PROLEEM maar Proximus doet niets "Verholpen"


Reputatie 7
Badge +3
Zondag 22 Maart 2015

Alle problemen verdwenen = Opgelost Bedankt (sinds 18 Maart 2015)

Woensdag 18 Maart

Er komt een update van de software voor de volgende problemen deze nacht en volgende dagen. Deze software zal automatisch worden geinstalleerd op de decoders gedurende de nacht = de uitrol begint de nacht van donderdag 19 maart .


Bug Fixes:


Voor uitspoelen bij opnames normaal beeld na vooruit spoelen , voor Opnames op Harde Schijf, Netwerk en bij gebruik van TV Replay + enz;;;


Het komt er op neer dat alles dat wordt herbekeken via de zovele mogelijkheden vanaf nu na de software update , perfect zou moeten werken.


Voor het wederkerend probleem van gewiste Npvr opname's die altijd terug komen, De dienst Voor Mij Aanbevolen deactiveren , dan decoder opnieuw opstarten . En dan de Npvr opnames verwijderen die er opnieuw in staan. Dan de modem herstarten , na dat deze volledig is opgestart , de decoder opnieuw opstarten .Normaal gezien zouden de verwijderde Npvr op names er niet meer mogen opstaan (wat momenteel perfect werkt voor een V5 decoder).


Mocht het toch nog het geval zijn dat de gewiste opnames terug komen dan via My Proximus een lijntest doen , kiezen voor Proximus TV , vervolgens nadien kiezen voor gebruik , dan krijg je de optie , geheugen, dit kiezen , dan kiezen voor opnames , dan kiezen voor verwijderen MAAR niet De Optie Harde schijf , vervolgens klikken op verder gaan enz.... dan worden de Npvr opnames ook gewist.


Sorry voor mijn kramikele uitleg




Patrick


smiley










Proximus TV een mooi woord.


Durf niet klagen , 'geduld hebben' zeggen ze zowel technische dienst als klantendienst .


Mijn GEDULD is op !!!!!!!

Proximus jullie gijzelen jullie klanten omdat er geen ander deftig alternatief aanwezig is bij de concurrentie.


Jullie moeten maar durven wetende de dat vele problemen bij jullie zijn , nee ik noem ze niet meer op .


Wil gewoon zeggen stop met diensten aan te bieden die niet correct werken .


Zorg ervoor dat deze correct werken alvorens ze aan te bieden.


En stop me de domme uit te hangen over het probleem met de wederkerend ge wiste opname's in jullie netwerk.


Jullie weten verdomd goed wat het probleem is.


Durf openlijk toe te geven dat jullie netwerk niet deugd en recent opnieuw werd gehakt.


Durf toegeven dat jullie niet in staat zijn om te garanderen dat wat jullie aan bieden ook in de praktijk zal functioneren.


Stop met innovaties die niet werken , stop met diensten aan te bieden die niet werken.


Over Netlix durf je klanten te zeggen , we bieden dit aan , maar de software is nog niet up to date .


Geef deze en zovele nuttige informatie door aan jullie klanten.


Stop met jullie te willen bewijzen als de nummer 1 ten koste van de klanten die achteraf met de miserie zitten.


Jullie weten perfect wat er mis gaat.


Meer dan 6 weken duurt dit nu en jullie weten perfect wat er bij mij is veranderd , volledige installatie vernieuwd , nog dezelfde problemen.


Het probleem ligt bij jullie niet bij mij thuis.


En nu ga ik verder.


Heb Netflix gecontacteerd over dit probleem.


Heb het BIPT gecontacteerd


Heb de ombudsman dienst gecontacteerd.


Heb de bevoegde Minister gecontacteerd.


Heb de pers gecontacteerd.


Patrick







108 reacties

Hou ons in ieder geval op de hoogte wat het resultaat is van al die instanties die je gecontacteerd hebt, iedereen zal wel heel erg benieuwd zijn.


op voorhand bedankt hiervoor,


Elsa



Edit:07/03/2015

Patrick, al van iemand van deze hieronder, positieve reacties gekregen :

- Netflix gecontacteerd over dit probleem.

- BIPT gecontacteerd

- Ombudsman dienst gecontacteerd.

- Bevoegde Minister gecontacteerd.

- Pers gecontacteerd.


Ik ben zeer benieuwd, en ik ben er zeker van dat ik dat niet alleen ben, omdat ik al van velen te horen gekregen heb dat er eigenlijk niet veel uit de bus komt zeker als het om technische problemen gaat, in geval van verkeerd gefactureerde bedragen, om maar een simpel voorbeeld te geven, dan helpt bv de ombudsman wel, maar dan is het ook eenvoudig en duidelijk te bewijzen dat ze 100% in de fout gegaan zijn, daarentegen als het om technische problemen gaat en ze kunnen bewijzen dat ze er volop mee bezig zijn, dan is dat toch een paar andere mouwen, zie maar in de buurlanden waar gelijkaardige problemen, met decoders enz., zich voordoen.

