel nog wel terug te vinden waren, maar die werden blijkbaar niet meer gelinkt aan mijn decoder. Het gebeurt tegenwoordig bijna dagelijks bij mij, dat geplande opnames tijdens de opname wel een rood cirkeltje vertonen in de TV gids (bewijs van opname) maar dat ze niet van de planninglijst naar de opnamelijst verplaatst worden, want daar is niks te vinden. Ik vermoed dat die ook allemaal op de server nog staan. De standaardprocedures van dubbele reboot modem/decoder en zelfs een FacR helpen geen zier. Ik meld het elke dag in detail wat er verdwijnt, en het wordt aan de ingenieurs doorgegeven..Ik wacht nog steeds, maar verwacht nu met de speciale feestweken niet veel vooruitgang...
Ja Sinjoor, Wachten op de beloofde bugfix van volgend jaar zal het enigste zijn wat er op zit, maar als dan alle bugs eruit zullen zijn blijft natuurlijk maar de grote vraag!
Reputatie 2
Badge
Tegenwoordig worden klanten behandeld als testers. Zie zoals bij Windows.10 ook. Als ze dat ook met auto's zo zouden doen. Zouden er niet veel mensen zijn die de eerste jaren een nieuw model zouden kopen. Maar eerst een paar jaar afwachten.
Toeval of niet, maar ik kon ook The Team niet zien. 5 " kijken en dan springt hij eruit.
Reputatie 2
Badge
Dit heb ik juist ontvangen van het Proximus team : Bedankt voor de nuttige informatie.

Uw probleem is momenteel nog in behandeling bij ons engineering team.
Ik verwacht hierover binnenkort meer info te kunnen verstrekken

Mvg
Jonathan
Reputatie 6
Badge +2
Men is daar vet mee, ondertussen zijn er een aantal mensen die de aflevering van "The Team" hebben moeten missen tenzij men zo rap was om die aflevering via TV Replay (+) te bekijken en anders is er nog TV On Demand maar dan is het betalend en in SD.
Men kan die aflevering eventueel ook bekijken via de website van VTM of via de VTM app en dat zou wel gratis zijn en misschien ook via Stevie Free, dus mogelijkheden genoeg om die verloren aflevering alsnog te bekijken en zo zijn er geen potten gebroken.
Reputatie 6
Badge +2
Tegenwoordig worden klanten behandeld als testers. Zie zoals bij Windows.10 ook. Als ze dat ook met auto's zo zouden doen. Zouden er niet veel mensen zijn die de eerste jaren een nieuw model zouden kopen. Maar eerst een paar jaar afwachten.

Testers, zeg maar proefkonijnen. 🆒
En die bugfix van Q1 2016 dat die maar vlug komt zodat we het hier ooit nog eens over iets anders kunnen hebben dan alleen maar over mislukte opnames !!
Reputatie 7
Badge +1
Men is daar vet mee, ondertussen zijn er een aantal mensen die de aflevering van "The Team" hebben moeten missen tenzij men zo rap was om die aflevering via TV Replay (+) te bekijken en anders is er nog TV On Demand maar dan is het betalend en in SD.
Men kan die aflevering eventueel ook bekijken via de website van VTM of via de VTM app en dat zou wel gratis zijn en misschien ook via Stevie Free, dus mogelijkheden genoeg om die verloren aflevering alsnog te bekijken en zo zijn er geen potten gebroken.

