PROLEEM maar Proximus doet niets "Verholpen"



Toon eerste bericht

108 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De beheerders van dit forum hebben uiteraard mogelijkheden om posts (op eenvoudig verzoek of eigen initiatief) te verwijderen.


Het niveau is gewoonweg triest te noemen en dat enkel en alleen door enkele individuen die er hier een zooitje van maken door persoonlijke vetes uit te vechten op een openbaar forum.

Dat soort reacties horen hier niet thuis en worden dus - terecht ! - offline genomen.




Het forum is er om mensen verder helpen, meningen te delen etc ...

Hou het netjes, respecteer de gedragsregels en vooral: reageer op een manier zoals je het zelf ook verwacht van anderen!



Als iedereen tegen iedereen zegt wat een ander mag en niet mag, dan komt men tot zulke onzinnige situaties.


Ik maak dit al jaren mee dat het meer frustraties uitwerken is op een ander en dit kom je trouwens op forums tegen waar streng gemodereerd wordt.


Je kan zo zien uit de reactie van sommigen dat ze gewoon gefrustreerd en verbitterd zijn.


Ze duiken ineens op en spuwen hun gal uit en zijn dan weer voor de noorderzon verdwenen als hun probleem maar opgelost is,

en o wee als je ze durft tegenspreken door gewoon de waarheid of je ervaring neer te zetten.


Reputatie 6
Badge +2
Een forum dient inderdaad zoals axs zegt om mensen raad te geven, opinies geven en te delen en niet om privé oorlogjes of vetes uit te vechten daarvoor moet men dan maar een speciale forum oprichten.


De eerste dagen kan dat eens plezant zijn maar als zulke vetes te lang aanslepen begint dat wel mijn keel uit te hangen zeker zoals dat in de afgelopen dagen gebeurt en dan nog op de manier waarop dat gebeurt, dus daarom moet dat nu eens echt ophouden, het is nu genoeg geweest.


Ik weet één ding zeker en dat is dat men zoiets niet moet proberen op andere forums om een voorbeeld te geven Userbase, men moet daar maar 1 scheldwoord laten vallen en je wordt al tot de orde geroepen, je krijgt dan een verwittiging in het rood en wordt je bericht zonder pardon verwijderd laat staan dat men vetes zoals hier de afgelopen dagen werden uitgevocht dan zouden die kemphanen zonder pardon van het forum afgegooid worden.
Reputatie 7
Badge +6
Bravo, Elsa!


​Goed gezegd. Laten wij niet meedoen aan provocatie. Dat is het beste.




andere forums om een voorbeeld te geven Userbase



Uitgenomen als het iemand is die heel veel Inside info beschikt en meer wil ik er niet over kwijt, als je al lang een UB bezoeker bent zal je wel weten waarover ik het heb ;-)
Inderdaad Marleen,


Dat laten we graag over aan deze die zo graag olie op het vuur gieten en spijkers op laag water zoeken.


We gaan gewoon doen wat we moeten doen, informatie en ervaring delen en zo proberen mensen in te lichten en te helpen bij hun problemen, in de mate dat wij dit kunnen en dan moeten (kunnen) ze ons niets verwijten.


Alexander ik zal je even zeggen dat je ook niet de heilige moet uithangen,want ik heb jouw naam daarstraks ook vernoemd aan de medewerkers;Over wie hier vroeger allemaal zotte kuren op het forum deden.Of ben jij vergeten dat jij daar bij was;Ik heb immers getuigen;En niet enkel Elsa of Marleen,maar ik ken meerdere personen op het forum die niet zoveel tijd op het forum besteden maar ik denk wel als ze weten over wie we het zullen hebben.Ik heb hen ook verteld dat een forum is om over zaken te vertellen waarvoor dat forum bestemd is maar dat staat ook nergens beschreven dacht ik dat je daar geen grap mag maken.Of is daar dan iemand die daar de wetten nu stelt;En ik zou willen,en noem mij achterbaks of ouderwets of onbeschoft dat die zever hier nu eens eindelijk op dit forum gedaan geraakt.Want ik vraag mij nog altijd af waar zit jullie probleem eigenlijk?Niet bij mij,ik doe al 15 jaar zo zot op 3 fora en ben nog altijd hier aanwezig.Dus zal het wel aan jullie houding liggen.Ik heb al eens gezegd;Dringend naar de docter gaan,dat helpt dan een ander te staan belachelijk maken met zijn handicap.Ik hoop dat je het van harte mee maakt.Al diegene die nu verwijten zitten te maken.
Reputatie 6
Badge +2
Kijk Ken, dat je eens zot doet of grappen maakt daar heb ik geen problemen mee integendeel ik heb liever dat je de grapjas uithangt dan je kwaad te maken op bepaalde personen want dat helpt toch niet, ik wil alleen of liever iedereen wil dat die vetes zoals de afgelopen dagen eens ophouden en dat is voor iedereen.


