Beste,
Sinds de nieuwe update van de v5-decoder kan ik in de Netflix app een 5.1 geluidsspoor selecteren. Groot jolijt, want dit is voor ons een 'breker' om met Netflix door te gaan, uiteindelijk betaal je voor de kwaliteit van beeld en geluid.
Helaas geeft onze versterker dit maar door als stereo. Alle andere apparaten (Xbox360, Chromecast, Proximus V5-decoder met RTL HD,...) geven wel mooi Dolby Digital of Dolby Digital+ door.
Contact gehad met Netflix, met Proximus, maar telkens wordt naar een andere partij gewezen. Er is niks mis mijn mijn (heel recente) versterker, hij ondersteunt alles, heeft zijn laatste firmware, is goed aangesloten (zelfs dubbel geprobeerd, optische kabel en HDMI).
Tijdens mijn laatste poging via een telefoontje met de helpdesk kreeg ik het advies om dit probleem op het forum te posten. Experts van Proximus zouden dit volgen en antwoorden.
Rare is : mijn versterker ondersteunt DD+ (ok bij Chromecast, maar mijn wifi is niet sterk genoeg om Netflix deftig te streamen), RTL HD lukt bijvoorbeeld wel in Dolby op de V5 decoder.
Dit is dus mijn poging. Werkt dit bij iemand ?
Mijn opstelling :
Proximus V5-decoder, Netflix HD 2 schermen abonnement, HDMI kabel (+ optische kabel SPDIF), Pioneer VSX 924
Ik hoop een snel antwoord te krijgen van de technici van Proximus. Vorige reacties waren telkens naast de kwestie.
Alvast bedankt,
mvg
Koen
Netflix : ik kan 5.1 spoor selecteren, maar wordt enkel in stereo weergegeven, werkt dit bij iemand...
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.