gemakkelijk gezegd! ik had verleden week nog 5 afleveringen van "The Team" staan om later eens te bekijken, die ineens verdwenen bleken na het wissen van een aflevering. Volgens onze medewerkers staan die op de server nog steeds beschikbaar op mijn lijnprofiel....alleen is de link met mijn decoder weg...ook nog een groter aantal opnames verschijnen gewoon niet in de afspeellijst, maar zouden ook nog allemaal beschikbaar zijn op de servers, maar zonder link naar mijn decoder ben ik daar vet mee. De ingenieurs zouden er aan werken...
Sinjoor, het is hier meer de afleveringen van "The BugFixTeam" 😃
Badge
zie ook : hier Elsa, Toch de klantenservice is beneden alle pijl! Ooit een probleem gehad bij Proximus! E- service, kon bij een vriendin niet binnen geraken. 6 weken heb ik elke dag een 2 uur bezig geweest. met telefoneren en uitproberen! Vanaf dag 3 had ik al een oplossing in gedachte die ik voorstelde, nu na al die weken en tot ik een persoon aan de lijn kreeg, die uiteindelijk mijn voorstel wou doen lukte het vanzelf. Het was een heel simpel oplossing. Is het niet erg dat een klant zelf de oplossing moet geven? Deze toestanden krijg je met de hulpdesken uit te geven aan bedrijven. expertise is er dan niet meer. Cel via een brief kan ook wel eens helpen. Wij hadden ook problemen en met de telefoon niet netjes geholpen. En brief gestuurd als klacht. En ben netjes benaderd en heb ook een korting gekregen.Succes
Reputatie 2
Badge
zie ook : hier Elsa, Toch de klantenservice is beneden alle pijl! Ooit een probleem gehad bij Proximus! E- service, kon bij een vriendin niet binnen geraken. 6 weken heb ik elke dag een 2 uur bezig geweest. met telefoneren en uitproberen! Vanaf dag 3 had ik al een oplossing in gedachte die ik voorstelde, nu na al die weken en tot ik een persoon aan de lijn kreeg, die uiteindelijk mijn voorstel wou doen lukte het vanzelf. Het was een heel simpel oplossing. Is het niet erg dat een klant zelf de oplossing moet geven? Deze toestanden krijg je met de hulpdesken uit te geven aan bedrijven. expertise is er dan niet meer. Cel via een brief kan ook wel eens helpen. Wij hadden ook problemen en met de telefoon niet netjes geholpen. En brief gestuurd als klacht. En ben netjes benaderd en heb ook een korting gekregen.Succes Bedankt voor de info, maar korting ben ik niets mee. Oplossen moeten ze dit is alles.. Nog een prettig nieuwjaar en tot...2016?
Reputatie 2
Badge
Beste wensen voor het nieuwe jaar...

En nu heb ik weer een nieuw probleem dat ik nog niet had! Ongeveer hetzelfde als het oude probleem. Kan de aflevering van, De ridder van 5 januari niet helemaal zien. Stop op ongeveer 51 minuten vanaf het begin van opnamen!
Ik hoor ook dat de meeste mensen een nieuwe digirecorder krijgen dit jaar, maar ik hoor ook dat ik uit de boot val met de mijne, V4 Cisco. Dus zal ik met problemen blijven zitten?
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016
Reputatie 2
Badge
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016 Waarschijnlijk........ het duurt en het duurt.... IT mannen zijn niet van de snelste daar...
Reputatie 7
Badge +1
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016
Ik hoop dat Q1/2016 niet wil zeggen einde maart....Ondertussen stel ik vast dat ik de eerst 4 afleveringen van "The Team" zelfs niet met VOD meer kan bekijken, die beginnen daar maar met aflevering 5! correctie, vandaag maar van de 6e tot de 8e (laatste) aflevering ! dus binnen 3 weken zijn die niet meer beschikbaar in VOD??? is dat Iwatch of Proximus? credits helpen me dus ook niet meer...
Even gecheckt op Telenet: daar zijn ze nog alle 8 beschikbaar in VOD....
Reputatie 2
Badge
Waarschijnlijk gaan ze dit proberen op te lossen in de volgende software update voor de v4 net als er een bugfix voorzien is voor de v5's (mini) in Q1/2016
Ik hoop dat Q1/2016 niet wil zeggen einde maart....Ondertussen stel ik vast dat ik de eerst 4 afleveringen van "The Team" zelfs niet met VOD meer kan bekijken, die beginnen daar maar met aflevering 5! correctie, vandaag maar van de 6e tot de 8e (laatste) aflevering ! dus binnen 3 weken zijn die niet meer beschikbaar in VOD??? is dat Iwatch of Proximus? credits helpen me dus ook niet meer...
Even gecheckt op Telenet: daar zijn ze nog alle 8 beschikbaar in VOD....
Dat ze eens heel duidelijk de mensen info geven wat kan en niet kan met hun abonnement. Ik zie het ook, heb juist ook gaan zien bij onze series. Maar daar staat The Team niet bij. 4 weken max kun je ze bekijken. Vind dat series bij ons toch altijd mag zijn!!!! Neen weer een minpunt...
Reputatie 5
Badge +4
Beste wensen voor het nieuwe jaar...

En nu heb ik weer een nieuw probleem dat ik nog niet had! Ongeveer hetzelfde als het oude probleem. Kan de aflevering van, De ridder van 5 januari niet helemaal zien. Stop op ongeveer 51 minuten vanaf het begin van opnamen!
Ik hoor ook dat de meeste mensen een nieuwe digirecorder krijgen dit jaar, maar ik hoor ook dat ik uit de boot val met de mijne, V4 Cisco. Dus zal ik met problemen blijven zitten?

Cel,

Ik heb dit, zoals reeds besproken met jou, doorgestuurd naar onze engineering maar ik wacht nog steeds op een antwoord

Mvg,
Andy
Het proximus Team

Reageer