Wat die vete tussen u en Patrick betreft: daar kom ik niet in tussen, dat moet jullie maar zelf uitvechten maar liefst via privé berichten.
Leg mij dan uit hoe die komen en wie de lontjes aan steekt?Want er wordt beweert dat ik geen kwaadaardige hersentumor heb ge had.Dat heeft die patrick deze morgen gezegd zonder dat ik nog maar iets op een bericht had geantwoord.Dan word er gezegd dat er soms gestoorde mensen ontsnapt zijn,maar hier op het forum heb je die ook.Als hij zulke zaken zegt doe ik dat ook
Reputatie 7
Badge +3
De oplossing al wat betalend is en gratis gedurende een maand wordt aangeboden , deugd niet. Niet gebruiken deze diensten zijn nog in testfase en de klanten kunnen dit testen via een maand gratis te gebruiken. En ja na dit te hebben gedeactiveerd te hebben op mijn lijn en een reboot te hebben gedaan , heb ik nu terug deftig beeld. Maar bij Netflix nog steeds het probleem met haperend beeld dat danst en constant dat het opnieuw moet worden ingeladen worden. Als naar Netflix kijk via de PC heb ik dir probleem niet. En mijn TV toestel is ook niet het probleem.


Patrick






Reputatie 6
Badge +2
Op mijn Apple TV werkt het ook uitstekend, van die decoder kan ik niet oordelen aangezien mijn decoder een V4 is en geen V5 en Netflix is nog niet geïnstalleerd en de vraag is of dat ooit gaat gebeuren, enfin dat heeft van geen belang want ik ga daar niet op wachten aangezien ik nu met die Apple TV werk.
zelf met mijn hdmi chromecast werkt het heel goed dus keuzes genoeg ;-)


Met de bbox'en net het zelfde beter eigen router op aansluiten of de veel betere Fritz!box gebruiken nu nog een betere alternatieve decoder en we zijn van alle problemen af :-))
Precies de reden waarom ik de Fritzbox heb aangeschaft. Gedaan met disconnects, trage Wi-Fi en wireless connectieproblemen met Windows 8. Wel het juiste type Fritzbox kopen , er zijn maar 2 types toegestaan op het Proximus netwerk.


jaInderdaad om zeker niet op een traag fall back profiel terecht te komen ▬► Proximus-goedgekeurde-VDSL2-Vectoring-Modems


▬► http://forum.proximus.be/posts/770b35f0b5" target="_blank
Reputatie 7
Badge +3
Een domme fout bij Proximus was het probleem . Ze waren vergeten mijn I Talk lijn opnieuw in het systeem te reconfiguren na de instalatie van de nieuwe modem de obox3. Maar ik ondervond geen probleem hier bij het gebruiken van de telefoon lijn. Doch gaf dit een storing op mijn telefoonlijn die ze nu na meer dan 6 weken hebben gevonden. Dit tengevolge van blijvende storing melding bij het uitvoeren van een lijntest via My Proximus. Telkens ik die test deed kreeg ik de melding dat de meting niet kon worden uitgevoerd om dat Proximus een probleem had om mijn lijn te testen. Nu eindelijk omdat er iemand bereid was dit eindelijk na te kijken , zag men dat het de I Talk lijn was die niet opnieuw werd bevestig in hun systeem.


Patrick






@Luukske,


de Fritz! 4080 (heeft geen VDSL2 modem ) kan je eventueel ook gebruiken om op de bbox3 te hangen

en dan ben je nog altijd veel beter gesteld met meer mogelijkheden dan de Bbox of Obox, daar kunnen ze bij PX nog een lesje van leren ;-)
Patrick, al van iemand van deze hieronder, positieve reacties gekregen :


Heb Netflix gecontacteerd over dit probleem.

Heb het BIPT gecontacteerd

Heb de ombudsman dienst gecontacteerd.

Heb de bevoegde Minister gecontacteerd.

Heb de pers gecontacteerd.


