Beantwoord
tv opnemen en later willen zien
Ik stel nog steeds vast dat, nog altijd!!!! Het probleem nog steeds bestaat, dat je programma's die je opgenomen hebt. Op de server van Proximus! Nog steeds, niet altijd willen afspelen. Heb gisteren een programma opgenomen en als ik het start, springt het onmiddellijk af. Heb al van alles gedaan. Ook de stroom stekker eruit getrokken 30 minuten gewacht en dan terug laten installeren...En het werkt niet. Weet dat dit probleem al enorm lang bestaat en nog steeds niet is opgelost. Heb een Email gezonden op 22/10/2015. en heb een automatisch antwoord gekregen, dat is alles... De communicatie is bar slecht! EN HET PROBLEEM IS ER NOG ALTIJD!!!! Je betaald voor op te kunnen nemen! En het werkt niet altijd!!!! schande...
Beste antwoord door ThomasP
Dag cel,
We zijn op de hoogte dat opnames bij ons op de server niet altijd willen afspelen. Onze ingenieurs zijn bezig met een oplossing hiervoor.
Vaak is het herstarten van de decoder voldoende om dit te verhelpen.
Als je merkt dat er toch bepaalde opnames niet willen afspelen, zelfs na een herstart van de decoder, kan je het volgende proberen:
- Eerst decoder & modem zonder spanning zetten
- Dan de modem rebooten en zeker 10 min wachten
- Dan de decoder rebooten
Mvg
Thomas
Bekijk origineelWe zijn op de hoogte dat opnames bij ons op de server niet altijd willen afspelen. Onze ingenieurs zijn bezig met een oplossing hiervoor.
Vaak is het herstarten van de decoder voldoende om dit te verhelpen.
Als je merkt dat er toch bepaalde opnames niet willen afspelen, zelfs na een herstart van de decoder, kan je het volgende proberen:
- Eerst decoder & modem zonder spanning zetten
- Dan de modem rebooten en zeker 10 min wachten
- Dan de decoder rebooten
Mvg
Thomas
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.