@patrick contacteer jij nog zoveel ombudsdiensten,ministers als je wil,of de pers stuur het naar 40/40 dan kom je ook nog eens op tv. en kan je je nog eens belachelijk maken.Als je wil kan ik je de mail van Dominique Leroy geven.Ik heb de eerste 2 maanden netflix ook gratis gebruikt en deze heeft in ieder geval zonder enig probleem bij mij zonder enig probleem gemacheerd.Met en zonder decoder.
@Elsa heb jij netfix?En zo ja heb jij daar dan al problemen op ondervonden,want anders moeten dit problemen zijn die niets te maken heben met het product zelf dat proximus aflevert.Maar wel een andere oorzaak welke modem je hebt bv. en dat is dan wel helemaal iets anders.En dan hoef je hier geen kabaal staan te maken want voor elke persoon kan dit anders zijn.De ene zijne teen kan pijn doen en bij de andere is het zijn knie.Zo eenvoudig zie ik het.
Ik heb het gehad en getest via de decoder en werkte toch zonder problemen, maar zoals je weet, ondervindt niet iedereen de zelfde problemen !
Reputatie 7
Badge +6
Als het echt zo erg is, dat ik er mijn slaap voor laat en 's nachts zit te posten hier, zou ik toch op een ander gaan kijken.frons


Je kan ook nog een paar anderen aanschrijven: Testaankoop, de koning ... god en klein Pierke. We wachten met spanning af.


MVG
Ze mogen ook altijd naar mij schrijven.brutaal
Reputatie 3
Badge
Als je denkt dat er bij Telenet, TV Vlaanderen, Scarlet,... andere providers geen problemen zijn, waarom vertrek je dan niet gewoon ipv uzelf er zo in op te jagen? Even een online registratie invullen en op 5 minuten ben je elders klant.




Ik vrees alleen dat het gras niet altijd groener is aan de overkant!




Nee bij telenet is er geen.En de enkele zaken die ik nu bij proximus heb ondervind ik ook geen problemen,dus ik hoef niet te klagen.als jij tegen mij begint te spreken denk dan in de eerste plaats wel goed na tegen wie je bezig bent vooraleer je je nog eens belachelijk maakt.Want jij komt hier regelmatig plots opduiken als iemand die precies niets anders te doen heeft of 50 fora af te snuiven en lukraak daar maar aanvallen op verschillende treads te gaan doen.
't is zoals ik hier trouwens al zo vaak gezegd heb, moest er in gelijk welke dienstverlening er ene zijn die alleen maar voordelen heeft, dan waren we toch allemaal bij deze klant zeker en zouden we er zoveel woorden niet moeten aan vuil maken.


Ik heb ook zelf al genoeg proximus instellateurs hier gehad die thuis telenet hebben.Dit kan toch andersom ook zo zijn.
Reputatie 3
Badge
@KEN




Heeft er iemand uw ongezouten mening gevraagd? Wat bent u een vervelend en irritant kereltje zeg. Leer eerst eens een zin zonder fouten te schrijven alvorens u altijd zo onbeschoft ergens in te mengen en kritiek te geven op anderen. Zet ook uw gele bril af of haal die ... uit uw ogen. Met alles heb je problemen en zeker met Telenet, net zoals met Proximus en zovele andere zaken! Perfectie bestaat niet.


En in plaats van altijd off topic te reageren, altijd mensen tegen de schenen te stampen, post eens iets nuttig. Reageren moet u niet doen, ik steek mijn tijd niet meer in u gezever!



THE END
Reputatie 2
Badge
Mijn conclusie is dat het netwerk wel ok is maar dat het de diensten zijn die 'iets minder' zijn.


Misschien zijn ze te druk bezig met big data te verzamelen over ons gedrag:-)
lach maar niet te veel RolandT want straks komt Noenkel Jef wel weer af :-))
@kevinenJess,jij hoeft mij hier zeker niet de puntjes op de i te zetten over mijn gebreken.Trouwens daar weten niet veel personen van en die zijn al goed veel slimmer dan jij.Ik moet immers geen gele bril af zetten.Anderren moeten er wel één op zetten.Dit is het verschil.


