PROLEEM maar Proximus doet niets "Verholpen"



Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Is er nu eigenlijk al nieuws van al die aangeschreven personaliteiten, instanties? Ach ja, we mogen het niet weten, geloof ik. Spijtig.verdrietig
Reputatie 7
Badge +3
@Marleen
Reputatie 7
Badge +3
Er is zeker een probleem met de buffering , maar volgens Proximus , kan dit niet de oorzaak zijn voor het probleem met Netflix bij mij .


Patrick
Reputatie 4
Beste Patrick,


Dan zullen ze waarschijnlijk niet allemaal de zelfde taal spreken !


Nu ik heb ook gelezen dat je de pers aangesproken hebt, dus veronderstel ik dat het de bedoeling was dat er ook iets zou in de pers verschijen, en is mijn vraag, of daar al iets over te lezen is of zal over te lezen vallen en waar dan?


Met vriendelijke groeten,


Vincent.


Als ge dat allemaal moet geloven Marleen,is het morgen kerstmis.lach
Reputatie 7
Badge +6
Als ik nog niet mag vragen of er al reacties zijn op al die contacten, ocharme. Het belangt toch alle Proximus klanten aan.engel
@Vincent je zal er nooit iets van horen of lezen,omdat alles wat die zegt of vertelt onwaarheden zijn.Vandaar telkens die ambras hier op dat forum deze week.
Marleentje,te lang in de zon gelegen vandaag?Jij gelooft dat toch allemaal niet,en nu zie je het zelf op Vincent zijn vraag die zich dat ook al af vraagt.Is dit dan niet verwonderlijk?
Reputatie 7
Badge +6
knipoog
Reputatie 4
Best forumleden,


Even nog verduidelijken, om alle misverstanden uit de wereld te helpen, dat er namelijk bij Patrick nog andere connectie problemen zijn, zodat het inderdaad bij hem niet enkel om het buffer probleem alleen gaat.


Met vriendelijke groeten,


Vincent
@Vincent even melden dat ik ook niet specifiek over dit geval spreek.Maar ik haal enkel aan,alles wat hij volgens mij zegt over die andere zaak waar jij misschien niet zoveel van weet van brieven sturen naar de minister eb ombutdiensten en zo voort.Daar geloof ik geen fluit van;Want hij zegt zelf dat hij van nog niets heeft gehoord als iemand er naar vraagt.Dat is dat gene waar ik met Marleen het over had;En ik weet niet maar je mag het gerust weten die kerel heeft een pik op mij.En de reden mag je ook weten want die is toch al bekend.Ik ben op 10 jarige leeftijd geopereerd aan een kwaadaardige hersenttumor ik ben nu 48,en hij beweerd hier in het openbaar dat dit niet waar is.Als jij dat normaal vind shapo.Maar zo iemand is dat.En ik durf wedden dat dit bericht tegen 9 uur morgen ochtend door de medewerkers weer verwijderd is.Omdat men hier geen waarheid mag zetten
Reputatie 7
Badge +3
@ Mario - Ken relax
Reputatie 7
Badge +3
Ik kan alleen zeggen dat de instanties die ik heb gecontacteerd , Proximus er over hebben aan gesproken en dat deze bevestigd hebben dat ik problemen heb met hun diensten die niet correct functioneren , en dat Proximus me ondertussen al een commerciële geste heeft gedaan.


Wat niet weg neemt dat zolang dit probleem niet in de puntjes wordt opgelost ik altijd zal blijven klagen.


Maar ik kan nu er verder niets meer over zeggen.


Patrick
Reputatie 4
Beste Patrick,


Mag ik dan zo vrij zijn van dit te vertalen dat er ook niks in de pers gaat komen?


Verder kan Ik je inlichten dat ik altijd compensatie gekregen heb van Proximus (Belgacom), bij problemen die enkele dagen in beslag namen, vooraleer er een definitieve oplossing kon aangeboden worden..


Met vriendelijke groeten,


Vincent.
Ik heb inderdaad juist dezelfde ervaring opgedaan en zelf niet alleen financiële compensatie maar ook bv een gratis usb 3G stick gekregen met gratis datavolume om voorlopig verder te kunnen tot het probleem opgelost werd. Ik heb echt nog geen enkele reden van klagen over Belgacom/Proximusja
Reputatie 7
Badge +3
Geduld is een schone deugd.