Ik ben zeer benieuwd, en ik ben er zeker van dat ik dat niet alleen ben, omdat ik al van velen te horen gekregen heb dat er eigenlijk niet veel uit de bus komt zeker als het om technische problemen gaat, in geval van verkeerd gefactureerde bedragen, om maar een simpel voorbeeld te geven, dan helpt bv de ombudsman wel, maar dan is het ook eenvoudig en duidelijk te bewijzen dat ze 100% in de fout gegaan zijn, daarentegen als het om technische problemen gaat en ze kunnen bewijzen dat ze er volop mee bezig zijn, dan is dat toch een paar andere mouwen, zie maar in de buurlanden waar gelijkaardige problemen, met decoders enz., zich voordoen.
Reputatie 7
Badge +3
@Elsa ik ga dit hier niet op het forum gooien de antwoorden die ik heb gekregen. En binnenkort is het hier gedaan om topics te uppen, je weet waar ik over spreek.
Wat is het nut dan voor de forumleden als je dit post en de forumleden er niks kunnen uit leren je moet geen details geven maar het nut ervan die door zovelen al blijkbaar betwist wordt, zoals ik al uitgelegd heb. Of ga ik de uitleg dan maar aan nonkel Jef vragen als je weet waarover ik spreek !


Neen uppen dat zou je mij eens moeten uitleggen , heb ik dit da van u geleerd of wat bedoel je daar mee, als Proximus iets veranderd aan het forum dan leg ik mij daar ook bij neer of wat bedoel je anders
Reputatie 7
Badge +3
Je weet perfect wat het probleem uppen hier is een tread aanklikken waar je in hebt gepost , optie bewerken kiezen en niets veranderen enz... maar het vervelende ervan is dat wanneer dit gedaan word ook inde melding hierover de naam van de persoon die het deed word doorgegeven. Verder maak ik hier geen woorden meer over, buiten dat dit forum binnenkort terug een forum word voor iedereen zonder bepaalde personen die dit forum domineren en naar hun hand zetten. Binnenkort gedaan hiermee


Patrick
Reputatie 7
Badge +3
Voor het probleem met Netflix PC aansluiten op TV , geen extra kosten en perfect beeld , dat Proximus het probleem maar oplost met de decoder ondertussen een alternatief gevonden zonder een extra kost


Patrick
Dat is al altijd een forum van iedereen geweest en niemand wordt tegengehouden om te posten, nog nooit geweest en ge spreekt van uppen komt dat dan niet op het zelfde neer dat je 's nachts post om zelf zeker te zijn dat je op kop staat .


Gij spreekt hier precies of je bent de grote baas van dit forum , ik zeg je juist dat ik totaal niks heb tegen een eventuele beslissing of verandering aan het forum en ik heb hier nog niets gebruikt of misbruikt wat het forum niet toelaat.


Ik pas zaken aan wat ik gepost heb en dat kan je bij ieder forum trouwens

(ik ben zelf op andere forums heel actief bezig en dat heb ik daar nu nog niet meegemaakt en daar gelden nochtans veel strengere regels)

en dit heeft een welbepaald doel voor latere referentie, maar heeft het wel zin om aan u iets uit te leggen.


Als je zegt dat dit binnenkort allemaal gaat veranderen dan concludeer ik juist dat jij het forum naar je hand wil zetten.


Je hebt hier in andere posten ook al veelvuldig gezegd verder heb ik geen woorden meer over vuil maar je doet het altijd maar opnieuw, hou dan je dan aan je woord tenminste.


Dan kunnen die onzinnige discussie eindelijk eens ophouden waar niemand iets aan heeft.
Met Apple TV heb je prachtig beeld en met chrome cast ook maar wat minder en ben je niet genoodzaakt de PC of Laptop aan te sluiten dat deed ik vroeger ook en niet alleen voor Netflix , maar ieder werkt op zijn manier natuurlijk, er is keuze genoeg er werden hier op het forum (en op een ander ook natuurlijk) al verschillende oplossingen besproken maar ieder moet voor zich uitmaken wat voor hem het best in zijn kraam past.


Ondertussen zegt Proximus nog altijd dat ze er geen datum kunnen opplakken wanneer netflix op de V4 komt, blijkbaar zijn er toch nog altijd veel mensen die er liggen op te wachten om netflix via hun decoder te kunnen bekijken.


Misschien wachten ze eerst af bij Proximus tot het vlotjes werkt zonder haperingen met de V5 of gaat het maar echt goed werken met hun nieuwe decoder waarvan al sprake was , wie weet ?
Reputatie 7
Badge +3
Netflix zal nooit op een V4 decoder komen omdat de V4 een verouderd model is . De klanten die een V4 decoder hebben en Netflix willen bekijken moeten gewoon een V5 decoder aanvragen. Proximus zal deze zonder problemen vervangen, indien ze dit weigeren gewoon Netflix hiervan op de hoogte brengen. Maar tegenwoordig doen ze niet moeilijk om de V4 te vervangen door een V5 .


Patrick

Reageer