Koop jij een bril met dubbele glazen want zoals ik al gezegd heb zit ik wel bij telenet en ook bij proximus en heb ik nooit gezegd dat telenet slecht was,maar wat heb je aan een bril als je glazen zijn aangedamt.Daarbij ik ga zoveel off-topic als ik wil want het staat nergens beschreven dat dit niet mag.En jij komt hier enkel maar zoals ik al zei gewoon maar wat zeveveren.En als je nog eens komt lullen over fouten maken,er zijn nog meerdere mensen die fouten posten.Dit mag dan.die nonkel Jef van deze week mogt dan ook posten van jou.Maar dat heb jij dan weer niet gelezen.Dus medewerkers noteer het dan maar voor mij als bewijs.
@KevinenJess,jouw kommentaar laat mij koud.En of ik hize nu nog 50 of 1000 fouten schrijf daar hoef jij nog niet over te oordelen over mijn tekortkomingen want die kennen maar een paar mensen.En denk er aan als je daar over begint zorg ik er persoonlijk voor dat je hier direct buiten ligt.Leer ten eerste lezen en zet eens ergens een beriicht of geef aan de medewerkers een bewijs dat ik onbeschoft ben,zoals jij hier zit te beweren.en ik ga hier off-topic wanneer ik dat wil,en niet wanneer jij dat zegt.dan kan je bv. beter naar een ander forum gaan zoals userbase of een forum zoals dat van master magic.Het is misschien het beste dat we jouw hier niet meer zien zie die vorige post die ik over jou had geschreven,daarom dat je ook zo reageert ik ken jou wel van weleer.
Elsa die komt toch enkel in het weekeinde?


En ik heb hier de indruk dat hier berichten verdwijnen.
Ja en die zegt ra ra ra wie ben ik !
Was da gene andere.smiley
Reputatie 7
Badge +3
Er komt beweging in, bedankt voor de credit nota. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost,. Ik aanschouw deze tegemoetkoming als een erkenning. Maar daarmee is het probleem nog steeds niet van de baan. Ik wil op een deftige manier tv kunnen kijken. En vroeger koN dit perfect, nu niet meer ondanks de recentste apparatuur bij te hebben geïnstalleerd. Het probleem zit in jullie netwerk , niet bij mij. En ik wil en zal de uitleg en antwoorden van de technische dienst niet aanvaarden, 'het spijt ons maar we kunnen niets. meer doen we vinden het probleem niet' Ik als klant aanvaard dit niet.


Patrick


Reputatie 7
Badge +3
En over de modem die problemen geeft omdat deze een bug heeft ga ik er later nog eens over hebben. 'Obox3'
Hierbij geef ik ook nog eens de tip,


werk zoals professionelen werken, en gebruik je bbox3 als modem en zet er een router achter (met een eigen PPPOE) en dan ben je van alle miserie en zever af van die bbox3 (of Obox3 door Olo's geplaats en ook PX ivm VOIP, Prof. Klanten)

speelt dan allemaal geen rol meer, zelfs met hoeveel bugs er ook mogen inzitten.


http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3leveranciers" target="_blank: O-BOX3 Professional (VoIp) Technicolor. (OLO BOX)


(BBOX3 geen Voip)
Heb je trouwens al positief nieuws van sommige instanties die je aangesproken hebt ?
Elsa waar is dat bericht dat hier voor stond van mij?En nog eenmaal aan diegene die die berichten van mij wist meld ik als ik zie dat dit nog gebeurt zal ik nu wel definitief met alles hier mijn boeltje pakken;En ook niet meer voor een 6 de maal terugkeren.Trouwens stond in die halve lijn niets verkeert.En voor zover ik weet zit hier geen enkele moderator op jullie forum.En je moet ook niet denken dat ik hier een halve dag niets post dat ik hier niet lees.Ik zit ook nog op andere fora en heb ook nog andere interesses.
Ja wie zou dat kunnen gevraagd hebben om te verwijderen !!
In ieder geval is hij nu niet meer overgelopen die druppel,maar wel verdampt.De betreffende instanties zijn op de hoogte sorry ik laat hier door die Patrick mij niet op mijn kop schijten.Er zijn personen die heel mijn financiële en andere toestand kennen en als die zot dan nog wat begint te spotten met het leed van een ander dan hoop ik van harte dat hij die zelfde kwaadaardige hersentumor krijgt.Maar dan nog eens een uitzaaing er bij.En dan zal ik eens goed lachen.Want ik ben niemand die lacht met het ongeluk van een ander,en ik denk dat ik al lang denk dat ik weet wie het is.Ik zal dit morgen wel privé zeggen.En ik weet een ding moest ik van dit forum vliegen door die dan zijn er toch nog een hele hoop goede mensen op het forum,die nooit geen commentaar hebben gegeven op mijn zotte kuren.Dat deden we immers al een hele tijd;Ik immers al langer dan jij denk ik,want ik zit al een 15 jaar op dat forum en heb er al 3 mee gemaakt.En nooit zijn daar problemen om gemaakt,en heb dit daarstraks nogmaals aan de medewerkers gezegd.Een forum is en blijft immers een forum.En anders kunnen we misschien ook gaan chatten proximus- telenet chat wat vind je daar van.Kan misschien wat worden.Dan houd hij helemaal zijn bek niet.

Reageer