Ik kan en mag me er verder niet over uitweiden laat de instanties hun werk doen. Werd me op de neus geduwd.


Ondertussen moet ik ook afwachten.


En Elsa de compensatie hier bij mij gaat over meer dan een USB Stick en commerciële tegemoetkoming .


Patrick




Ja dat zou ik wel geloven het heeft bij u nog nooit goed gewerkt en ik ga maar niet vragen zeker wat deze compensatie dan was lach


(tussen haakjes ik hoef het ook niet te weten aangezien ik een tevreden klant ben)ja


Elsa

Geduld is een schone deugd.



en het noemt 'Proximus' lach
Reputatie 7
Badge +3
Moest ik geen problemen hebben met Proximus diensten bij mij geïnstalleerd dan zou ik nooit deze topic hebben opgestart.


Ik geef me hier meer dan bloot in dit forum met hier openbaar mijn gedacht te zeggen over hoe ik Proximus nu ervaar.


En ik hoop dan ook op enig respect .


Heb geduld .


Patrick
Reputatie 7
Badge +3
Telkens weer op een repair profiel komen en telkens weer moeten bellen naar 080022424 om je lijn te resetten is niet plezierig


En dit meerdere malen per dag en dan horen van Proximus ' we vinden het probleem niet maar je lijn is gestoord'


hier onder het resultaat van de recentste meting.







Met zo een waarde kan je toch niet deftig TV kijken .


En ik maar blijven klagen en ondertussen verder sukkelen, ik heb de laatste 2 maanden al meer contact gehad via telefoon, mail, contact center , techniekers enz. sinds de jaren dat ik klant ben.


Patrick




Dan begrijp ik echt niet waarom je dan niet bv. naar TN overstapt?


En je bloot geven, ik zeg toch ook alles wat ik weet en ervaar je doet toch niks illegaal!
Patrick als je daar vanaf wil geraken dan doe je simpelweg een overstap naar telenet,en heb je ook niet meer dat dagelijk rebooten.Ik weet nu niet jij hebt een v4 denk ik.ik heb gezegd dat je die van mij mag hebben.Regel dat gewoon met proximus en dan heb je het probleem niet meer en heb je ook netflix.
Je mag het nu draaien en keren zoals je wilt of we mogen hier nog 100 pagina's vol schrijven over zijn problemen, er is maar één oplossing en dat is dat proximus zijn probleem met zijn verbinding aanpakt en oplost of inderdaad dat hij zegt salut en de kost ik ga naar de concurrentie, maar daar is hij wijs en oud genoeg voor om zelf de beslissing te nemen.


Hij zal ergens iets met de juridische wereld te maken hebben zeker ofwel is hij een oer koppige West-Vlaming als mijn dierbare wederhelft lach


Maar anders kan mijn ventje ook heel lief zijn hoor, je moet alleen weten wat voor bier je in de kuip hebt lach


Desalniettemin profiteer van deze zonnig dag,


Elsa
Elsa,laat jouw ventje maar waar hij is,ik kan ook heel lief zijn en anders vraag je dit maar aan Marleen.Maar over West-Vlamingen of Walen gespoken wat ik nog altijd niet snap is dat als ik hier soms die tientallen klanten hoor klagen over hun verbinden dat ze steeds hun stekker moeten uit trekken.Omdat hun beeld bv.wegvalt of die tv gids het niet goed meer doet.Of er iets anders fout is.En dan als jij dan een antwoord geeft met stekker uit trekken.Dan krijg jij meestal het verwijt dit weten we al.Dan vraag ik mij af.Waarom blijven deze klanten bij proximus als zij dan zoveel miserie hebben,want bij telenet heb je zulk prubleem niet van dat rebooten.
Nee niet doen Ken breng ze niet op het idee om naar TN over te stappen , dan heeft dit forum geen zin van bestaan meer, als iedereen bij TN zit, zijn er geen Proximus klanten meer met problemen. lach


Dan heb ik nog liever wat verwijt te krijgen lachlach

Reageer