PROLEEM maar Proximus doet niets "Verholpen"


Reputatie 7
Badge +3
Zondag 22 Maart 2015

Alle problemen verdwenen = Opgelost Bedankt (sinds 18 Maart 2015)

Woensdag 18 Maart

Er komt een update van de software voor de volgende problemen deze nacht en volgende dagen. Deze software zal automatisch worden geinstalleerd op de decoders gedurende de nacht = de uitrol begint de nacht van donderdag 19 maart .


Bug Fixes:


Voor uitspoelen bij opnames normaal beeld na vooruit spoelen , voor Opnames op Harde Schijf, Netwerk en bij gebruik van TV Replay + enz;;;


Het komt er op neer dat alles dat wordt herbekeken via de zovele mogelijkheden vanaf nu na de software update , perfect zou moeten werken.


Voor het wederkerend probleem van gewiste Npvr opname's die altijd terug komen, De dienst Voor Mij Aanbevolen deactiveren , dan decoder opnieuw opstarten . En dan de Npvr opnames verwijderen die er opnieuw in staan. Dan de modem herstarten , na dat deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opstarten .Normaal gezien zouden de verwijderde Npvr op names er niet meer mogen opstaan (wat momenteel perfect werkt voor een V5 decoder).


Mocht het toch nog het geval zijn dat de gewiste opnames terug komen dan via My Proximus een lijntest doen , kiezen voor Proximus TV , vervolgens nadien kiezen voor gebruik , dan krijg je de optie , geheugen, dit kiezen , dan kiezen voor opnames , dan kiezen voor verwijderen MAAR niet De Optie Harde schijf , vervolgens klikken op verder gaan enz.... dan worden de Npvr opnames ook gewist.


Sorry voor mijn kramikele uitleg




Patrick


smiley










Proximus TV een mooi woord.


Durf niet klagen , 'geduld hebben' zeggen ze zowel technische dienst als klantendienst .


Mijn GEDULD is op !!!!!!!

Proximus jullie gijzelen jullie klanten omdat er geen ander deftig alternatief aanwezig is bij de concurrentie.


Jullie moeten maar durven wetende de dat vele problemen bij jullie zijn , nee ik noem ze niet meer op .


Wil gewoon zeggen stop met diensten aan te bieden die niet correct werken .


Zorg ervoor dat deze correct werken alvorens ze aan te bieden.


En stop me de domme uit te hangen over het probleem met de wederkerend ge wiste opname's in jullie netwerk.


Jullie weten verdomd goed wat het probleem is.


Durf openlijk toe te geven dat jullie netwerk niet deugd en recent opnieuw werd gehakt.


Durf toegeven dat jullie niet in staat zijn om te garanderen dat wat jullie aan bieden ook in de praktijk zal functioneren.


Stop met innovaties die niet werken , stop met diensten aan te bieden die niet werken.


Over Netlix durf je klanten te zeggen , we bieden dit aan , maar de software is nog niet up to date .


Geef deze en zovele nuttige informatie door aan jullie klanten.


Stop met jullie te willen bewijzen als de nummer 1 ten koste van de klanten die achteraf met de miserie zitten.


Jullie weten perfect wat er mis gaat.


Meer dan 6 weken duurt dit nu en jullie weten perfect wat er bij mij is veranderd , volledige installatie vernieuwd , nog dezelfde problemen.


Het probleem ligt bij jullie niet bij mij thuis.


En nu ga ik verder.


Heb Netflix gecontacteerd over dit probleem.


Heb het BIPT gecontacteerd


Heb de ombudsman dienst gecontacteerd.


Heb de bevoegde Minister gecontacteerd.


Heb de pers gecontacteerd.


Patrick







108 reacties

Ja,als jij het zo ziet;Telenet heeft nu ook weer geen normaal forum.Dat nieuw forum waar ik je over sprak ziet er wel leuk uit;Is wel gemodereerd dus berer.Heb al een account maar heb zelf nog niet gaan zien er op.Ook maar enkel voor klanten van telenet.dat vind ik beter,is dus voor klanten die specificiek vragen en voorstellen hebben over telenet.Zo kan je waarschijnlijk ook meer te weten komen wat nog niet een klant van proximus weet.bv.uitbreiding van dit of dat.
Ik deel uw gevoelens. Met de nieuwe software wijziging SW versie gen 3000-14.11.1.16 bij de decoder V5 heeft Proximus alleen nieuwe problemen veroorzaakt en de oude niet opgelost. De vervelendste zijn:


- Spoelen bij nPVR faalt regelmatig


- Gewiste programma's verschijnen opnieuw na een reset.


- Geprogrammeerde uitzendingen worden niet aangegeven in de TV-Gids (het ronde cirkeltje)


- Bij een programmatie conflict verschijnt soms maar 1 titel en weet men niet met welke uitzending er een conflict is.


Proximus belooft al geruime tijd verbetering maar dat komt niet tot uiting in de praktijk.
Je mag natuurlijk niet vergeten dat er met da andere decoders ook dergelijke problemen voorkomen en bij de ene meer dan bij de anderen en bij sommigen komen die problemen zelf niet voor.


Het zijn niet alleen nPVR opnames die bij sommigen niet kunnen gewist worden maar ook serie-opnames !


zoals je in je andere posten gezegd heb gewoon afwachten en geduld , maar ik stel vast dat je je geduld ook stilletjes aan opgeraakt, maar begrijpelijk natuurlijk als je het voor hebt.


Dan nog niet aan Telenet gedacht als alternatief, want blijkbaar valt dat daar al bij al goed mee !
Dat zijn allemaal zaken die jullie opnoemen die ik nooit heb gezien hier.Ik neem bijna niets op nu maar in het weekend wel wat voetbal.maar heb nog nooit gezien of dat bolletje niet word weergegeven of er soms gewiste programma's terug verschijnen.
Herzele heeft mij eens gezegd dat geduld een mooie deugd is..smiley
Reputatie 7
Badge +3
Er komt een update van de software voor de volgende problemen deze nacht en volgende dagen. Deze software zal automatisch worden geinstalleerd op de decoders gedurende de nacht = de uitrol begint de nacht van donderdag 18 maart .


Bug Fixes:


Voor uitspoelen bij opnames normaal beeld na vooruit spoelen , voor Opnames op Harde Schijf, Netwerk en bij gebruik van TV Replay + enz;;;


Het komt er op neer dat alles dat wordt herbekeken via de zovele mogelijkheden vanaf nu na de software update , perfect zou moeten werken.


Voor het wederkerend probleem van gewiste Npvr opname's die altijd terug komen, De dienst Voor Mij Aanbevolen deactiveren , dan decoder opnieuw opstarten . En dan de Npvr opnames verwijderen die er opnieuw in staan. Dan de modem herstarten , na dat deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opstarten .Normaal gezien zouden de verwijderde Npvr op names er niet meer mogen opstaan (wat momenteel perfect werkt voor een V5 decoder).


Mocht het toch nog het geval zijn dat de gewiste opnames terug komen dan via My Proximus een lijntest doen , kiezen voor Proximus TV , vervolgens nadien kiezen voor gebruik , dan krijg je de optie , geheugen, dit kiezen , dan kiezen voor opnames , dan kiezen voor verwijderen MAAR niet De Optie Harde schijf , vervolgens klikken op verder gaan enz.... dan worden de Npvr opnames ook gewist.


Sorry voor mijn kramikele uitleg


@ Elsa ik reken op je


Patrick
Er is niks aangepast ?
Reputatie 7
Badge +3
Elsa nu weet ik het zeker

Reageer